معرفی و دانلود کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار

عکس جلد کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار
قیمت:
53000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار

آنتونی رابینز در کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار، به شما می‌آموزد که چطور فروش، سیستم مدیریت و بازاریابی‌تان را به حداکثر کارآیی برسانید تا بتوانید در هر محیط اقتصادی رشد کنید. به کمک این کتاب می‌توانید به بهترین شکل ممکن با کلیدی‌ترین سیستم مهارت کسب و کار آشنا شوید.

درباره کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار:

امروزه شما برای موفقیت در کسب و کار باید به یک شیوه‌ فروش جدید متعهد شوید. شیوه‌های قدیمی فروش دیگر جواب نمی‌دهند. شما الان در جامعه خیلی باهوش‌تری زندگی می‌کنید و با استفاده از رویکردی متفاوت می‌توانید روش فروش را کاملاً تغییر بدهید. رویکرد متفاوت شامل این موارد می‌شود: ذهنیت و آمادگی، برقراری رابطه دوستانه با همه، پرسیدن سوالات عالی و استفاده از داستان خارق‌العاده.

اگر می‌خواهید رشد کنید، بهتر است از جایی که هستید دور بشوید! یعنی در ایده، سیستم و در فرآیند کسب و کارتان تغییراتی بدهید و به انجام این تحولات مثبت متعهد شوید و در سازمان‌تان اجرا کنید.

در کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار (Business Mastery) یاد می‌گیرید که چطور خودتان را تغییر بدهید؛ البته این تغییر درباره کسب و کار هم صدق می‌کند چون کسب و کار هم با آدم‌ها سروکار دارد. هر چقدر شما بیشتر بتوانید روحیات خودتان و دیگران را بشناسید، بیشتر می‌توانید در فروش، مدیریت، بازاریابی و در کل کسب و کارتان موفق شوید؛ درواقع شما باید بتوانید روی نیاز مردم تمرکز کنید.

کسب و کار در دو چیز خلاصه می‌شود: ابداع و بازایابی؛ یعنی اگر راهبردهای بیشتری برای اضافه کردن ارزش جدید به زندگی مشتری‌هایتان داشته باشید قسمت بزرگی از راه را پیمودید، اما فقط به شرطی که بتوانید آن‌ها را بفروشید! بقیه‌ موارد کسب و کار با داشتن نوآوری و بازاریابی مناسب خود به خود درست می‌شوند.

برای برنامه‌ریزی برای کسب و کارتان باید سوال‌های صادقانه‌ای از خودتان بپرسید: شما باید بدانید دقیقاً در چه کسب‌وکاری هستید؟ باید در چه کاری باشید؟ چرا وارد این کار شدید؟ چرا در آن ماندید؟ شما چه کسی هستید؟ هنرتان چیست؟ در چه چیزی استعداد دارید؟

پاسخ صادقانه به این سوالات و پیدا کردن جواب مناسب و برنامه‌ریزی در جهت ابداع و بازاریابی، کلید موفقیت کسب و کار شما هستند.

کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در حرفه و شغلی که راه انداخته‌اید به موفقیت دست یابید و صاحب درآمد خوبی شوید، این کتاب صوتی را گوش بدهید.

با آنتونی رابینز بیشتر آشنا شویم:

آنتونی رابینز (Tony Robbins) نویسنده و سخنران آمریکایی در 29 فوریه سال 1960 در یک خانوادۀ نسبتاً فقیر متولد شد. در 22 سالگی در یک آپارتمان کوچک زندگی فقیرانه‌ای را می‌گذراند به گونه‌ای که به گفتۀ خودش ظرف‌های غذایش را به ناچار در وان حمام می‌شست.

علاوه بر مشکلات مالی به دلیل پرخوری وزنی بیشتر از 120 کیلوگرم داشت و همین او را به فردی تنبل، بی‌حال و خواب‌آلود تبدیل کرده بود. با این حال او رویاهای جاه‌طلبانه‌ای را در سر می‌پروراند. وی تصمیم گرفت چاقی‌اش را از بین ببرد و به همین خاطر چندین کتاب در این زمینه خواند. اما هیچ یک به آنتونی کمکی نکردند و او راه دیگری را پیدا کرد.

رابینز به فکر افتاد یک نفر را که از نظر جسمی سالم و دارای تناسب اندام است بیابد و عقاید و تفکرات و نحوۀ تغذیه‌اش را الگوی خود قرار دهد. این روش مؤثر بود و او موفق شد در کمتر از دو ماه، بدون استفاده از رژیم غذایی با راهکارهای روانشناسی و کنترل فکر و ذهن، نزدیک به 15 کیلوگرم از وزن خود را کم کند.

عمده شهرت رابینز به دلیل آثارش در حوزه موفقیت است. او یکی از موفق‌ترین افراد در آمریکا و در زمینۀ بهبود عملکرد دیگران به شمار می‌رود. همچنین آنتونی بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره بنیاد آنتونی رابینز است که به افراد مختلف برای دستیابی به موفقیت‌های فردی و حرفه‌ای کمک می‌کند.

از دیگر آثار او می‌توان به سرآغاز عشق، خودت را بشناس، قدرت تفکر منفی، قدرت ایمان، آینده خود را بسازید، مدیریت احساسات، پشتوانه‌های زندگی، زندگی هدفمند، پیش‌بینی آینده و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار می‌شنویم:

آیا مطمئن هستید که حتی اگر همین الان کسب و کارتان را از صفر شروع کنید، موفق می‌شوید؟ همان طور که قبلاً درباره آن حرف زدیم، دانستن کاری که باید کرد با عمل کردن به چیزهایی که می‌دانید کاملاً فرق می‌کند و وقتی چیزی جدید باشد، شما از آن شناخت کاملی ندارید و همین باعث تعلل بیشتری می‌شود. پس باید در موقعیتی قرار بگیرید که روز و شب به این چیزها فکر کنید و بتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. چون وقتی مغزتان بیش از حد اطلاعات دریافت می‌کند، خوبی‌اش این است که این گونه ضمیر خودآگاه‌تان کنار می‌رود و ضمیر ناخودآگاه‌تان شرایط را در دست می‌گیرد. این همان قسمت از مغز شماست. باعث می‌شود قلبتان روزی صدهزار مرتبه بتپد. بدون آنکه لازم باشد به آن فکر کنید. پس فشردگی این قدرت را دارد، قشنگی این قضیه همین جاست.

بیایید فرض کنیم همه چیز را خوب سازمان‌دهی کرده‌اید. مهم‌ترین و قوی‌ترین مانع پیشرفت شما چیست؟ چیزی که باعث شود شما از رشدی که می‌کنید شک داشته باشید. به عنوان یک صاحب کسب و کار و اگر صاحب کسب و کار نیستید هم بزرگ‌ترین مانعی که بر آن تسلطی ندارید، خودتان هستید. چند نفر از شما وقتی کسب و کارتان را شروع کردید نمی‌دانستید قرار است چه اتفاقی بیفتد و این واقعاً به شما کمک کرد؟ من هم اگر برگردم و به کارهایی که قبلاً کردم نگاه کنم، با خودم می‌گویم خدایا این غیرممکن است، باورم نمی‌شود من آن حرف را زدم یا آن کار را کردم یا امتحانش کردم. اما چیزی که جالب است این است که در شروع کسب و کارتان و وقتی آدم‌ها هنوز صفر کیلومتر هستند، تقریباً هر کاری می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
فصل اول
57 دقیقه
فصل دوم - قانون یک: مدیریت شکست‌ناپذیر و راز به دست آوردن رشد انفجاری - قسمت اول
37 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
37 دقیقه
فصل سوم - سه راهکار برای گسترش دادن کسب‌وکارتان
54 دقیقه
فصل چهارم - ابداع راهبردی
46 دقیقه
فصل پنجم - قدرت اثرگذاری - قسمت اول
20 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
25 دقیقه
فصل ششم - یکپارچگی
27 دقیقه
فصل هفتم - به سمت سوددهی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تسلط بر کسب و کار
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
53000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار

ساناز تقوی
۱۴۰۱/۲/۸
کتاب چیز جدیدی برای ارائه نداشت، کاملا انگیزشی بود و خیلی خوب تیترهای جذاب میگفت اما محتوای تیترها چیز خاصی برای ارائه نداشت!
قبل این کتاب من 7 عادت مردمان موثر با گویندگی خانم خوشدل را گوش دادم اونم دوبار! حرف داشت برای گفتن با اینکه مال سال 1989 بود ولی چارت مدیریت زمان اون کتاب تو تمام بزرگ که
سازمان‌های آموزش میدن اما نکته جالب اینجا بود بیشتر کامنتا راجب صدای گوینده بود چیزی که در مورد این کتاب بچشم من اومد و مصمم کرد این کتاب و گوش بدم. من این کتاب و پیشنهاد نمیکنم!
گول حرفا قشنگ و نخوریم.
mohammadreza sedghi
۱۴۰۰/۶/۲۲
الان این فایل صوتی تموم کردم
گوینده که عالیه انگار خود انتونی داره بات حرف میزنه
خیلی خوب توضیح میده ولی این ک میگه نکته برداری کن باید بکنی اگر انجام ندی فقط داری وقتت تلف میکنی این ک از خاطراتش میگه به معنی تعریف از خود نیس داره از تجربیاتش میگه نه خاطره باید درک کنی چی میگه هیچ عیبی نداشت این
فایل صوتی عالی کلی نکته مهم توش هست باید درک کنی چی میگه ممکنه خیلی‌ها نفهمن چی میگه اصن چون درک نمیکنن
مجید مفتاحی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
سلام دوستان خوبم. شاید نیازی به معرفی آنتونی رابینز نباشه چون همیشه صحبتاش جالبه و کاربردی. این کتابی هم که از ایشون هست قطعا انگیزه خوبی به کسانی میده که کسب و کارهای کوچکی برای خودشون دارن یا کارمند یا فروشنده شرکت یا سازمانی هستن. برای من یادآورمطالب ارزنده ایی بود که شما هم اگه دوس دارید درکارتون جدی تر باشید حتما به این کتاب گوش کنید.
Ahmad Dayanati
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
بیشتر کتابی انگیزشی بود و محتوای فصل‌ها به طور کلی به تیترها اشاره می‌کنند. من که زیاد استفاده‌ای از این کتاب نبردم. گویندگی کتاب عالی بود و حرف نداشت. راستی، ایشون به اسم تونی رابینز Tony Robbinsبیشتر متداول هستن در اینترنت و صفحه‌های متفاوت.
Masoud Khalifeh
۱۴۰۰/۱/۲۶
کتاب فوق العاده مفید و با انرژی بود. یکی از ویژگی‌های خوب کتاب بیان خوب گوینده بود. من احساس میکردم خود آنتونی رابینز داره با حلاوت و انرژی بالا و به زبان فارسی با من حرف میزنه.
ایسا ر
۱۴۰۲/۱/۱۱
عالی بود کوتاه و مفید من با دوم هم گوشش دادم احساس کردم چنان مطالبش کاربردیه نکنه جاییش رو حواسم نبوده و برای همین مجدد گوشش داد مهم صدای گوینده خوبه و هم متن کتاب تاثیرگذار بعضی کتابها ارزش دوبار گوش دادن رو داره مثل همین کتاب
احسان تقی لو
۱۴۰۱/۹/۵
این کتاب عالیه واقعا تا الان کتاب‌های بدی رو نخوندم و میتونید از نظراتم استفاده کنید و شما هم کتاب‌های فوق العاده‌ای رو مطالعه کنید در کنار این کتاب چندتا نقطه قوت داشت
منسجم بودنش
و
توضیح کامل مسائل
Mohammad ali Nikpoor
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
کتاب بی نظیر با گوینده‌ای بی نظیرتر، طوری که شما اصلا حس نمیکنید این کتاب ابتدا ترجمه و سپس به فایل صوتی تبدیل شده. انگار خود آنتونی رابینز با گویش صمیمانه برای شما ویس فرستاده. حداقل یکبار مطالعه‌ی این کتاب رو توصیه میکنم
سعید قاضی
۱۴۰۰/۷/۵
خدا برکت به این صدا بده👍👍👍
از دیروز تا حالا که کتاب صوتی رو خریدم و تازه دوتا تراکش رو دانلود کردم بیش از ده بار گوش کردم، واقعا صدای بینظیر گوینده اثر کتاب رو هزاران برابر کرده🌹🌹🌹🌹
فاطمه براتی
۱۴۰۰/۶/۲۱
با اینکه هنوز تمومش نکردم میتونم با جرأت بگم بهترین کتابه و اینکه من کتاب‌هایی که میخرم اول نمونه رو گوش میدم صدای گوینده به شدت روی کلمات و مغز آدم تاثیر میزاره و این کتاب توی این زمینه هم عالیه.
علی توانازاده
۱۴۰۰/۴/۱۱
کسب و کار نیاز به دیدگاه درست و کار بردی، بدور از دیدگاه سنتی داره که این کتاب میتونه بخشی از مسیر را برای آغاز و حرکت به سمت پیشرفت رو روشن کنه
کتاب مورد تایید من هست
و از گوینده این کتاب بسیار سپاسگزارم....
امیر توسلی
۱۴۰۰/۵/۲۷
من از کتابش خوشم اومد.. گوینده بسیار عالی و اثر بخش و مثل یه داستان جذاب حرف میزنن.. اصلا گیج کننده نیست قابل درک و فهم.. الهام بخش.. پسندیدم و بدرد کسب و کار و توسعه تجارت میخوره
ابوذر نصیری
۱۴۰۱/۴/۱۲
کتابی فوق‌العاده و روحیه بخش هست و تغییر کردن رو پیشنهاد میده و تصمیم گیرو رو اولویت میدونه
و تمرکز رو اوج رسیدن به کسب وکار رو توضیح میده
در کل عالی 👍👍👍👍
مهران زارع
۱۴۰۱/۳/۷
به نظر من از لحاظ محتوایی بدنیست اما خیلی داستان و حرفا‌های اضافی داخلش هست که فقط برای پر کردن کتابه! یکم خسته کننده میشه اما در کل بعضی از قسمت‌های کتاب عالیه
سپیده خداشناس
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
سلام به نظر من این کتاب می‌تونه یک رویکرد جدید رو در ذهن بوجود بیاره در یک کلام من پیشنهاد میکنم حتما بخرید گوش کنید و بخوانید کتاب رو برای من چیزهای جالب و نکات خوبی داشت
مشاهده همه نظرات 112

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار

برای دریافت کتاب صوتی تسلط بر کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.