معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول

عکس جلد کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول
قیمت:
۴۸۰۰۰ ۴۳,۲۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول

کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول نوشته‌ی مصطفی کشاورز امامی به توضیح یک نرم‌افزار کاربردی و پرسرعت از گروه نرم‌افزارهای مهندسی طراحی پرداخته است. این کتاب اولین جلد از یک منبع کاربردی در زمینه‌ی به کارگیری نرم‌افزار طراحی در شبیه‌سازی قطعه‌های ماشین به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول

امروزه صنعت نقش بسزایی در انجام و پیشبر بسیاری از فعالیت‌ها دارد. به‌همین منظور عده‌ی زیادی از فعالانِ حوزه‌ی صنعت و طراحی قطعات صنعتی به خواندن آثاری که به مباحثی همچون مدل‌سازی،‌ شبیه‌سازی و نقشه‌کشی قطعات صنعتی می‌پردازند، روی آورده‌اند. مصطفی کشاورز امامی در کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل‌سازی اجزای ماشین - جلد اول کوشیده است تا در هر دو جلد کتاب خود، در حوزه‌ی شبیه‌سازی قطعه‌های ماشین نظیر چرخ‌دنده‌ها، بلبرینگ‌ها و... به نیازهای اطلاعاتی مخاطب خود پاسخ دهد.

کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول شامل پنج فصل است و نخستین فصل آن با هدف آشنایی مخاطب با محیط نرم‌افزار، مقدمات لازم برای آشنایی با Mechanical Desktop، نوار ابزارها و نکات مهم دیگر درباره‌ی ابزارها را فراهم کرده است. مخاطب برای ورود به این مبحث نیاز دارد با چارچوب‌ها، ساختار و اجزای این نرم‌افزار آشنا شود و توضیحات این کتاب در مورد ایجاد فایل ترسیم، ذخیره کردن و اعمال تغییرات در آن، در این راستا یاری‌گر است.

فرامین دوبعدی عنوان فصل دوم کتاب و عناوین اندازه‌گیری، لایه‌بندی ایجاد متن و سیستم‌های مختصاتی،‌به ترتیب نام فصل‌های دیگر اثر حاضر هستند. نویسنده در چهار فصل پیشِ روی کتاب، در مورد فرامین دوبعدی ترسیم نقشه‌های دوبعدی و اندازه‌گیری آن نقشه‌ها سخن گفته است. مصطفی کشاورز امامی علاوه بر این، نکات مهمی را نیز در مورد ایجاد نماهای مختلف از قطعات شامل نقشه‌های اجرایی، دیتیل، ترکیبی، انفجاری و... بیان کرده است. بخش پایانی کتاب به انواع سیستم‌های مختصاتی و نحوه‌ی اجرای برخی از فرامین با استفاده از سیستم مختصاتی می‌پردازد.

مدل‌سازی سه‌بعدی قطعات استاندارد (نظیر چرخ‌دنده‌های ساده یا مارییچ، بلبرینگ‌ها، خارتخت، خارهای رینگی خارجی و داخلی و...)، مونتاژ قطعات، آشنایی با علائم استاندارد و صافی سطوح (ماشین‌کاری) دیگر مباحثی‌اند که در کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول پی گرفته می‌شوند.

کتاب حاضر به همت موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ و منتشر شده است.

کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم؟

چنانچه در حوزه‌ی طراحی صنعتی قطعات یا طراحی مهندسی فعالیت می‌کنید، کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول می‌تواند یک منبع یاری‌گر و مفید برای شما باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: آشنایی با محیط نرم‌افزار
فصل 2: فرامین دوبعدی
فصل 3: اندازه‌گیری
فصل 4: لایه‌بندی ایجاد متن
فصل 5: سیستم (دستگاه‌)های مختصاتی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات399
زبانفارسی
شابک978-600-1244-61-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های مهندسی مکانیک
قیمت نسخه الکترونیک
۴۸۰۰۰ ۴۳,۲۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول

برای دریافت کتاب راهنمای جامع Mechanical Desktop و مدل سازی اجزای ماشین - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.