معرفی و دانلود کتاب رهایی از قضاوت

عکس جلد کتاب رهایی از قضاوت
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رهایی از قضاوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رهایی از قضاوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رهایی از قضاوت

یک بار برای همیشه از قضاوت کردن به صورت اصولی دست بردارید! کتاب رهایی از قضاوت به قلم نویسندۀ مشهور و پرفروش نیویورک تایمز گابریل برنستین، اثری جامع و کاربردی است که در شش مرحله به شما می‌آموزد تا چگونه این عادت ناپسند و مخرب را ترک کنید.

درباره کتاب رهایی از قضاوت:

تنها شش گام تا ترک عادت نکوهیده و ناپسند قضاوت کردن فاصله دارید!

گابریل برنستین (Gabrielle Bernstein) که یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان سرشناس در حوزه ادبیات خودسازی است، در این کتاب دغدغه اصلی‌اش را مطرح می‌کند و از معضل قضاوت کردن سخن می‌گوید. وی در مقدمه کتاب رهایی از قضاوت (Judgement Detox) صراحتا اعلام می‌کند که خود نیز درگیر این عادت ناپسندیده است و تلاش می‌کند تا با تمرینات و قدم‌هایی که در کتاب حاضر ذکر می‌کند، عادت قضاوت کردن را ترک نماید.

این کتاب علاوه بر نقد عمل قضاوت کردن و بیان راهکارهایی برای پرهیز از آن، به نکات روانشناسانۀ مهمی در جهت خودسازی اشاره می‌کند که بسیار سودمند و کاربردی است. کتاب حاضر را می‌توان اثری آموزشی قلمداد کرد؛ زیرا نتایج آن به صورت شفاف و روشنی به شما ارائه می‌شود. نتایجی از قبیل:

- نیازی نیست تمام قضاوت‌هایمان را کنار بگذاریم! این امر یکی از فرآیندهای ذهنی ما برای ادراک و شناخت محیط اطراف‌مان است.
- قضاوت طیف‌های گوناگونی دارد که نوع منفی آن، اغلب باعث کدورت و کاهش سطح انرژی ما می‌گردد.
- وقتی دیگران را قضاوت می‌کنیم درحال قضاوت بخش فراموش‌شده‌ای از تاریکی خودمان هستیم. هرچیزی که از کسی بدمان بیاید بازتاب چیزی است که درون خود ماست یا نمود زخمی عمیق است که نمی‌خواهیم درمانش کنیم.

این کتاب نوعی فرایند سم‌زدایی در شش قدم است که از اصول روحانی کتاب درس معجزات، تکنیک‌های رهایی عاطفی، مدیتیشن،‌ دعا و دیگر آموزه‌های ماورائی بهره می‌گیرد. گابریل برنستین سعی کرده‌ این اصول را به زبانی ساده توضیح دهد تا کاربردشان در زندگی روزمره آسان شود.

خواندن کتاب رهایی از قضاوت به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

در حقیقت خواندن این کتاب را به همۀ افراد توصیه می‌کنیم؛ زیرا ذهن قضاوت‌گر ما نیاز به کنترل دارد تا از برداشت‌های اشتباه از اتفاقات و افرادی که در طول روز می‌بینیم خودداری کنیم.

با گابریل برنستین بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده پرفروش شماره یک نیویورک تایمز، سخنران انگیزشی و رهبری معنوی برای نسل جدید زنان امروزی‌ست. گابریل برنستین (Gabrielle Bernstein) تاکنون هشت کتاب پرفروش از جمله: «کائنات هوای شما را دارد، معجزه‌گر باشید، ابر جاذب و... » را نوشته است و در لیست 20 زن برتر مجله فوربس قرار دارد.

برنستین با رسانه‌هایی همچون رادیو اپرا، روزنامه وال استریت، CNN، NBC، CBS، FOX و... همکاری می‌کند و در برنامه‌های آن‌ها حضور دارد. در سال 2009 نیز نیویورک تایمز، گابریل را الگوی جدید نسل جدید خواند و اپرا وینفری نیز او را به عنوان یک رهبر فکری جدید معرفی کرد.

در بخشی از کتاب رهایی از قضاوت می‌خوانیم:

هرکسی را که سر راهتان می‌آید یک درس روحانی برای تقویت ایمان به عشق برایتان دارد. وقتی این روابط (ازجمله رابطه با خودتان) را به‌عنوان درسی روحانی برای یادآوری عشق می‌پذیرید مسائلتان تغییر می‌کند. دیگر مشکلتان با دیگران ابدی نیست. بلکه فرصتی برای تقویت ایمان شماست. عمل روحانی دیدن دیگران برای اولین بار یکی از مهم‌ترین اعمال روحانی است که می‌توانید انجام دهید. این کار احساس رهایی و پیامدهایی همیشگی دارد. وقتی از قضاوت به یگانگی تغییر دیدگاه می‌دهید موج انرژی خاصی به کائنات می‌فرستید که به تک‌تک روح‌ها می‌رسد. هربار که این روشنی را در دیگران تشخیص می‌دهید جهان شفا می‌یابد. و در این کار، می‌توانیم هدفمان در این جهان را تحقق بخشیم: روشنی بودن و روشنی دیدن در دیگران.

هریک از کارهای این قدم مقاومت را رها می‌کند و دروازه‌های آرامش را می‌گشاید. تمرین پذیرش کمک می‌کند که سپر بیندازید و قضاوت‌هایتان را کنار بگذارید. پذیرش دیگران مثل خودتان کمک می‌کند تا نقش خودتان در ماجرا را ببینید و معصومیت در دیگران را تشخیص دهید. دعاکردن برای دیدن روشنی در همه شما را به برادران و خواهرانتان پیوند می‌دهد تا با جریان کائنات همسو شوید. محبت شما را از بند قضاوت رها خواهد کرد.

از این موارد استفاده کنید و قدم دیدن برای اولین بار را تجربه کنید. هریک از این تمرین‌ها موانعی که پیش روی خودتان گذاشته‌اید را برمی‌دارد و شما را به ماهیت حقیقی خودتان نزدیک می‌کند. دیدن دیگران برای اولین بار موهبتی است که شما به خودتان ارزانی می‌دارید. درنهایت هم خودتان را آزاد می‌کنید. خودتان را از زندان قضاوت آزاد و انرژی خودتان را صرف زندگی برای هماهنگی با روشنی جهان می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: رهایی از قضاوت
قدم اول | شاهد قضاوت خودتان بدون قضاوت باشید
قدم دوم | زخم را بپذیرید
قدم سوم | عشق را سرلوحهٔ کارهایتان قرار دهید
قدم چهارم | برای اولین بار ببینید
قدم پنجم | سیم‌ها را قطع
قدم ششم | تیرگی‌های خود را به عرصۀ روشنی بیاورید
فصل پایانی: کاربرد رهایی از قضاوت در زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رهایی از قضاوت
نویسنده
مترجممحمدمهدی قاسملو
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات180
زبانفارسی
شابک978-600-9876-44-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رهایی از قضاوت

sahar hatami
۱۴۰۲/۴/۱۴
برای اینکه بتونید خودتون رو تغییر بدید بخونید
فاطمه رضایی
۱۴۰۱/۷/۱۲
کتاب خوبیه من دوسش داشتم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب رهایی از قضاوت

برای دریافت کتاب رهایی از قضاوت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.