معرفی و دانلود کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار

عکس جلد کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار
قیمت:
۶۱۰۰۰ ۵۴,۹۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار

وان اونز در کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار به مخاطبان خود می‌آموزد که چطور می‌توانند یک طرح عالی برای کسب و کار خود بنویسند و به واسطه‌ی آن یک حامی و یا سرمایه‌گذاری مورد اعتماد برای کار خود پیدا کنند و این‌چنین پله‌های ترقی شغلی را به سرعت طی کنند.

درباره‌ی کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار

اغلب کسب و کارها برای توسعه نیاز به یک حامی دارند تا با تزریق سرمایه به گسترش آن‌ها کمک کند. یکی از چالش‌برانگیز‌ترین مسائل پیش روی مدیران، یافتن این سرمایه‌گذار و متقاعد کردن او برای حمایت مالی‌ست. یک مدیر باید بتواند به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را معرفی کند تا توجه حامی مالی را به خود جلب کرده و او را متقاعد سازد که این کسب و کار بهترین محل برای سرمایه‌گذاری است. معمولاً معرفی ساز و کار یک کسب و کار به واسطه‌ی نوشتن طرح آن صورت می‌گیرد. یک طرح خوب مسیر پیش روی یک کسب و کار را به تصویر می‌کشد، ساز و کار آن را شرح می‌دهد و همچنین مسائل و مشکلات سر راه آن را مشخص می‌نماید.

حال اگر ما صاحب یک استارتاپ باشیم و یا یک ایده‌ی نوآورانه برای ایجاد یک کسب و کار داشته باشیم، چطور باید یک طرح مناسب بنویسیم تا سرمایه‌گذار به آن جذب شود؟ ویژگی‌های یک طرح خوب چیست و باید چه گزینه‌هایی را دربرداشته باشد؟ کسب و کار ما باید چه ساز و کاری داشته باشد که یک سرمایه‌گذار به آن جذب شود؟

معرفی و دانلود کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار

وان اونز که با نام وان ایوانز نیز شناخته می‌شود (Vaughan Evans) در کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار (The Financial Times Essential Guide to Writing a Business Plan) به تمامی سوالات بالا پاسخ می‌دهد و دستورالعمل‌هایی کاربردی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را توسعه ببخشند.

این کتاب از سه بخش و دوازده فصل تشکیل شده است. وان ایوانز در بخش اول به آماده‌سازی طرح می‌پردازد و شرح می‌دهد که برای نوشتن یک طرح خوب، به چه پیش‌زمینه‌هایی نیاز است. بخش دوم به نوشتن طرح اختصاص یافته. در این بخش درباره‌ی مسائلی همچون «کسب و کار»، «تقاضای بازار»، «رقابت»، «استراتژی»، «منابع»، «امور مالی و پیش‌بینی‌ها» صحبت می‌شود. مخاطبان در پایان این بخش به خوبی به نوشتن یک طرح عالی مسلط شده‌اند. بخش نهایی کتاب نیز درباره‌ی پیاده‌سازی طرح است و توضیح می‌دهد که حال چطور باید طرح نوشته‌شده را ارائه داد تا به بهترین نتیجه رسید.

از نکات مثبت و قابل توجه این کتاب استفاده از تصاویر، جداول و مثال‌های متعدد و ملموس است که درک مطالب را برای مخاطب سهل و آسان می‌سازد.

این کتاب به همت شاهین منصوری و مرجان منشگر به فارسی ترجمه شده و توسط موسسه‌ی فرهنگی و هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار

  • چه به دنبال حمایت مالی باشید و چه تنها بخواهید رضایت هیئت مدیره‌ی خود را برای اقدامی جلب نمایید، کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار، دانشی را که برای به دست آوردن مجوز لازم دارید به شما می‌دهد. (برگرفته از وبسایت آمازون)
  • راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار توسط یک متخصص نوشته شده که با سال ها تجربه در نوشتن و ارزیابی طرح‌های تجاری برای تامین مالی، به شما کمک می‌کند تا یک برنامه‌ی منسجم و متقاعدکننده را با توجه به نیازهای حامی خود تدوین کنید. از راهنمایی‌های آن پیروی کنید و طرح شما تمام ویژگی‌هایی که را برای به دست آوردن حمایتی برای موفقیت کسب‌وکارتان نیاز دارید، خواهد داشت. (برگرفته از وبسایت آمازون)

کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای مشاوران، مدیران و کارفرمایانی که قصد توسعه‌ی کسب و کار خود را دارند، مناسب و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار می‌خوانیم

ارزیابی عملکرد مدیریتی

مشخص است که عملکرد کسب و کار شما طبق طرح و دستیابی یا عدم دستیابی به معیارهای مشخص‌شده از عوامل مهم در ارزیابی‌های شش‌ماهه‌ی مدیران کلیدی هستند. کتاب‌های کاملی در خصوص ارزیابی مدیران نوشته شده‌اند، بنابراین با تأمل وارد این حیطه می‌شویم. تنها کافی است که بگویم که مدیر عامل شما و یا حامی شما باید مراقبت کافی را در زمان استفاده از KPIها برای ارزیابی عملکرد مدیران داشته باشند و این عوامل را محسوب نمایند: با گره زدن عملکرد یک مدیر به یک یا چند KPI مشخص، این خطر وجود دارد که آن مدیر زمان را تنها برای دستیابی به آن معیارها تخصیص دهد که ممکن است به ضرر سایر جوانب کسب و کار باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آماده‌سازی
فصل دوم: کسب‌ و کار
فصل سوم: تقاضای بازار
فصل چهارم: رقابت
فصل پنجم: استراتژی
فصل ششم: منابع
فصل هفتم: امور مالی و پیش‌بینی‌ها
فصل هشتم: ریسک، فرصت و حساسیت
فصل نهم: نتیجه‌گیری
فصل دهم: پیاده‌سازی طرح
فصل یازدهم: تنظیم اهداف
فصل دوازدهم: عمل به طرح

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار
نویسنده
مترجمشاهین منصوری، مرجان منشگر
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات291
زبانفارسی
شابک978-622-218-096-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۶۱۰۰۰ ۵۴,۹۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار

برای دریافت کتاب راهنمای کاربردی فایننشال تایمز برای نوشتن طرح کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.