معرفی و دانلود کتاب راهنمای مدیران هتل: 189 تکنیک برای دستیابی کامل به رضایت مهمانان

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای مدیران هتل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای مدیران هتل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای مدیران هتل: 189 تکنیک برای دستیابی کامل به رضایت مهمانان

وینسنت ماگنینی و کارل سیمون در کتاب راهنمای مدیران هتل تجربه‌ی تقریباً 30 ساله‌ی خود را در زمینه‌ی هتلداری با خوانندگان به اشتراک می‌گذارند. شاید فکر کنید که این کتاب برای جوانان تازه‌کار مناسب است نه افراد باتجربه. اما افراد باتجربه نیز گاهی اوقات با دنبال کردن سنت‌ها، مشتریان زیادی را از دست می‌دهند. شاید بد نباشد با خواندن این کتاب و عمل کردن به نکات آن، روش‌های جدیدی را امتحان کنید.

درباره‌ی کتاب راهنمای مدیران هتل

تابه‌حال شده است که به یک هتل بروید و از خدمات آن‌جا رضایت کامل داشته باشید؟ آیا برعکس این نیز اتفاق افتاده است؟ مثلاً‌ به هتلی رفته باشید که بعد از اقامت در آن‌جا دیگر دلتان نخواهد پایتان را به آنجا بگذارید! هر کدام از ما تجربه‌های متفاوتی از اقامت در هتل‌های مختلف داریم. پس چه چیزی باعث می‌شود که هتلی را تا همیشه دوست داشته باشیم و از یک هتل متنفر شویم؟ اگر شما هم در صنعت هتلداری فعالیت می‌کنید و دوست دارید سازمان و کسب‌وکارتان را در گروه محبوب‌ترین هتل‌ها قرار دهید، تکنیک‌های کتاب راهنمای مدیران هتل (A Hotel Manager's Handbook) کمک زیادی به شما می‌کند.

189 تکنیک عملی و شگفت‌انگیز معرفی‌شده در کتاب، شما را در اداره‌ی هتل یاری می‌دهند. با استفاده از این کتابچه عملی و کاربردی، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های عملی بسیاری را شناسایی کنید که همه‌ی مشتریان با رضایت بالا هتل شما را ترک کنند. تکنیک‌های کتاب شاید در نگاه اول ساده باشند؛ اما اجرا کردن آن‌ها تفاوت زیادی در محبوبیت و استقبال از سوی مهمانان به وجود خواهد آورد. هر تکنیک در حدود نیم صفحه از کتاب را به خودش اختصاص داده؛ پس اگر یک مدیر هتل پرمشغله هستید که هیچ فرصتی برای کتاب‌خوانی ندارد، نباید نگران مطالعه‌ی کتاب راهنمای مدیران هتل باشید. وینسنت ماگنینی (Vincent Magnini) و کارل سیمون (Carol Simon) تجربه‌ی متنوع و گسترده‌ای در هتلداری دارند و حتی هتلداران پیشکسوت نیز می‌توانند از آن‌ها بیاموزند.

یکی از کلیدی‌ترین قسمت‌های کتاب جذب، انتخاب، استخدام، آموزش و ارزیابی کارکنان هتل است؛ زیرا آن‌ها مهم‌ترین دارایی کسب‌وکار شما هستند. دیگر قسمت‌های کتاب به ارائه‌ی خدمات به مشتری در بخش‌های مختلف مانند ورود به هتل، اقامت در آن، غذا و نوشیدنی و دیگر تجربه‌های مهمانان هتل می‌پردازد. ترکیب آخرین تحقیقات آکادمیک در زمینه‌ی مدیریت کسب‌وکارها و هتلداری با تجربیات عملی وینسنت ماگنینی و کارل سیمون، کتاب راهنمای مدیران هتل را به کتابی منحصر‌به‌فرد تبدیل کرده است.

جزئیات بسیار کوچکی که در کتاب بیان شده، تأثیر زیادی در رضایت مهمانان دارند و تجربه‌ی آن‌ها را دل‌نشین‌تر می‌کنند. در پایان هر تکنیک یک چک‌لیست قرار داده شده است که هدف از آن جواب دادن به چند سؤال مهم است: آیا شما از این تکنیک استفاده کرده‌اید؟ آیا این تکنیک برای هتل شما مناسب است؟ آیا تمایلی به اجرای این تکنیک دارید؟

این کتاب یک راهنمای جامع، همیشگی و کاربردی برای رونق کسب‌وکار شما در زمینه‌ی هتلداری و مدیریت هتل است.

انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی کتاب راهنمای مدیران هتل را با ترجمه‌ی حسین‌ وظیفه‌دوست، احسانه نژادمحمد و اعظم قاسمی روانه‌ی بازار کرده است.

نکوداشت‌ کتاب راهنمای مدیران هتل

  • کتاب راهنمای مدیران هتل کتاب بسیار مفیدی است که هر مدیر هتلی باید آن را بخرد. اجرای توصیه‌های کاربردی و هوشمندانه‌ی کتاب باعث ایجاد فضایی بهتر در هتل می‌شود. فرقی نمی‌کند که مدیری باتجربه باشید یا جدید. به‌هرحال متوجه خواهید شد که توصیه‌های کتاب فهرستی سازمان‌یافته از استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و نکات آموزشی ارزشمند هستند که سودآوری هتل شما را به‌طرز قابل‌توجهی بیشتر می‌کند. من وینسنت ماگنینی و کارل سیمون را برای نوشتن این کتاب خواندنی تحسین می‌کنم. (استفن لیتوین، استاد مدیریت هتلداری و گردشگری کالج چارلستون)

کتاب راهنمای مدیران هتل برای چه کسانی مناسب است؟

همانطور که در عنوان آمده است، این کتاب برای مدیران هتل است و کارمندان هتل نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. البته اگر زیاد سفر می‌کنید و به هتل‌های زیادی می‌روید، خواندن کتاب راهنمای مدیران هتل برای شما سرگرم‌کننده خواهد بود؛ مخصوصاً اگر اهل نوشتن نقد و نظر در سایت‌های بررسی هتل‌ها باشید.

با وینسنت ماگنینی و کارل سیمون بیشتر آشنا شویم

وینسنت ماگنینی دارای مدرک دکترای تجارت بین‌الملل و بازاریابی از دانشگاه ایالتی ویچیتا است و لیسانس هتلداری و گردشگری خود را از دانشگاه ویرجینیا تک دریافت کرده. او به‌عنوان یکی از 12 محقق برتر در حوزه‌ی هتلداری در سراسر جهان معرفی شده و بیش از 100 مقاله منتشر کرده است. ماگنینی هم‌اکنون سمت استادیاری هتلداری و گردشگری دانشگاه ویرجینیا تک را دارد.

کارل سیمون در رشته‌ی ام‌بی‌ای دانشگاه گلدن گیت سان ‌فرانسیسکو تحصیل کرده است. سیمون 35 سال سابقه‌ی هتلداری در بخش‌های مختلف را دارد و در کالج هتلداری تدریس می‌کند. او جایزه‌ی بهترین هتلدار جورجیا را از انجمن هتل و اقامتگاه جورجیا دریافت کرده است.

در بخشی از کتاب راهنمای مدیران هتل: 189 تکنیک برای دستیابی کامل به رضایت مهمانان می‌خوانیم

فضای عمومی هتل (مدیریت تمامی حواس پنج‌گانه) نقش مهمی در شکل دادن تجربه مهمان ایفا می‌نماید. به‌عنوان‌مثال مدیریت حس لامسه می‌تواند با فراهم آوردن مبل‌های تمیز و راحت انجام شود. مدیریت حس بینایی می‌تواند با ایجاد چشم‌اندازهای تمیز و غیر درهم‌وبرهم ایجاد گردد. مدیریت حس شنوایی می‌تواند با پخش کردن موسیقی مناسب با اندازه صدای مناسب ایجاد گردد؛ مدیریت حس بویایی می‌تواند با استفاده از خوش‌بوکننده‌ها و عطرهای معطر حاصل شود و مدیریت حس چشایی می‌تواند با فراهم آوردن غذاها و نوشیدنی‌های متناسب هر فصل در لابی هتل فراهم گردد. مدیریت تمامی حواس پنج‌گانه، هنگامی که مهمانان از فضای عمومی هتل گذر می‌نمایند بر ناخودآگاه آنها تأثیر می‌گذارد. مدیریت مناسب فضای عمومی هتل به‌گونه‌ای ناخودآگاه حال روحی و احساسی مهمانان را بهبود می‌بخشد. ناخودآگاه در اینجا واژه‌ای کلیدی است؛ چرا که غیرمحتمل است که مهمانی بیان کند که به دلیل اینکه موسیقی جاز در حال پخش شدن است و یا به دلیل اینکه عطر خوبی در لابی هتل وجود دارد، حال خوبی دارد. این گونه مسائل عموماً نظر مثبت مهمانان را بدون اینکه مهمان خود دریابد نسبت به هتل افزایش می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خط مقدم انتخاب و استخدام کارمند
فصل دوم: آموزش نیروهای خط مقدم
فصل سوم: خط مقدم بازخورد به کارکنان و ارزیابی آن‌ها
فصل چهارم: تجربه‌ی پذیرش‌
فصل پنجم: تجربه‌ی اتاق
فصل ششم: تجربه‌ی فضای عمومی‌
فصل هفتم: تجربه‌ی غذا و نوشیدنی‌
فصل هشتم: تجربه‌ی تصفیه حساب‌
فصل نهم: جبران قصور در خدمات‌
فصل دهم: پیش‌بینی و برنامه‌های جایگزین‌
فصل یازدهم: زمان انتظار مشتریان‌
فصل دوازدهم: مشوق‌های کارکنان خط مقدم‌
فصل سیزدهم: نشانه‌های انتقال آموزش‌
فصل چهاردهم: بستن چرخه با عمل نمودن به بازخورد مهمانان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای مدیران هتل: 189 تکنیک برای دستیابی کامل به رضایت مهمانان
نویسنده،
مترجمحسین وظیفه دوست، احسانه نژادمحمد، اعظم قاسمی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-964-468-628-3
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای مدیران هتل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای مدیران هتل

برای دریافت کتاب راهنمای مدیران هتل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.