معرفی و دانلود کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه یک غول برفی بسازیم؟

عکس جلد کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه یک غول برفی بسازیم؟
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه یک غول برفی بسازیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه یک غول برفی بسازیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه یک غول برفی بسازیم؟

کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه یک غول برفی بسازیم؟ نوشته‌ی دومینیک بارکر، داستان بامزه‌ی خواهر و برادری دوقلو را به تصویر می‌کشد که هر بار با شیطنت‌هایشان در مخمصه می‌افتند، اما خودشان را با راه‌حل‌هایی خلاقانه از دردسر نجات می‌دهند.

موضوع کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه یک غول برفی بسازیم؟ چیست؟

در داستان چگونه یک غول برفی بسازیم (How to Build an Abominable Snowman) در شهر ترول چند روزی‌ برف زیادی در حال باریدن بود و روی درختان و سقف خانه‌ها را پوشانده بود. مکس هم که در حیاط پشتی خانه‌شان بود، برف زیادی روی سرش نشست. او به همراه خواهر دوقلویش مالی که یک گروه دو نفره‌ی دردساز تمام عیار هستند شروع به درست کردن یک غول برفی می‌کنند و کلی ماجرا رقم می‌زنند.

درباره‌ی مجموعه راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی:

مکس و مالی برادر و خواهری دوقلو هستند که همیشه در حال شیطنت و کنجکاوی هستند. داستان‌های مجموعه راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی (Max and Molly's Guide to Trouble)، هیجان انگیز، خنده‌دار و ماجراجویانه است. آن‌ها با کنجکاوی و کارآگاه بازی‌های کودکانه خودشان، دوست دارند سر از همه چیز در بیاورند که این کارهایشان همیشه با دردسر همراه است اما خودشان راه‌حل‌هایی خلاقانه پیدا می‌کنند تا از مخمصه فرار کنند. کودکان با داستان‌های جذاب، مهیج و طنزآمیز دومینیک بارکر (Dominic Barker)، به خوبی جذب این مجموعه می‌شوند و در تخیل خود با شخصیت‌های مکس و مالی همراه شده و لحظات مفرح و لذت‌بخشی را تجربه خواهند کرد.

کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه یک غول برفی بسازیم؟ مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های خنده‌دار و دوست داشتنی این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه یک غول برفی بسازیم؟ می‌خوانیم:

مامان گفت: «وای عزیزم. فکر نمی‌کنی بهتر بود که شهردار و شورای شهر برای مواقع بحرانی مثل این آماده باشن؟ می‌خواستم با ماشین برم فروشگاه خرید کنم‌ها. هیچی توی یخچال نداریم.»

بابا سرحال و خوشحال دستکش هایش را به هم مالید و گفت: «لازم نیست منتظر شهردار و شورا بمونیم. باید خودمون تلاش کنیم و زنده بمونیم. ممکنه ماه‌ها همین جا بمونیم. می‌تونیم کنسرو لوبیاهایی رو که توی انبار ذخیره کردم بخوریم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه یک غول برفی بسازیم؟
نویسنده
مترجممسعود ملک یاری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات169
زبانفارسی
شابک978-600-462-611-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه یک غول برفی بسازیم؟

برای دریافت کتاب راهنمای خل بازی‌های مکس و مالی: چگونه یک غول برفی بسازیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.