معرفی و دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

عکس جلد کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

ناپلئون هیل در کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید، به تفسیر و بررسی 52 ایده طلایی از کارن مکریدی برای دستیابی به موفقیت می‌پردازد. این کتاب با صدای دل‌نشین و جذاب میلاد فتوحی روایت می‌شود.

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید (Napoleon Hills think and grow rich: a 52 brilliant ideas interpretation) گام‌های فرمول ناپلئون هیل (Napoleon Hill) برای دستیابی به موفقیت را به صورت استادانه تفسیر می‌کند و شرح می‌دهد که چگونه می‌توانید با درک و به کارگیری آن زندگی‌تان را عوض کنید.

با شنیدن این کتاب صوتی می‌آموزید که:

- چرا باید برای پیشرفت در زندگی «هدف قطعی و اصلی» خود را بشناسید؟
- چرا انعطاف‌پذیری بالا ممکن است مانعی برای موفقیت شما باشد؟
- چگونه قدرت کلمات و واژگان شما می‌توانند باعث رهایی شما شوند؟
- چگونه می‌توانید ضمیر ناخودآگاه‌تان را کنترل و رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید؟
- چرا لازم نیست برای موفق شدن همه چیز را بدانید؟

زمانی که ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی و یکی از پیشگامان سبک مدرن ادبیات موفقیت شخصی، نگارش این کتاب را به پایان رساند، حتی خود او که بسیار مثبت‌اندیش بود، تصور نمی‌کرد که کتاب کوچکش، این‌قدر تاثیرگذار شود. اندرو کارنگی صنعت‌گر متمول، از ناپلئون هیل خواست در مورد موفقیت تحقیق کند و فلسفه‌ای به وجود بیاورد که بتوان شاخص‌های موفقیت را با آن تعریف کرد. هیل این کار را قبول کرد و زندگی‌اش را صرف آن کرد. او به نحو غیرمنتظره‌ای موفق شد با رهبران بزرگی مانند چارلز شواب، هنری فورد، توماس ادیسون، جان راکفلر و تئودور روزولت ملاقات کند. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نتیجه این کار بود که برای اولین بار در سال 1937 چاپ شد.

این کتاب 52 بخش و ایده‌ی گوناگون از کارن مکریدی (Karen McCreadie) را بازگو می‌کند که بعضی از عناوین آن عبارت‌اند از: ایمان مختص دین نیست، مرز پشتکار و حماقت، افکار قدرت دارند، کنترل و عدالت، نگهبانی برای ذهنتان بگمارید، ضمیر ناخودآگاه هرگز نمی‌خوابد، ایمان را از طریق تجسم بپرورانید و...

هر رویایی که در سر داشته باشید، توصیه‌های ناپلئون هیل، در مورد آن مفید واقع خواهند شد. اما بدون شک منظور این کتاب این نیست که فکر کنید و سوپراستار شوید یا فکر کنید و یک ویلای 4 خوابه در بیرون شهر بخرید! هیل می‌گوید: رازی وجود ندارد، تنها چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید این است که بیندیشید و ثروتمند شوید.

در قسمتی از کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید می‌شنویم:

واکنش سریع و علنی این شرکت که مدیرعامل آن جیم برک مسبب آن بود، قاطعانه موقعیت شرکت جانسون و جانسون را به عنوان شرکتی که منافع مردم را در اولویت قرار می دهد تثبیت کرد. این کار برای آن ها صد میلیون دلار هزینه برداشت و ارزش سهام بازار هم هفت درصد تنزل یافت، ولی دارو باقی ماند و دوباره به سرعت اعتماد بازار را به خود جلب کرد. جیم برک می دانست یکی از وظایف رهبران موفق این است که بدون در نظر گرفتن مقصر، مسئولیت کامل کار را به عهده بگیرد.

این درسی بود که پریر درباره آن چیزی نمی دانست. در سال 1990، مقداری بنزین در قوطی های پریر کشف شد. شرکت 160 میلیون قوطی را از سراسر دنیا جمع کرد، ولی به موقع اطلاع رسانی نکرد. جیم برک مسئول شرکت جانسون و جانسون در تلویزیون ملی صحبت کرده بود و رسانه ها هم دائما در حال اطلاع رسانی بودند. همین حضور مرئی او و بر عهده گرفتن مسئولیت به طور شفاهی باعث شد مردم دوباره به او اعتماد کنند. در حالی که پریر نمی دانست چطور باید واکنش نشان دهد. کسب و کار او بر اساس خلوص طبیعی بنا شده بود و وجود بنزن در این میان نه خالص بود و نه طبیعی! آن ها ظاهرا سعی کردند موضوع را بی اهمیت جلوه دهند و مخفی کاری کنند که همین امر باعث تشدید نگرانی مشریانشان شده بود. مثلا، با این که اعلام کردند قصد دارند محصولشان را از سراسر دنیا جمع آوری کنند، فقط یک مرکز تماس در انگلستان دایر کردند. شرکت پریر هنوز فعال است ولی فروش آن هرگز به میزان فروش قبل از سال 1990 نرسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
33 دقیقه
بخش اول
30 دقیقه
بخش دوم
36 دقیقه
بخش سوم
31 دقیقه
بخش چهارم
30 دقیقه
بخش پنجم
34 دقیقه
بخش ششم
35 دقیقه
بخش هفتم
30 دقیقه
بخش هشتم
38 دقیقه
موخره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

ن ب
۱۴۰۱/۵/۱
کتاب فوق العاده ست، گرچه من فکر میکردم نوشته خود ناپلئون هیل است، اما این تفسیر گفته‌های ناپلئون هیل هست و البته ارزشمند میباشد، تنها مشکل این نسخه صوتی موسیقی بسیار ناهماهنگ با موضوع و گوش خراش است که نمیدانم چه کسی چنین سلیقه‌ای به خرج داده است، واقعا موزیک عذاب اوری دارد، این موزیک مناسب نمایشنامه‌های رادیویی است نه این کتاب.
مهدیه طلایی
۱۳۹۸/۵/۲۸
این کتاب با کتاب اصلی که خواندم خیلی فرق داشت صدای گوینده خوب بود ولی صدای موزیک برای این کتاب مناسب نبود بیشتر برای کتاب‌های شرلوک هلمز مناسب بود، صدای موزیک از صدای گوینده بلندتر بود که مدام باید صدای هندزفری را کم و زیاد کرد.
Kian Zarei
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
کتابه خوبیه! خلاصه‌ی از کتاب اصلی که نکات مهم رو توی خودش جا داده! ولی تا زمانی که کتاب اصلی رو نخوندین و توی مغزتون هک نشده، خوندن این کتاب مفید واقع نمیشه!
Gashin Minaiy
۱۴۰۰/۹/۱۲
دوستان دقت کنید که این یک کتاب کمکی برای کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید هست پیشنهاد میکنم ابتدا کتاب اصلی رو بخونید بعد بیاید سراغ این.
فریبا کاهه
۱۴۰۰/۴/۱۷
کتابی بسیار عالی بود و ارزش دوباره و سه باره خواندن و نت برداری دارد و میتوان آموزه‌های زیادی از این کتاب داشت
حمزه زمانلو
۱۳۹۹/۹/۱۱
با اختلاف میتونم بگم بهترین کتابیه که خوندم
موزیکی که تو فایل پخش میشه خیلی نامناسبه ولی صدای گوینده خوبه
ایمان ایمانی
۱۳۹۹/۳/۲۷
شروع کتاب هستم. صدای گوینده و سرعت گفتار عالی هستش. موضوع هم طبق گفته مقدمه جذاب هست. "اکثر کتابها هیچ وقت بد نیستند"
mohammad G_j
۱۳۹۸/۶/۳
هر کلمه این کتاب را میتوان ساعتها روش فکر کرد، عمل کرد و موفق شد، عالی، اما خب نسخه چاپی اگه کنارتون باشه خیلی موفقتر هستید
حبیب دلیری فرد
۱۴۰۱/۱/۲۵
عالی
پیشنهاد میکنم
موسیقی متن هم سلیقه‌ای هست.
موسیقی عالی نیست، ولی بد هم نیست.
منیژه میرقلنج یکانی
۱۴۰۰/۱۱/۳
فکر کنم که اصلا نیازی به توضیح و تعریف و تمجید نیست. این کتاب در طول سال‌ها خودشو ثابت کرده.
طاهره بنیادی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
شنیدن این کتاب صوتی برایم بسیار کمک کننده و انرژی بخش است و شنیدن را توصیه میکنم
ali zare
۱۴۰۰/۲/۱۹
کتاب که فوق العاده هست، شروع همه کتابهای موفقیت
گویندگی هم که فوق العاده، به شدت پیشنهاد میکنم
سهیل فلاح
۱۳۹۹/۱۱/۸
صدا وموضوع قوی پیشنهاد خیلی از نویسندهای بزرگ که این کتاب باید خوانده شود
نگار ایزدی
۱۳۹۹/۶/۲
من تعریف این کتابو خیلی شنیدم و نسخه چاپیش رو خوندم کمی، توصیه میکنم
سمیرا شاهین پور
۱۳۹۹/۴/۲۲
کتاب انگیزشی خوبی بود، صدای گوینده هم خوب بود، ولی اگه موزیک ملایمتری داشت بهتر بود.
مشاهده همه نظرات 34

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

برای دریافت کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.