معرفی و دانلود کتاب روح تابستان - جلد دوم

عکس جلد کتاب روح تابستان - جلد دوم
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روح تابستان - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روح تابستان - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روح تابستان - جلد دوم

کتاب روح تابستان - جلد دوم نوشته‌ی هیروتاکا آداچی و تصویرسازی اینومی یوشی، قصه‌ی سه نوجوان است که پس از احضار روح یک زن، راز‌های زندگی او را کشف می‌کنند. ریو، آئویی و تومویا پس از روشن کردن فشفشه با روح زن جوان روبرو می‌شوند. او به آن‌ها می‌گوید که چطور جانش را از دست داده و دلیل سرگردانی‌اش چیست. این مانگای تحسین‌شده بر اساس یک انیمه‌ی موفق نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب روح تابستان - جلد دوم

کتاب روح تابستان - جلد دوم از جایی آغاز می‌شود که روح دختر جوان در برابر تومویا ظاهر شده و با او صحبت می‌کند. او به تومویا می‌گوید که بر خلاف شایعات خودکشی نکرده بلکه مرگش به نحوی مرموز و نامشخص اتفاق افتاده. او در روز حادثه با مادرش بحث می‌کند و به حال قهر از خانه بیرون می‌رود. افسرده و غمگین در خیابان‌ها قدم می‌زند و به آنچه اتفاق افتاده فکر می‌کند. او می‌فهمد که اشتباه کرده و برای عذرخواهی باید به خانه بازگردد. در همین حین ناگهان ماشینی با او برخورد می‌کند. سرنشین‌های ماشین این دختر را در صندوق می‌اندازند و با خود می‌برند. روح یادش می‌آید که در جایی تاریک حبس بوده و صدای قطار شنیده. و دیگر چیزی یادش نمی‌آید. او به تومویا می‌گوید که حالا به خاطر رفتار آن روز با مادرش پشیمان است، ولی چیزی که بیشتر عذابش می‌دهد این است که مادرش مرگش را باور نکرده و هنوز منتظر بازگشت اوست. او می‌خواهد این پیام را به مادرش برساند که دیگر برنمی‌گردد...

معرفی و دانلود کتاب روح تابستان - جلد دوم

مانگای روح تابستان - جلد دوم (Summer Ghost: Vol 2) نوشته‌ی هیروتاکا آداچی (Hirotaka Adachi)، بخش دوم و پایانی این مجموعه‌ی موفق و تحسین‌شده است. در این قسمت ریو، آئویی و تومویا با روح دخترک مواجه شده‌اند و زندگی‌شان تغییر کرده. آن‌ها پس از احضار روح از هم جدا شده‌اند و هر یک به سویی رفته‌اند ولی نمی‌توانند به زندگی قبلی‌شان بازگردند. این اتفاق دائم با آن‌هاست و آزارشان می‌دهد. آداچی در داستان پیش رو بر روی رابطه‌ی این سه نوجوان با همدیگر و همین‌طور ارتباطشان با روح متمرکز شده است و این جنبه‌ی قصه را پیش می‌برد.

هیروتاکا آداچی در رمان روح تابستان - جلد دوم موفق شده ژانرهای معمایی و ماجراجویی را با یکدیگر تلفیق کند و به یک قصه‌ی پرکشش برسد. او که در ژاپن با نام مستعار اوتسوئیچی (Otsuichi) شناخته می‌شود، در کتاب حاضر مشکلات دوران بلوغ مثل تحقیر شدن، درک نشدن و انزوا را پیش می‌کشد و این مسائل مهم و مشترک را طرح می‌کند. کاراکترهای او با اینکه با هم فرق دارند ولی هر یک درگیر مشکلات بلوغ خود هستند. اما درنهایت همگی به هم کمک می‌کنند بر چالش‌‌هایشان غلبه نمایند و به آرامش برسند.

داستان روح تابستان - جلد دوم را مطهره ابراهیم زاده ترجمه کرده و انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی روح تابستان

روح تابستان، مانگایی دو جلدی از هیروتاکا آداچی، نویسنده‌ی معروف ژاپنی است. این رمان‌های مصور در مورد سه نوجوان ماجراجوست که در یک روز تابستانی دور هم جمع می‌شوند تا روح یک زن را احضار کنند و به رازهای او پی ببرند. اینومی یوشی تصویرسازی‌های این مانگا را بر عهده داشته است.

اقتباس‌های سینمایی از کتاب روح تابستان

هیروتاکا آداچی در سال 2021 فیلم‌نامه‌ای کوتاه با عنوان «روح تابستان» نوشت که لوندراو آن را کارگردانی کرد. این انیمه ابتدا در ژاپن و سپس در سرتاسر دنیا به نمایش درآمد. موفقیت این فیلم کوتاه در جشنواره‌هایی همچون لیدز باعث شد تا بسیاری به آن توجه نشان دهند و علاقه‌مند شوند. به دنبال آن، آداچی این انیمه را منبع اقتباس قرار داد و یک مانگای دو جلدی بر مبنای آن خلق کرد. این مجموعه مانگاها در سال 2022 منتشر شدند.

کتاب روح تابستان - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مانگا علاقه دارید و دوست دارید داستانی فانتزی در مورد ارواح بخوانید، این کتاب را مطالعه کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روح تابستان - جلد دوم
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات207
زبانفارسی
شابک978-622-5260-97-9
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روح تابستان - جلد دوم

soraya tad
۱۴۰۳/۱/۴
انتهای کتاب غیرمنتظره نبود، اما دلم رو شکست… همون حسی که دوست نداری داشته باشی. در کل ماجرا درباره‌ی ارزش زندگی و زنده بودنه. این که قدرشو بدونیم، حتی اگه توی اوج سختیا هستیم. چون زنده بودن، اختیاری توش هست که توی مرگ نیست.
مهسا
۱۴۰۳/۱/۶
قسمتی که ریو و آئو چان داشتن حرف میزدن دربارهی مرگ اشکم در امد داستان قوی داشت ولی پایانش خیلی یهویی تموم شد و به نظرم داستان ادامه داشت بهتر می‌شد و کاش هیروتاکا یکم پایانش رو بهتر می‌نوشت ولی در کل کتاب باحالی هستش
پینار درخشان
۱۴۰۳/۱/۱۲
خیلی دردناک تموم شد ولی خیلی تاثیر گذار بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب روح تابستان - جلد دوم

برای دریافت کتاب روح تابستان - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.