معرفی و دانلود کتاب رفتار مشترکین شبکه ارتباطات سیار در استفاده از منابع

عکس جلد کتاب رفتار مشترکین شبکه ارتباطات سیار در استفاده از منابع
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رفتار مشترکین شبکه ارتباطات سیار در استفاده از منابع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رفتار مشترکین شبکه ارتباطات سیار در استفاده از منابع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رفتار مشترکین شبکه ارتباطات سیار در استفاده از منابع

کتاب رفتار مشترکین شبکه ارتباطات سیار در استفاده از منابع نوشته‌ی مسعود پورمیدانی و محمدجواد کارگر، نخست با استفاده از استخراج اطلاعات پنهان، به داده کاوی عملکرد کاربران تلفن همراه پرداخته و سپس نتایج آن را بیان می‌کند.

با پیشرفت فنّاوری و نفوذ خدمات الکترونیکی در زندگی روزمره مردم، روز به‌ روز نیاز برای داشتن بستری مناسب و مطمئن جهت تبادل اطلاعات ایمن و مطمئن بیش‌ از پیش نمایان می‌شود. در این راستا شبکه ارتباطات سیار به‌ عنوان یک بستر مناسب، همراه با پیشرفت فنّاوری در این مسیر پیشتاز بوده اما همیشه راه‌حل مناسب، توسعه بستر سخت‌افزاری و زیرساختی نداشته بنابراین باید این شبکه موجود را بهینه کرد.

به عنوان مثال یکی از مشکلات موجود، عدم استفاده بهینه از منابع رادیویی است. با مدیریت درست و مناسب منابع و کانال‌های رادیویی پهنای باند بیشتری را می‌توان به مشترکین داد و ارزش افزوده بیشتری را نصیب شرکت‌های سیار از یک طرف و رضایت‌مندی مشترکین از سوی دیگر را در پی داشت. مسعود پورمیدانی و محمدجواد کارگر در کتاب رفتار مشترکین شبکه ارتباطات سیار در استفاده از منابع (Behavior customer's mobile network in the use of resource) با ارائه پارامترهای موجود و به‌ کارگیری داده‌های حاصل از آن در شبکه سیار و با استفاده از دو الگوریتم داده‌کاوی خوشه‌بندی "سلسله مراتبی" و "مبتنی بر چگالی" در محیط راپیدماینر به تحلیل اطلاعات مختلف پرداخته‌اند که ماحصل این تحلیل در شبکه ارتباطات سیار اعمال می‌گردد.

همچنین در این کتاب میزان افزایش تبادل اطلاعات در بازه‌های زمانی یک ساعت در مدت یک روز با هم مقایسه شده که نتایج به دست آمده بسیار خوب و رضایت‌بخش است. بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که با تنظیمات و تغییر پارامترهای مهم سیستم در زمان‌های خاص می‌توان علاوه بر مدیریت منابع و افزایش سرعت و پهنای باند، استفاده بهینه از سیستم، رضایت‌مندی و جذب مشترک بیشتر را به وجود آورد.

در بخشی از متن کتاب رفتار مشترکین شبکه ارتباطات سیار در استفاده از منابع می‌خوانیم:

مخابرات سلولی یکی از سریع‌ترین کاربردهای رو به رشد در صنعت ارتباطات است. هر روزه بر تعداد مشترکین این نوع ارتباط در جهان افزوده می‌شود. تجارت ارتباطات موبایل به سرعت در حال رشد و توسعه است از طریق بازارهای پرقدرت موبایل، توسعه فناوری موبایل شکل می‌گیرد و همکاری‌های جدیدی در زمینه سیستم‌های استانداردسازی پیاده سازی و اجرای این فناوری‌ها به وجود می‌آید.

یکی از مهم‌ترین محصولات این استانداردها، استاندارد GSM است. در ابتدا به معرفی اجزاء مختلف شبکه GSM پرداخته می‌شود و سپس قسمت‌های اصلی معرفی شده و کارکرد هر کدام بیان می‌شود سپس پارامترهایی که برای داده کاوی مورد نیاز است معرفی می‌شود

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: کلیات تحقیق
فصل دوم: پیش‌زمینه و کارهای پیشین
فصل سوم: روش تحقیق
فصل چهارم: یافته‌ها
فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات
ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رفتار مشترکین شبکه ارتباطات سیار در استفاده از منابع
نویسنده،
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات130
زبانفارسی
شابک978-600-04-6189-8
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رفتار مشترکین شبکه ارتباطات سیار در استفاده از منابع

برای دریافت کتاب رفتار مشترکین شبکه ارتباطات سیار در استفاده از منابع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.