معرفی و دانلود کتاب رویای کتی

عکس جلد کتاب رویای کتی
قیمت:
۸۲۰۰۰ 41000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رویای کتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رویای کتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رویای کتی

سوزان ام. کولیج در کتاب رویای کتی، از تجربیاتش در زمان جنگ داخلی آمریکا که به عنوان پرستار در بیمارستان کار می‌کرد استفاده و داستانی در ستایش شادی، امید و زندگی نوشته است.

این کتاب از مجموعه رمان‌های بزرگ جهان، آثاری هستند که طی سال‌ها و دهه‌ها زنده مانده و خوانده شده‌اند. آن‌ها عمدتا به مضامین انسانی و همه‌ شمول پرداخته‌ و یا از دنیاهای خیال‌انگیزی نوشته‌اند که هر خواننده‌ای را مفتون و مسحور خود می‌کند.

بودن این آثار بزرگ در هر کتابخانه عمومی ضروری است و کسانی که کتابخوان به حساب می‌آیند، دست‌ کم با نام و نویسنده این کتاب‌ها به خوبی آشنایند. کتاب‌های کلاسیک به دلیل طرح مسائل همه بشری و نگاه عمیق به خصائل انسانی، هیچگاه غبار فراموشی را بر خود ندیده‌اند.

سوزان ام. کولیج (Susan M Coolidge) متولد 1835 در آمریکاست که در طول جنگ داخلی آمریکا به‌ عنوان پرستار در بیمارستان کار می‌کرد. پس از آن شروع به نوشتن کرد و با نویسندگان دوران خودش حشر و نشر پیدا کرد. از سوزان کولیج علاوه‌ بر داستان، شعر هم منتشر شده است. او که داستان‌ها و رمان‌هایش را برای کودکان می‌نوشت، در سال 1905 درگذشت. سوزان هیچ‌ وقت ازدواج نکرد.

در بخشی از کتاب رویای کتی (What Katy did) می‌خوانید:

پس از ملاقات با دختر عمو هلن، خیلى چیزها براى کتی تغییر کرده بود. ظرف چند هفته او اتاقش را به مکانى دوست‌ داشتنى بدل کرد که همۀ‌ بچه‌ها عاشق جمع شدن در آن بودند. همه‌ چیز تمیز و مرتب بود و هوا همیشه بوى گل مى‌داد و کتی که روى تخت دراز کشیده بود، زمین تا آسمان با آن کتی بى‌کس و درماندۀ فصل پیش فرق می‌کرد.

او ‌یک‌ باره بى‌عیب‌ و نقص نشده بود. هیچ‌‌کس این‌ طور نیست، حتى توی داستان‌ها. اما قدم گذاشتن در یک راه درست، خودش حرکت بزرگى به حساب مى‌آید، راهى که کتی در آن قدم گذاشته بود... .

البته روزهاى سختى بود که همه‌ چیز، سخت به نظر مى‌آمد و کتی هم بى‌حوصله و عصبى بود و بچه‌ها را از اتاقش مى‌راند. چنین روزهایى، روز تلخ اشک‌هاى کتی بود؛ اما پس از آن دوباره خودش را جمع‌وجور مى‌کرد و با نیرویى بیش‌تر به تلاشش ادامه مى‌داد.

دختر عمو هلن در تمام این‌ مدت دلخوشى بزرگى بود. او هرگز کتی را فراموش نمى‌کرد و تقریبا هر هفته چیزى برایش مى‌فرستاد: گاهى اوقات تنها یادداشتى کوچک و گاهی مجله‌ای جدید یا وسیلۀ زیباى کوچکى براى آرایش اتاق. لباس زیباى سرخ‌ رنگى که کتی اغلب اوقات بر تن داشت، یکى از هدیه‌هاى او بود. تمام آن اتاق به نظر کتی پر از وجود دختر عمو هلن و مهربانى‌هایش بود.

کریسمس به همراه توفانى از برف از راه رسید. همه جوراب‌های‌شان را در اتاق کتی آویزان کرده بودند تا او نیز سهمى از همۀ تفریح‌ها و بازى‌ها داشته باشد و هدیه‌هاى تمام خانواده هم آن‌‌جا نگهدارى مى‌شد.

دو تا از هدیه‌ها براى کتی با ارزش‌تر از بقیه بودند. یکى از آن‌ها یک صندلى بزرگ و عجیب با تشک پشتى بود که یک زیرپایى هم داشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رویای کتی
نویسنده
مترجمآرمین هدایتی
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات227
زبانفارسی
شابک978-600-253-106-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۲۰۰۰ 41000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رویای کتی

لاله رنجبر
۱۳۹۸/۲/۲۳
کتاب جالبیه رمان ساده و در عین حال جذابه انگار واقعیه
ملیکا سلطانی
۱۳۹۸/۲/۱۲
به نظرم باید عالی باشه
Aylin Jirsarayi
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
خیلی خوب وعالی بود
Amirhossein Pesarkhoob
۱۳۹۸/۵/۱۶
بسیار عالی و زیبا
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب رویای کتی

برای دریافت کتاب رویای کتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.