معرفی و دانلود کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل: نگاهی خودمانی و متفاوت به چالش‌های مدیریت در ایران

عکس جلد کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل: نگاهی خودمانی و متفاوت به چالش‌های مدیریت در ایران
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل: نگاهی خودمانی و متفاوت به چالش‌های مدیریت در ایران

کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل نوشته‌ی شایان شلیله، راهنمایی جامع برای افراد مشغول در سمت مدیرعاملی است تا اصول و قواعد این شغل را به درستی یاد بگیرند و از قبل برای چالش‌هایی که بر سر راهشان ظاهر می‌شود، آمادگی داشته باشند.

درباره‌ی کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

مدیریت و رهبری یک مجموعه، چه سازمانی بزرگ و با کارمندانی متعدد باشد و چه استارتاپی کوچک و نوپا، کاری تخصصی است که ظرافت‌های خاص خودش را دارد. این کار که از حساسیت بالایی برخوردار است و مستقیماً بر موفقیت یا عدم موفقیت شرکت تأثیر می‌گذارد، نیازمند مجموعه‌ای از مهارت‌ها و دانش اقتصادی، روان‌شناسی، بیزینسی و... می‌باشد. مهم نیست تا چه حد تیم خوب و مجربی را برای کار در شرکتتان گلچین کرده و یا چقدر هزینه در این راه صرف کرده‌اید؛ تا زمانی که بخش تصمیم‌گیری و رهبری شرکت که مختص مدیرعامل است کارش را به درستی را انجام ندهد، رسیدن به موفقیت میسر نمی‌شود. برای آموزشِ بایدها و نبایدهای این تخصص نیز راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها، مطالعه‌ی کتاب‌های مرتبط در این زمینه است. کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل نوشته‌ی شایان شلیله که هم‌اکنون پیش روی شماست، یکی از همین منابع مفید آموزشی محسوب می‌شود که اطلاعات دقیق و مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

شایان شلیله که خود سابقه‌ی مدیریت یک شرکت را به عهده داشته و به عنوان مشاور و منتور نیز در کنار شرکت‌های بسیاری کار کرده، تجربه و دانش خوبی در این حوزه دارد. او هدف از نگارش این کتاب را این‌طور بیان می‌کند که بنا به تجربه‌اش، مشکلات زیادی در رابطه با منابع انسانی در شرکت‌ها دیده که اصولاً ربطی به کیفیت کار منابع انسانی و کارمندان نداشته‌اند، بلکه مستقیماً از ضعف مدیریتی مدیرعامل ناشی می‌شدند. برای همین او با نوشتن این کتاب، درصدد این برآمده تا ایرادات و اشکالات افراد مشغول در این سمت را برطرف کند و بر کیفیت کار آن‌ها بیفزاید.

کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل شامل بخش‌های فراوانی است که طیف وسیعی از موضوعات و چالش‌ها را پوشش می‌دهد. بخش اول کتاب به خصوصیات فردی یک مدیرعامل می‌پردازد. بخش دوم، از چالش‌های مرتبط با منابع انسانی حرف می‌زند. بخش سوم از اهمیت مارکتینگ در میزان موفقیت یک کسب‌وکار می‌گوید. چهارمین بخش کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل، مختص برنامه‌ریزی و پایبند ماندن به آن در هنگام تصمیم‌گیری‌های لحظه‌ای است. در پنجمین بخش این کتاب، تیم‌سازی درست و اصولی موضوع بحث است. بخش ششم به فرهنگ سازمانی و کاراکتر برند شرکت اختصاص دارد و بخش آخر، نکات فرعی اما مهم را شامل می‌شود.

کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل اثری از شایان شلیله است که با تلاش نشر صوتی رمانو و انتشارات بله منتشر شده. این کتاب را با صدای امیررضا علیزاده و همچنین خود شایان شلیله می‌شنوید.

کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که مدیریت یک مجموعه را بر عهده دارند، از شنیدن این کتاب صوتی سود خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل: نگاهی خودمانی و متفاوت به چالش‌های مدیریت در ایران می‌شنویم

دوستان عزیز توجه شما رو به این نکته جلب می‌کنم که قرارداد محرمانگی یا رازداری، یعنی این‌که شما وقتی در یک شرکت یا کسب‌وکاری مشغول به کار هستید اطلاعات مالی و فایل‌ها و گزارش‌های شاید محرمانه‌ی مربوط به اون کسب‌وکار در اختیار شما قرار داده می‌شه و شما نباید در زمانی که در اون شرکت مشغول به کار هستید و حتی بعد از خروج از شرکت، اون اطلاعات رو پیش خودتون نگه دارید یا در اختیار کسی قرار بدید.

منظور از این قرارداد این هست که شما اطلاعات یک کسب‌وکار رو در اختیار شخص حقیقی یا حقوقی دیگه‌ای قرار ندید. این در اصل برای پیشگیری از دزدی و یا افشا کردن اطلاعات محرمانه است. اثبات اون سخته ولی همیشه ناممکن نیست. در کل اصلاً کار درستی هم نیست، نه از نظر قانونی و نه از نظر حرفه‌ای و اخلاقی. تعهد برای 10 سال رعایت محرمانگی و حتی مادام‌العمر هم تعهد اشتباهی نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
7 دقیقه
مقدمه
23 دقیقه
بخش اول
57 دقیقه
بخش دوم
29 دقیقه
بخش سوم
51 دقیقه
بخش چهارم
25 دقیقه
بخش پنجم
20 دقیقه
بخش ششم
33 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل: نگاهی خودمانی و متفاوت به چالش‌های مدیریت در ایران
نویسنده
راویامیررضا علی زاده، شایان شلیله
ناشر چاپیانتشارات بله
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

محمد نوری‌زاده
۱۴۰۳/۱/۵
شایان با بیان تجربیات خودش خیلی شیرین به مدیرعامل‌ها توصیه‌های جالبی داره که البته همه‌اش درست نیست. مثلا این که متد هدف‌گذاری اوکی‌آر برای شرکت بزرگ مناسبه و کی‌پی‌آی برای شرکت گوچک ولی مثل شخصیت دوست‌داشتنی‌اش از کتابش هم خوشم اومد..
موحدی
۱۴۰۲/۱۱/۳
چقدر این موسیقی زمینه بده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

برای دریافت کتاب صوتی چند اشتباه رایج یک مدیرعامل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.