معرفی و دانلود کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه

عکس جلد کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه

کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه نوشتۀ سمانه رادمریخی، راهنمایی جامع برای ایجاد تغییر و تحول در شما است و کمک می‌کند با شناخت بهتر و بیشتر خودتان در مسیر موفقیت‌های شخصی و شغلی قدم بردارید و به تمامی خواسته‌های‌تان دست یابید.

دربارۀ کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه:

همه انسان‌ها به‌طور ذاتی دوست دارند رشد کنند. با توجه به تعدد وجود منابع و استادان بزرگی که در این مورد در دسترس است شاید نتوانید مسیری را در این مورد برای خود داشته باشید؛ این کتاب چراغی برای روشن شدن مسیر در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر هدف خود را مانند یک سفر با هیجان که پر از اتفاقات غیرمنتظره است، انتخاب و منعطف در برابر آن عمل کنید، حتی در صورت اجبار به‌ عوض ‌کردن هدفتان می‌دانید نتیجه‌ای که باید بگیرید مهم است. اینکه در انتهای سفر حالتان خوب باشد و در انتها چیزی را که به دست آوردید، ارزش چیز‌هایی را که از دست دادید، داشته باشد، اهمیت بسیاری دارد و از همه مهم‌تر این است که بدانید از آن چیزی که به دست می‌آورید چگونه محافظت و مدام به رشدش فکر کنید که دو مورد آخر، محور اصلی این کتاب است.

یعنی چگونه موفقیتی را که به آن رسیده‌اید، با عادت‌ کردن به موفق ‌بودن و داشتن اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس و رفع اهمال‌کاری نگه دارید و چگونه آن را مدام رشد دهید و لازم است قبل از آن یاد بگیرید که چگونه با کنترل عادت‌های منفی، عادت‌های مثبت را در خودتان پرورش دهید و با تلاش هدفمند و آگا‌هانه حرکت کنید. لازم است با مغزتان بیشتر آشنا شوید و افکار منفی‌تان را تحت کنترل درآورید و در این راه محکم‌تر قدم بردارید.

در این کتاب یاد می‌گیرید فرق تلاش سیزیف و تمرین آگا‌هانه مدنظر آقای اندرس اریکسون محقق و نویسنده کتاب «قله» چیست و شما چگونه عادت‌های سازنده را جایگزین عادت‌های غیر‌سازنده خود کنید.

در ادامه فصل‌های کتاب می‌آموزید که ذهن‌آگاهی و شناختن عملکرد‌های مغز در این مسیر چگونه به شما کمک می‌کند و در انتها با دانستن راه‌های اصولی و عملی رفع اهمال‌کاری و افزایش اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس و همچنین آشنایی با قوانینی همچون قانون پنج ثانیه خانم مل رابینز، قانون پارکینسون، اصل پرتو و مفهوم woop و... ، قدم‌های محکم‌تر و مطمئن‌تری در این راه برمی‌دارید.

نکوداشت‌های کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه:

- محمدمهدی ربانی (مؤسس پلتفرم آموزشی ویدان و مدیرمسئول مجله خلاقیت): کتابی که در دست دارید، کلیدی است برای رشد و پیشرفت شخصی انسان. ما برای رسیدن به جایگاه ایده‌آل‌مان باید از خرد و قلب به صورت توأمان استفاده کنیم. هیچ‌یک به تنهایی ما را به اهداف والای‌مان نمی‌رساند.

- محمدپیام بهرام‌پور (بنیان‌گذار و مؤسس هلدینگ آموزشی بیشتر از یک نفر): خانم رادمریخی در کتاب «رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه» تمام تلاش خود را کرده است که این موضوع را به زیبایی توضیح دهد. امیدوارم از خواندن این کتاب لذت ببرید.

- پویا ودایع (مدرس مذاکره و زبان بدن): اگر می‌خواهید زندگی را خودتان تغییر دهید و برایش مسیر درست ایجاد کنید، اول بهتر است که ببینید چه می‌خواهید و چقدر می‌خواهید و تغییرات لازم را خودتان ایجاد کنید و بعد آن‌ها را تبدیل به یک عادت کنید. فرق افراد فوق موفق با افراد عادی در عادت‌های آن‌هاست. برای قدم برداشتن در این مسیر، کتاب «رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه» می‌تواند همراه قابل اعتمادی باشد.

- مجید معانی (رئیس اداره جنگلداری استان زنجان): خانم رادمریخی در کتاب «رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه» به خوبی نشان داده که هیچ زمانی برای رشد و پیشرفت دیر نیست و برای قدم برداشتن در مسیر رشد و پیشرفت شخصی و کاری خود، پیشنهاد می‌کنم که از مطالعه این کتاب غفلت نکنید.

کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام افرادی که عزم‌شان را برای رشد فردی خود جزم کرده‌اند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه می‌خوانیم:

شخصی که برای فرار از موقعیت بد عاطفی، با مدیتیشن و دعا وقت خود را می‌گذراند، در اصل اهمال‌کار است؛ درست است که او مدام مدیتیشن می‌کند، کتاب‌های انگیزشی و مثبت می‌خواند، عبادت می‌کند، دعا می‌خواند و به ظاهر کار‌های مفیدی انجام می‌دهد، ولی از اصل مشکلش کاملاً فرار می‌کند و سعی می‌کند به‌اصطلاح ویترین خوبی برای خودش درست کند و به شیوه‌ای هوشمندانه اهمال‌کاری می‌کند.

مادامی که کاری انجام می‌دهیم که در راستای حل مسئله اصلی ما نباشد و اجتناب از حل مسئله باشد، کارآمد نیستیم. اینکه یک ماه دیگر امتحان ورودی کارشناسی ارشد داشته باشیم و از امروز باشگاه ثبت‌نام می‌کنیم، یک مدل اهمال‌کاری است یا اینکه مثلاً برای ثبت‌نام ارشد یک هفته مهلت گذاشته شده و ما دقیقه 90 ثبت‌نام می‌کنیم و حتی وقت‌هایی به دقیقه 90 نمی‌رسیم و ممکن است حتی به خاطر اهمال‌کاری‌مان منتظر تمدید زمان ثبت‌نام بمانیم.

خیلی‌ها هم کلی وقت می‌گذارند و مدام در حال برنامه‌ریزی و بررسی جزئیات هستند، ولی اقدام نمی‌کنند تا فرصت را از دست می‌دهند. خیلی‌ها سال‌هاست در یک رابطه اشتباه، در یک شغل اشتباه، در یک رشته‌ دانشگاهی اشتباه مانده‌اند و درجا می‌زنند؛ اما برای برطرف‌کردن این‌ها هیچ کاری انجام نمی‌دهند و به‌اصطلاح اهمال‌کاری می‌کنند. به نظر من کسی که کار‌های بزرگ و هدف‌های بزرگ دارد، دیگر وقتی برای غیبت‌کردن و حرف‌های مفت‌زدن ندارد. احساس گناه اگر از حد بگذرد، شما را روی همان اشتبا‌هات قفل می‌کند. اکثر کسانی که احساس گناه دارند، فکر می‌کنند با شیوه‌های خود‌مجازاتی می‌توانند اهمال‌کاری را رفع کنند. برای بهبود اهمال‌کاری‌های خودتان، فرصت تازه‌ای به خودتان بدهید و ریشه‌های آن را ردیابی کنید. خیالتان راحت که با عذاب وجدان نمی‌توانید درست زندگی کنید و باید برای رفع اهمال‌کاری‌هایتان قدم بردارید.

فهرست مطالب کتاب

معرفی نویسنده
مقدمه
پیشگفتار
فصل اول: عادت
تلاش سیزیف
الگوی رفتاری عادت
تمرین دوم
فصل دوم: ذهن‌آگاهی
تعریف و مثال‌ها
مدیتیشن تنفس
فصل سوم: عملکرد مغز
دایره امن
124
دلایل منفی‌بودن مغز
سیستم‌های کنترلی مغز
پردازشگر‌های مغز
مسیر عصبی
ایجادکننده‌های حس خوب در مغز
فصل چهارم: اهمال‌کاری
تعریف اهمال‌کاری و انواع آن
بهای اهمال‌کاری
چرا اهمال‌کاری می‌کنیم؟
نداشتن مهارت
ترس‌ها
مواجهه با ترس‌ها
فصل پنجم: اعتمادبه‌ نفس و عزت‌نفس
معنی دقیق و واضح کلمات اعتمادبه‌نفس و عزت نفس
اعتمادبه‌نفس
بایدها؛ یکی از قاتلین اعتماد به نفس
پنج گام یادگیری مهارت
مسئولیت‌پذیری
فصل ششم: 5 تکنیک برتر در راه موفقیت
قانون 5 ثانیه
ایده نام‌گذاری
کاربرد‌ها
بشمار و حرکت کن
شناسایی کار درست
نکات نهایی
مفهوم ووپ از دکتر گابریل اوتینگل
قانون پارکینسون
اصل پرتو یا قانون 20-80
قانون 20 ثانیه
فصل هفتم: تمرین آگا‌هانه
درک درست از واژه استعداد و تمرین هدفمند برای کسب مهارت
تفاوت تکرار کردن با تمرین هدفمند
تغییر در ساختار مغز
نمود ذهنی
ویژگی‌های تمرین اگاهانه
تکنیک‌هایی برای عبور از موانع
فصل آخر: سلام موفقیت
موفقیت ویروس‌وار
موفقیت به سبک کودکان!
چطور صدای درونمان را ساکت کنیم؟
راز موفقیت کار‌های نادرست و عادت‌های مخرب
نمونه‌هایی از رفتار‌های کوچک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-7531-08-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه

احمد محمدی
۱۴۰۰/۵/۲۸
علاوه بر موضوعات مهم عزت نفس و اعتماد نفس بخش مهم دیگری در مورد نمود‌های ذهنی بود که مربوط به ناخودآکاه ذهن می‌باشد و برای من خیلی مهم بود و تونستم هم از توانایی‌های خودم وتجارب خودم و حتی از آدم‌هایی که ازشون بدم می‌آمدنمود ذهنی خوبی رو تداعی کنم خودم رو از نشخوار‌های ذهنی نجات بدم واقعا درسته که می‌گن از آدما به خوبی یاد کنید این به نفع خودمونه راحت می‌شیم از افکار منفی تشکر از نویسنده و ازکتابراه
فاطمه نویدی
۱۴۰۰/۶/۱۲
باسلام به عنوان یه هم وطن بهتون افتخار میکنم کتابتون بسیار علمی و تاثیر گذار بود. من تویه این مدت کتاب انگیزشی زیاد خوندم اما این از بهترین نمونه هاش بود. هرچند کاش تمرینات فردی رو مشخص تر تو صفحات نشان میدادید که بارزتر دیده میشد و استفاده میکردیم. ممنونم ازتون. و از دوستانی که تردید دارن میخوام که شک نکنن و کتاب رو مطالعه کنند🌹با تشکر از کتابراه و هدیه‌های مفیدش❤
مازیار قاسمی
۱۴۰۰/۶/۱۳
برای دو دسته از افراد مناسبه
کسایی ک تازه میخوان قدم در مسیر رشد فردی بگذارن این کتاب میتونه شروع مناسبی باشه
افرادی ک بیشتر کتاب‌های مربوط به این حوزه رو خوندن و این کتاب میتونه جمع بندی خوبی واسه مطالب قبلی باشه
البته میشد ک به بعضی از قسمت‌ها توجه بیشتری شه
ولی بازم قابل قبول بود
فرزانه نجاری
۱۴۰۰/۶/۱۱
کتاب خوبی بود مختصر و مفید اضافه و زیاده گویی نداشت مسائل رو زیاد باز نکرده بود ولی در حدی هم کلی گویی نکرده بود ک نشه متوجه موضوع و تیتر فصل شد فصل‌ها ش کوتاه و جذاب بود. دوست ش داشتم واقعا ممنون از کتابراه و واقعا آرزوی موفقیت دارم برای نویسنده کتاب.
عسل مهاجران
۱۴۰۱/۲/۹
اگر میخواهید سریعتر به انگیزه و روش‌های رسیدن به هدف و موفقیت برسید، حتما این کتاب را مطالعه کنید. با مطالعه همین یک کتاب انگار که چندین کتاب را مطالعه کرده اید چرا که بسیاری از روش‌های موفقیت مثل قانون10ثانیه و... را آموزش داده است. این کتاب باید همراه همیشگی شما باشد تا هر از گاهی دوباره آنرا بخوانید. عالی
فاطمه امیری
۱۴۰۰/۷/۸
کتاب فوق العاده بود به طور کامل با مخاطب رو راست نوشته شده و این که هر موضوعی رو که بیان کرده کاملا واضح و قابل فهم بخصوص در بخش اعتماد به نفس و عزت نفس و همچنین در بخش قانون‌های موفقیت بسیار عالی بود
نکته زیبای دیگر اینکه در اخر نویسنده منابعی رو که ازشون الهام گرفته رو اورده که همه‌اش بسیار کامل و شامل هستند
9384
۱۴۰۱/۱/۱۲
باتشکر از کتابراه، این کتاب از نظر من خیلی کاربردی ومفید بود، کتاب رو دوبار خوندم، خیلی جامع ودرخور تامل هست، واقعا خوندنش رو به کاربران پیشنهاد میکنم، هم برای افراد شاغل وصاحب کار مفیده هم برای خانم‌های خانه دار، در همه‌ی امور میتونه کمک خوبی به شناخت خودمون وعلت تصمیماتمون واصلاح اونها باشه
سمیه جباری
۱۴۰۰/۶/۱۲
با خواندن این کتاب فهمیدم تا وقتی که زنده هستم می‌توانم زندگی کنم نشخوار گذشته و دغدغه‌ی آینده که مثل خوره زندگی را برایم خسته کننده کرده بودند کنار بگذارم و در حال با آرامش و دقت عمل کنم.... درود بر نویسنده‌ی خوش فکر خانم سمانه راد مریخی
حسین راد
۱۴۰۰/۶/۱۰
کتاب‌های توسعه فردی از نویسندگان خارجی زیادی خوندم.
به جرعت میگم بااین کتاب از همشون بیشتر همزاد پنداری کردم.
حتما توصیه میکنم مطالعه کنید.
alireza sharifi
۱۴۰۰/۱۰/۶
این کتاب به نظرم بد نبود فقط‌ی چیزی که اولش در مورده بچه‌اش گفته و در اخرش هم در مورد کودک میگه در کل از بچه. زیاد خوشش میاد نویسنده ولی به نظرم برای نویسنده‌ی ایرانی بد نیست این کتاب اونم توی موضوع موفقیت و رشد شخصی
نبی والی
۱۴۰۰/۷/۴
واقعا کتاب مفیدیه پراز مطالب خوب وراه گشا، برای من که عاشق این سبک از کتابام باعث افتخار بود که نوشته‌ی یک هموطن رو خوندم که اینچنین پربارو زیبابود، این کتاب ارزشمندو از دست ندید...
محمد مهدی خانی
۱۴۰۰/۶/۱۳
سلام متاسفانه اکثر نویسنده‌های ایرانی کپی و اصلاح شده کتب معتبر خارجی را باز نویسی می‌کنند که البته چون ما منابع خیلی قویی نداریم این احتمالا طبیعی باشد ولی به هر جهت این کتاب برگرفته از چند کتاب خارجی است.
mohammad Ghasemi
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
در زمینه رشد فردی و اعتماد به نفس کتاب خوبیه
باید در نظر داشت که نویسنده خانم ایرانی هستن و
قلم نویسنده‌های ایرانی در این زمینه به دلیل تفاوت فرهنگ غربی با ایران خیلی می‌تونه بهتر کمک کنه
بتول دواری
۱۴۰۰/۶/۱۳
با سلام و احترام فراوان. خانم سمانه راد مریخی اجرتان با خداوند منان و با تشکر فراوان از کتابراه که این کتاب رو رایگان در اختیار ما قرار داد. حتما این کتاب رو مطالعه بفرمایید.
نازنین رازیان
۱۴۰۱/۲/۲۷
کتاب خیلی خوبی بود مهم‌ترین چیز این بود که انگیزه برای شروع کار رو بیشتر کرد و با مغز منفی نگر خودمون میتونیم به راحتی مقابله کنیم ممنونم از نویسنده برای نوشتن این کتاب
مشاهده همه نظرات 96

راهنمای مطالعه کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه

برای دریافت کتاب رشد فردی به سبک یک مریخی شگفتانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.