معرفی و دانلود کتاب روزآموز لغات و اصطلاحات متوسط زبان انگلیسی

عکس جلد کتاب روزآموز لغات و اصطلاحات متوسط زبان انگلیسی
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روزآموز لغات و اصطلاحات متوسط زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روزآموز لغات و اصطلاحات متوسط زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روزآموز لغات و اصطلاحات متوسط زبان انگلیسی

کتاب روزآموز لغات و اصطلاحات متوسط زبان انگلیسی به قلم فریدون فریدونی، با روشی مناسب، به شما کمک می‌کند تا حدود 2000 کلمه و اصطلاح عمومی و روزمره‌ی انگلیسی زبانان را به صورت دائم به حافظه‌ی خود بسپارید.

این کتاب کاملا متفاوت، 1825 کلمه و عبارت سطح متوسط زبان انگلیسی را - که در گفتار، و خاصه نوشتار انگلیسی زبانان - از تکرار و بسامد بالایی برخوردار‌اند - بر اساس طرح و روش آموزشی ابتکاری - انحصاری خودش (روزآموز)، آموزشی تضمینی و بدون فراموشی می‌دهد.

کلیه کنکوری‌ها در همه رشته‌ها و گروه‌های آموزشی، و داوطلبان آزمون‌های استخدامی سراسری، بزرگترین مخاطبان این روزآموز ابداعی‌اند. چون مطالب این کتاب بر مبنای محتوای آن آزمون‌ها تالیف شده است.

قریب به 2000 کلمه و اصطلاح متوسط، برای داوطلبان کنکورهای سراسری، تافل و دیگر آزمون‌های اعزام به خارج و پیش‌نیاز تحصیلات تکمیلی، آزمون‌های استخدامی بخش‌های دولتی و خصوصی، و چنان حائز ضرورت و اهمیت‌اند که بدون دانستن آن‌ها، قبولی در آزمون‌های فوق‌الذکر امکان‌پذیر نخواهد بود، شیوه ارائه این کلمات در این کتاب به صورت الفبایی، تلفظ استاندارد آنان - بر اساس نشانه‌های آوایی بین المللی - روبرویشان قرار گرفته، و آموزش نشانه‌های آوایی آن‌ها - با ذکر مثال برای هر یک - در ابتدای کتاب ارائه شده است.

در کادر سوال هر صفحه پنج کلمه و تلفظ آن‌ها، و در بخش جواب، معانی فارسی‌شان به ترتیب نوشته شده است. همانند دیگر کتاب‌های مبتنی بر روزآموز، تفاوت تاثیرگذار این ابزار ابداعی آن است که تضمین می‌کند - در صورت تبعیت از دستورالعمل بسیار آسانش - این 1825 کلمه حیاتی انگلیسی را به حافظه دائم و ضمیر ناخودآگاه شما می‌سپارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روزآموز لغات و اصطلاحات متوسط زبان انگلیسی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روزآموز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات374
زبانانگلیسی
شابک978-600-6341-24-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روزآموز لغات و اصطلاحات متوسط زبان انگلیسی

محسن دارابی
۱۳۹۹/۹/۲
کتاب خوبی برای آموزش لغات راهنمایی ودبیرستان ولی اگه برای کنکور وایلتس آماده میشید لطفا پیشرفته این کتاب روبخونید در ضمن کتاب گرامر همراه این کتاب فوق العادهاش میکنه
هادی مولایی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
بهترین کتاب واس زمان‌هایی که حوصلت سر میره و حوصله چیزی رو نداری هستش تو این مواقع بخون
javad zirak
۱۴۰۰/۱/۶
بسیار عالیه با صرف زمان کم و هر روزه میتونیم کلمات رو باتکرار زیاد در حافظه بلند مدتمون ثبت کنیم
محمد جواد صفری
۱۴۰۰/۸/۱۸
لغات بسیار خوب و پرکاربرد برای سطح مبتدی
فریدون ف
۱۳۹۹/۴/۲۷
من اسفاده خوبی کردم، روش خوبی هسش
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب روزآموز لغات و اصطلاحات متوسط زبان انگلیسی

برای دریافت کتاب روزآموز لغات و اصطلاحات متوسط زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.