معرفی و دانلود کتاب رویافروشی دالرگات

عکس جلد کتاب رویافروشی دالرگات
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رویافروشی دالرگات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رویافروشی دالرگات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رویافروشی دالرگات

در شهر رویافروشی دالرگات رویاهای مورد علاقه‌تان را بخرید! لی می‌یه، نویسنده‌ی جوان اهل کره‌ی جنوبی، کتاب رویافروشی دالرگات را نوشته است تا شما را با خود به جهان شیرین رویاها ببرد. این رمان در ژانر فانتزی نوشته شده و داستان‌های جذاب و رویایی فراوانی را برای شما بازگو می‌کند. این داستان‌ها از زاویه‌ی دید شخصیتی به نام پنی دنبال می‌شوند که آرزوی کار در در رویافروشی دالرگات را دارد. گفتنی است که این کتاب از پرفروش‌ترین عناوین داستانی در کره‌ی جنوبی است.

درباره‌ی کتاب رویافروشی دالرگات

به رویافروشی دالرگات خوش آمدید! امشب چه خوابی می‌خواهید؟ کابوس می‌خرید یا رویای شیرین؟ می‌خواهید مثل یک کوسه در اعماق آب‌های اقیانوس آرام شنا کنید، یا در فضا معلق شوید، یا با شخصیت تاریخی مورد علاقه‌تان یک لیوان چای بنوشید؟ کتاب رویافروشی دالرگات (DallerGut Dream Department Store) نوشته‌ی لی می‌یه (Lee Mi-ye) نویسنده‌ی اهل کره جنوبی را ورق بزنید و رویاهای تازه بخرید! این کتاب درباره‌ی یک شهر جادویی است که در اعماق ناخودآگاهتان مخفی شده و یک فروشگاه چندطبقه‌ی زیبا در دل این شهر که هر رویایی بخواهید، از رویاهای کوتاه برای یک چرت نیم روز آرام گرفته تا رویاهای عمیق و طولانی بعد از یک روز خسته‌ی کاری را برایتان تدارک می‌بیند. شب و روز آدم‌ها با لباس راحتی و لباس‌های خوابشان در شهر پرسه می‌زنند و به فروشگاه دالرگات می‌آیند تا ماجراجویی‌های جدیدی برای رویاهایشان بخرند. هر طبقه‌ی فروشگاه به دسته‌ی خاصی از رویاها اختصاص دارد؛ رویاهایی از خاطرات کودکی، غذاهای رویایی مثل آن‌ها که دخترک کبریت فروش با روشن کردن هر کبریت می‌دید، رویای یک اسکیت روی یخ لذت‌بخش و رویای شهرت بی‌انتها. رویای پرواز معمولاً بیشتر از همه طرفدار دارد و خیلی زود ناموجود می‌شود. بعضی‌ها هم می‌خواهند رویای عزیزان از دست رفته‌شان را ببینند و دلتنگی‌شان را تسکین بدهند. خلاصه که هر کس می‌تواند بخوابد و هر رویایی را که آرزو دارد، ببیند، اما باید حواستان باشد که ممکن است رویای مورد علاقه‌تان در میان محصولات دالرگات حسابی بفروشد و ناموجود شود.

معرفی و دانلود کتاب رویافروشی دالرگات

شهر رویافروشی کتاب رویافروشی دالرگات پر از افراد و مکان‌های جالب است که قلب مشتریان خوابیده را آرام می‌کند. اگر از شخصیت‌های کتاب رویافروشی دالرگات بگوییم، باید از دالرگات شروع کنیم که صاحب رویافروشی است. مکسیم شخص دیگری است که در یک پس‌کوچه‌ی تنگ و تاریک کارگاه کابوس‌سازی دارد و بهترین کابوس‌های جهان را می‌سازد. یک رویاساز مرموز در کلبه‌ای بر بالای یک کوه برفی باستانی زندگی می‌کند و ناکتیلوکاهای بداخلاق را هم داریم که این طرف و آن طرف می‌دوند و به مشتریان لباس خواب کرایه می‌دهند. مشتری‌ها هم که رنگ و وارنگ از نقاط مختلف برای خریدن رویا به این شهر و آدرس رویافروشی دالرگات می‌آیند. داستان رمان درباره‌ی پنی است که آرزو دارد در این مغازه استخدام شود، او برای یک مصاحبه‌ی شغلی به رویافروشی دالرگات می‌رود و به این ترتیب شما هم به همراه او، به سراسر شهر رویاها و به ویژه رویافروشی محبوب دالرگات سفر می‌کنید، سپس با مجمع عمومی رویاپردازان آشنا می‌شوید، رویای پرفروش ماه را می‌بینید و داستان‌های جذاب جاری در این رویافروشی را می‌خوانید.

کتاب رویافروشی دالرگات با نثری ساده و خوشخوان و در ژانر فانتزی نوشته شده است. این کتاب یازده فصل دارد. داستان گیرای آن آرزوهای پنهانی شما را قلقلک می‌دهد. فضای اسرارآمیز و جادویی‌‌اش شما را با خود به دنیای دلپذیر خواب‌ها و رویاهای دست‌نیافتنی می‌برد و از واقعیت جدا می‌کند، اما در عین حال مشخصات جهان واقعی را جا نمی‌اندازد. شکاف میان فقیر و پولدار، رنج فقدان، زندگی‌ها، و آرزوها و حسرت‌های مشتریانِ مختلف موضوعاتی است که در این کتاب از نظر می‌گذرانیم.

لی می یه در سال 1990 در شهر بوسان کره جنوبی متولد شد. او در حال حاضر به عنوان مهندس در شرکت سامسونگ مشغول به کار است و کتاب رویافروشی دالرگات را در سال 2020 به انتشار رساند که با استقبال فراوان منتقدان و خوانندگان روبه‌رو شد. در ایران، فریناز بیابانی آن را به فارسی برگردانده و انتشارات دانش آفرین در دسترس خوانندگان فارسی‌زبان قرار داده است.

جوایز و افتخارات کتاب رویافروشی دالرگات

  • فروش بیش از یک میلیون نسخه در کره جنوبی
  • کتاب ماه نوامبر 2023 به انتخاب سایت Foyles ذیل عناوین ترجمه‌شده
  • در فهرست عناوین پرفروش سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب رویافروشی دالرگات

  • این رمان تجربه‌ای دلپذیر درباره‌ی دنیای خواب‌هاست و یک انتخاب عالی برای دور هم کتاب خواندن. (Library Journal STARRED)
  • این روزها دارم کتاب رویافروشی دالرگات را می‌خوانم و وقتی از مغازه‌ی رویافروشی حرف می‌زنند، می‌توانم توی ذهنم ببینمش. موقع خواندنش انگار خودم دارم رویا می‌خرم. (وون هو، خواننده‌ی گروه کی پاپ سونتین)
  • کتاب رویافروشی دالرگات یک طرح قوی و خط داستانی جذاب دارد. (Top Class)
  • کتابی جادویی که خوانندگانش را مسحور خودش می‌کند. (Readers News)
  • این کتاب اشک‌ها و لبخندها را با هم برمی‌انگیزد و مطالعه‌ای عالی برای زمانی است که خسته ‌هستید و قصد دارید از واقعیت فرار کنید. (Insight)
  • کتاب رویافروشی دالرگات با کسانی که جرأت رویاپردازی ندارند، همدردی می‌کند و به آن‌هایی که می‌خواهند از واقعیت فرار کنند، آرامش می‌بخشد. (Opinion News)

کتاب رویافروشی دالرگات برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های ژانر فانتزی و طرفداران ادبیات کره‌ی جنوبی مطالعه‌ی این کتاب جذاب را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب رویافروشی دالرگات می‌خوانیم

اولین روزِ کاری پنی است، و او نفس نفس زنان، در حالی که قطرات عرق از پل بینی اش جاری است، به سمت فروشگاه می دود. شب گذشته، به مناسبت قبول شدن در رویافروشی دالرگات، با خانواده اش شام خورده و با دوستانش تا پاسی از شب گپ زده بود؛ به این ترتیب، صبح نتوانسته بود زودتر بیدار شود. تماس آسام طولانی شده بود، چون او می‌خواست تمام جزئیات را درباره‌ی مفید بودن کتابی که پیشنهاد داده بود، بداند.

«پس وقتی اینو گفتی، حالتِ صورتش چجوری تغییر کرد؟ وای خدای من، اون کتاب واقعاً یه عصای جادویی بود! می دونی دیگه، من دادمش بهت!»

پنی قول داد هوای او را داشته باشد، و بالاخره تلفن را قطع کرد.

امروز، شهر مملو از مردم محلی و مشتریان خواب است. پنی به سرعت راهش را از میان جمعیت باز کرده، و مدام عذرخواهی می کند. بالاخره وقتی به کوچه‌ی پشتی فروشگاه می رسد، می ایستد تا نفسی تازه کند. انگار می تواند به موقع برسد.

کوچه پر از رایحه ی خوش میوه های برشته و شیر جوشیده است. پنی که صبحانه نخورده است، به اطراف نگاهی می اندازد تا پیش از رفتن، یک سیخ میوه بردارد. اما صف بیش از حد دراز است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مغازه‌ی تاریخیِ مرید سوم
فصل 1: ساعت شلوغی رویافروشی دالرگات
فصل 2: دستورالعمل های قرار ملاقات شبانه
فصل 3: رویای پیش شناختی
فصل 4: درخواست بازگشت وجه یک تروما
فصل 5: مجمع عمومی رویاپردازان
فصل 6: رویای پرفروش ماه
فصل 7: دیروز و حلقه ی بنزین
فصل 8: عرضه‌ی آزمایشی: زندگی دیگران
فصل 9: شما یک بسته ی رویایی از یک مشتری ناشناس دارید
فصل آخر 1: مصاحبه ی کاری ویگو مایرز
فصل آخر 2: روز بی نقص اسپیدو
سخن نویسنده
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رویافروشی دالرگات
نویسنده
مترجمفریناز بیابانی
ناشر چاپیانتشارات دانش آفرین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-622-5667-48-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رویافروشی دالرگات

.......
۱۴۰۳/۳/۷
درباره فروشگاهی است که رویا می‌فروشد. پیشنهاد نمی‌کنم. خسته کننده بود
زهرابهاری
۱۴۰۳/۳/۵
جالب و خیال انگیز
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب رویافروشی دالرگات

برای دریافت کتاب رویافروشی دالرگات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.