معرفی و دانلود کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z: قوانین جدید بازاریابی برای دهه‌ هشتادی‌ها

عکس جلد کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z: قوانین جدید بازاریابی برای دهه‌ هشتادی‌ها
قیمت:
۴۸۰۰۰ ۲۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z: قوانین جدید بازاریابی برای دهه‌ هشتادی‌ها

کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z اثری از سارا ویز، مدیرعاملِ آژانس پژوهش‌های بازاریابی، مشاور، مدرس و نویسنده است. ویز در این کتاب با زبانی ساده و بدون به‌کارگیری اصطلاحات تخصصیِ پیچیده، از نسل Z، چگونگی برقراری ارتباط با آنان و بازاریابی برای این مخاطبانِ ویژه سخن می‌گوید.

درباره‌ی کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z

سارا ویز (Sarah Weise) در کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z: قوانین جدید بازاریابی برای دهه هشتادی‌ها (Instabrain: The New Rules For Marketing To Generation Z) از ویژگی‌های نسل جدید و تفاوت آن‌ها با نسل‌های پیش از خود می‌گوید و بهترین و مؤثرترین راهکارهای بازاریابی برای آنان را شرح می‌دهد. ویز مدیرعامل آژانس تحقیقات بازاریابی Bixa و نویسنده‌ای پرفروش است. او بیش از پانزده سال است که به راهنمایی و ارائه‌ی مشاوره برای برندهای مشهوری مانند گوگل، آی‌بی‌ام، سیتی ونچرز و حتی ارتش ایالات متحده می‌پردازد. ویز به برندها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا پرسش‌های صحیح را مطرح کرده و در کسب‌وکار و حوزه‌ی فعالیتِ خود، بر نکات اساسی و بنیادی، متمرکز باشند. سارا ویز از سخنرانان برجسته‌ی این صنعت به شمار می‌رود و در فهرست افراد تأثیرگذار این حوزه قرار دارد. او در کتاب بازاریابی برای نسل Z به نکات و مطالبی اشاره کرده است که کمتر مورد توجه بازاریابان، کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار قرار می‌گیرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z

در حال حاضر چهار نسل مختلف بر کره‌ی زمین زندگی می‌کنند: نسل بیبی‌بومرها یا نسل B که در میانه‌ی جنگ جهانی دوم و پس از آن، یعنی بین سال‌های 1940 تا 1959 میلادی (1319 تا 1338 شمسی) متولد شده‌اند. از برجسته‌ترین تجربیات این نسل می‌توان به تحملِ دشواری‌های سیستم‌های دیکتاتوریِ پس از جنگ جهانی دوم، سرکوب‌های سازماندهی‌شده، انقلاب‌ها و ایدئال‌گرایی‌ها اشاره کرد. نسل بعدی، نسل ایکس (X) است که بین سال‌های 1960 تا 1979 میلادی (1339 تا 1358 شمسی) به دنیا آمده‌اند؛ نسلی هستند که رویدادها و تحولات بزرگ سیاسی، مادی‌گرایی و فردگرایی را تجربه کرده‌اند. پس از آن، نسل ایگرگ یا نسل ملانیوم یا هزاره است که به متولدان سال‌های 1980 تا 1994 میلادی (1359 تا 1373 شمسی) اطلاق می‌شود. از رویدادهای بزرگی که این نسل تجربه کرده می‌توان به جهانی‌سازی، ثبات اقتصادی، ظهور اینترنت و تفریح‌گرایی اشاره کرد و در انتها می‌رسیم به نسلی که مورد بحث ماست: نسل زد (Z) یا همان متولدان سال‌های 1995 تا 2010 میلادی (1374 تا 1389 شمسی)؛ نسل دیجیتالی‌های مادرزاد که شبکه‌های اجتماعی، جامعه‌محوری و استفاده از ابزارهای دیجیتال از بارزترین مشخصه‌های آنان است.

اگر کارآفرین، صاحب کسب‌وکار یا بازاریاب هستید و هنوز بر نسل هزاره‌ها متمرکز مانده‌اید، در حال از دست دادنِ پتانسیل عظیمی از بازار هستید. امروز نسل زد، بیشترین جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهند و عمده‌ترین مصرف‌کنندگانِ کالا و خدمات هستند. برای یک بازاریاب ضروری است که تفاوت میان نسل‌ها را بداند و اگر گمان کند که میانِ آنان، اندکی اختلاف دیدگاه و نگرش وجود دارد، اشتباه جبران‌ناپذیری را مرتکب شده است. به‌عنوان مثال، الگوهای مصرفی، علایق و سبک زندگیِ نسل Z بسیار متفاوت با نسل‌های پیشین است و از این رو، شما نیز به راهکارهای بازاریابی متفاوتی برای ارائه‌ی محصولات و خدمات خود به آنان نیاز دارید. اگر نمی‌دانید چطور و از کجا شروع کنید، نگران نباشید. سارا ویز در کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z راهکارهای مفید و جالب‌توجهی را برای شما ارائه کرده است. او در این کتاب، با آوردنِ مثال‌های عینی و داستان‌هایی واقعی و همین‌طور نتایج پژوهش‌های انجام‌شده در این حوزه، به شما می‌گوید که این نسل، چگونه معامله می‌کند، چطور با دیگران ارتباط برقرار می‌کند، چه محتواهایی برای آنان جذاب‌تر است و آن محتواها را در کدام پلتفرم جست‌وجو می‌کند، چگونه تصمیم به خرید می‌گیرد و چطور می‌توان آن‌ها را به مشتریان دائمی تبدیل کرد. با شنیدنِ کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z می‌آموزید که چگونه سازوکار بازاریابی خود را با این نسل تطبیق دهید.

نکوداشت‌های کتاب بازاریابی برای نسل Z

  • سارا ویز استراتژی‌های کاربردی آسانی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند در دنیای امروز، بازاریاب بهتری باشید. شما تکنیک‌هایی را یاد خواهید گرفت که استراتژی‌هایتان را تغییر می‌دهد. کتاب بازاریابی برای نسل زد برای شماست، چه از نسل‌های گذشته باشید و چه به نسل جدید تعلق داشته باشید. (جانی رویز سامیلین، مدیرعامل شرکت The Mindset Group)
  • کتاب بازاریابی برای نسل Z شگفت‌انگیز بود. با خواندنش، اطلاعات بسیار جدیدی آموختم. فکر می‌کنم وقتی می‌گویم چیزهایی خواندم که اصلاً نمی‌دانستم، نه از طرف خودم که از طرف بازاریاب‌های بسیاری حرف زده‌ام. تصور ما بر این است که نسل‌های قبل و بعد از ما، تفاوت اندکی با ما دارند اما این موضوع درباره‌ی نسل Z صدق نمی‌کند. آن‌ها بسیار متفاوت هستند و این کتاب اطلاعات جالب‌توجهی از آنان به ما ارائه می‌دهد. کتاب سارا ویز را به همه‌ی فعالانِ تجارت توصیه می‌کنم. (جان ووبن، نویسنده‌ی کتاب پرفروش بازاریابی آینده)
  • کتاب بازاریابی برای نسل Z از طریق بینش ساده و سریعی که ارائه داده است، شما را به سطح متفاوتی از بازاریابی ارتقا می‌دهد. دیگر فرض را بر این نگذارید که می‌دانید نسل Z از دنیا چه می‌خواهد. این کتاب را بخوانید و از خواسته‌های واقعیِ آنان مطلع شوید. (رایان فولند، سخنران و نویسنده کتاب قانون را کنار بگذارید)

کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z را به تمامی کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکار، مدیران و بازاریاب‌ها که درصددند با افزایش گستره‌ی مشتریان خود، به فروش و درآمدزاییِ بیشتری دست پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z: قوانین جدید بازاریابی برای دهه‌ هشتادی‌ها می‌شنویم

این آمار را در نظر بگیرید: 51 درصد جمعیت جهان را افراد زیر 25 سال تشکیل می‌دهند. بیش از نصف جمعیت جهان! و اگر این طرز فکر رایج درست باشد: جالب است، افراد زیادی هستند که صبحانه‌ناهار می‌خورند. به‌علاوه، 98 درصد نوجوانان در دنیا گوشی هوشمند دارند (این آمار در آمریکا اندکی کمتر است، حدود 96 درصد). بله، می‌دانم... چند سلفی بیشتر هنگام صبحانه‌ناهار می‌توانیم به دنیا اضافه کنیم؟ خدای من، این موضوع سرنوشت‌ساز است. این‌ها نسلی هستند که به‌واقع گوشی‌شان را به لپ‌تاپ ترجیح می‌دهند (به‌جز در مواقع نادر مثلاً وقتی می‌خواهند تکالیف‌شان را انجام دهند.)

علاوه‌براین، 85 درصد آن‌ها در مورد محصولات جدید از طریق رسانه‌های اجتماعی مطلع می‌شوند. ممکن است قبلاً به چنین آماری برخورده باشید، اما آنچه جالب است این است که بیشتر اکتشافات آن‌ها از طریق افراد است: دوستان و خانواده و اینفلوئنسرها و نه تبلیغات سرمایه‌گذاری شده که احتمالاً شرکت شما برایش پول پرداخت کرده است.

در حقیقت، ما دیگر فقط اینفلوئنسرها را نداریم، تعداد کمی که «در اینترنت مشهور هستند» و میلیون‌ها دنبال‌کننده دارند. ما در حال حاضر میکرواینفلوئنسرها را داریم، کسانی که مخاطبانی در رسانه‌های اجتماعی دارند که دامنه آن‌ها از ده‌ها هزار تا صدها هزار متفاوت است و حتی نانواینفلوئنسرها. با مقدار کمی دنبال‌کننده مثلاً 1000 نفر، نانو اینفلوئنسرها امروزه بسیار مورد توجه بازاریابان زیرک قرار می‌گیرند. نیویورک تایمز می‌گوید «شهرت نداشتن آن‌ها یکی از ویژگی‌هایی است که آن‌ها را دست‌یافتنی می‌کند» نه‌تنها ارتباط با آن‌ها آسان‌تر است و اعتبار بیشتری نزد دنبال‌کنندگانشان دارند، بلکه دقیقاً هر چیزی که شرکت‌ها از آن‌ها بخواهند را در ازای کمیسیونی کوچک خواهند گفت. این یک معامله‌ی برد-برد است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
28 دقیقه
بخش اول: چالش
116 دقیقه
بخش دوم: روندهای فراگیر مهم
52 دقیقه
بخش سوم: قوانین جدید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z: قوانین جدید بازاریابی برای دهه‌ هشتادی‌ها
نویسنده
مترجمحسین وظیفه دوست، نرگس رحیمیان
راویهومن محمدپور
ناشر صوتیانتشارات ادیبان روز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
۴۸۰۰۰ ۲۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z

shadi shariati
۱۴۰۲/۱۱/۹
کتاب فوق العاده‌ای هست. من با خیلی مفاهیم و خصوصیات آشنا شدم، در این کتاب، علاوه بر گفتن ویژگیهای نسل z, نسلهای دیگه هم گفته میشه و مقایسه میشه. من خیلی از شنیدنش لذت بردم. ‌ای کاش همه‌ی کتابها نسخه صوتی داشته باشند
نیکی شی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کتاب ثقیل نوشته شده و یا بد ترجمه شده و در کل حوصله سر بر است. من جذابیتی ندیدم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z

برای دریافت کتاب صوتی بازاریابی برای نسل Z و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.