معرفی و دانلود کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری: دستیابی به نهایت سودآوری

عکس جلد کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری: دستیابی به نهایت سودآوری
قیمت:
۶۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری: دستیابی به نهایت سودآوری

برای موفق شدن در عرصه‌ی تجارت، رعایت اصول اولیه ضروری است. برایان تریسی کسی است که اصول و مهارت‌های اولیه‌ی کسب‌وکار را با تکیه بر سال‌ها تجربه‌اش، به مخاطب می‌آموزد. او در کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری، مسائل مهمی را ازجمله، برنامه‌ریزی مستمر، مدیریت زمان، تجزیه و تحلیل رقبا و... تشریح می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری

کسب‌وکارها در صورتی موفق می‌شوند که فروش بالایی داشته باشند و اگر فروش، درآمد و نقدینگی‌‌شان به اندازه‌ی کافی بالا باشد، تقریباً می‌توانند از همه‌ی چالش‌ها در دوره‌های عدمِ ثبات اقتصاد، گذر کنند. برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری (Profit Growth Strategies) نشان می‌دهد که چطور می‌توان صاحب کسب‌وکاری بادوام، باثبات و پربازده شد. فکر کردن، اولین قدمی است که برای پیشرفت در هر زمینه‌ای برداشته می‌شود. ما برای خوب فکر کردن، نیاز به ابزاری مناسب داریم؛ ابزاری مثل پرسش و پاسخ. گاهی به پرسش کشیدن بدیهیات و دادن جوابی نو به آن‌ها، ما را در مسیر جدیدی قرار می‌دهد و موجبات رشد کسب‌وکارمان را فراهم می‌آورد. بهتر فکر کردن به بهتر عمل کردن و اخذ تصمیمات کارآمدتر منتهی می‌شود. برایان تریسی سعی دارد پیش از ورود به حیطه‌ی عمل، ذهن ما را از دشت بایر به زمینی حاصل‌خیز بدل کند. ما تنها زمانی دست به عمل می‌زنیم که ابتدا در ذهن به باوری قدرتمند نسبت به خود رسیده باشیم. بنابراین نمی‌توان قدرت ذهن را در رسیدن به موفقیت دست‌کم گرفت.

معرفی و دانلود کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری

هدف واقعی یک کسب‌وکار، بیش از هرچیز، به دست آوردن و حفظ مشتری است. در قدم بعدی، سودآوری از پسِ جذب مشتری ظاهر می‌شود. بنابراین هر مدیری برای توسعه‌ی سازمانش باید روی ایجاد و حفظ مشتری‌های جدید تمرکز کند. برایان تریسی مهم‌ترین توانایی رهبران و مدیران را جلب رضایتِ مداوم مشتریان می‌داند، چراکه رضایت مشتری مهم‌ترین عاملی است که فروش، درآمد و سود یک تجارت را تضمین می‌کند. رضایت مشتری در وفاداری آن‌ها و معرفی کسب‌وکار به دوستان و آشنایان تعریف می‌شود.

اگر می‌خواهیم به‌عنوان رأس یک کسب‌وکار یا بخش کوچکی از آن، سرپا بمانیم، باید در نظر داشته باشیم که درجا زدن، آفت اصلی تجارتمان خواهد بود. بنابراین ضروری است که هرروز به سمت جلو حرکت کنیم و یک قدم از روز قبل خود، جلوتر باشیم. این یکی از مباحثی است که برایان تریسی به آموزش آن می‌پردازد.

دیگر نکته‌ای که کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری بر آن تأکید می‌ورزد، تمرکز بر آینده، به‌جای فکر کردن به گذشته است. برایان تریسی به ما توصیه می‌کند به‌جای نگرانی درباره‌ی اتفاقی که پیش‌تر افتاده، به این مسئله توجه کنیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا آینده‌ی بهتری را بسازیم. پرسیدن مداوم این سوال می‌تواند مفید باشد: «با انجام چه کاری هر روز می‌توانم بیشترین فایده را برای کسب‌وکارم داشته باشم؟»

در این مسیر پرچالش و گاه دشوار، لازم است به خود یادآور شویم که هیچ حدی برای دستاوردهای ما وجود ندارد، به‌جز حدی که خودمان در ذهن و افکارمان ایجاد می‌کنیم. برای شروع، کافی است به خود اعتماد داشته باشیم و قدم‌هایمان را با توصیه‌های افراد مجرب همچون برایان تریسی، مستحکم کنیم و درنهایت منتظر دستاوردهایمان بمانیم.

نشر صوتی شادن پژواک کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری را با گویندگی مهیار ستاری در اختیار علاقه‌مندان به دنیای کسب‌وکار و تجارت قرار داده. ترجمه‌ی این اثر را فریبا سبز چمنی عهده‌دار بوده است.

کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب به کسانی که در حوزه‌ی بازاریابی، فروش و مدیریت مشغول به کار هستند، کمک می‌کند تا با به‌کارگیری تکنیک‌های سریع و مؤثر، موفقیت خود را حتمی سازند.

در بخشی از کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری: دستیابی به نهایت سودآوری می‌شنویم

وقتی به‌عنوان یه مرد جوان وارد کار فروش شدم، تا شش ماه چندان خوش‌شانس نبودم. کل شهر رو می‌گشتم، در خونه‌ی مردم می‌رفتم، چهارده ساعت در روز کار می‌کردم و هیچی نمی‌فروختم. خیلی ناامید بودم و درنهایت کاری کردم که زندگیم رو تغییر داد. رفتم پیش یه نفر که خیلی در فروش موفق بود و ازش پرسیدم چه کاری رو متفاوت از من انجام می‌ده. بهم گفت. اون کار رو انجام دادم و زندگیم تغییر کرد. چیزی که فهمیدم این بود که همه‌ی مهارت‌های کسب‌وکار آموختنی هستند. همه‌ی مهارت‌های فروش یادگرفتنی هستند. می‌تونید مهارت‌های اساسی‌ای که برای موفقیت در کسب‌وکار بهشون نیاز دارید رو یاد بگیرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
شناسنامه - پیشگفتار
33 دقیقه
فصل اول: مردم واقعاً چه چیزی می‌خواهند؟
24 دقیقه
فصل دوم: برنامه‌ریزی برای موفقیت
23 دقیقه
فصل سوم: برنامه‌ی کسب‌وکار
20 دقیقه
فصل چهارم: بازار هدف
21 دقیقه
فصل پنجم: رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید.
25 دقیقه
فصل ششم: مدیریت زمان
36 دقیقه
فصل هفتم: بازاریابی و فروش
32 دقیقه
فصل هشتم: بازاریابی جادویی
12 دقیقه
فصل نهم: جذب مشتری
22 دقیقه
فصل دهم: بیست‌وچهار روش فروش محصول
21 دقیقه
فصل یازدهم: مثل یک میلیونر فکر کنید
26 دقیقه
فصل دوازدهم: انتخاب محصول یا خدمات جدید
26 دقیقه
فصل سیزدهم: برآورد هزینه‌ها
25 دقیقه
فصل چهاردهم: بودجه‌بندی
29 دقیقه
فصل پانزدهم: سرمایه‌ی مورد نیاز
12 دقیقه
فصل شانزدهم: دستاوردهای مالی
18 دقیقه
فصل هفدهم: اصول اولیه‌ی موفقیت در کسب‌وکار
12 دقیقه
فصل هجدهم: مدیریت اطلاعات
24 دقیقه
فصل نوزدهم: سیستم کسب‌وکار خودتان را ایجاد کنید.
10 دقیقه
فصل بیستم: نکات کلیدی برای موفقیت در کسب‌وکار
10 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: مذاکره
10 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: شراکت
13 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: استخدام افراد مناسب
20 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: درآمد میلیاردی
10 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: برندسازی
22 دقیقه
فصل بیست‌وششم: ساده‌سازی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری: دستیابی به نهایت سودآوری
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویمهیار ستاری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری

Raana Mansouri
۱۴۰۳/۱/۲۴
کتاب های برایان تریسی فوق‌العاده هستند من این کتاب ایشان رو هم خیلی دوست داشتم و به عزیزانی که در حوزه بازاریابی و فروش فعال هستند اون رو پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری

برای دریافت کتاب صوتی استراتژی‌های افزایش سودآوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.