معرفی و دانلود کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت

عکس جلد کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت

سفر به دنیای ناشناخته‌های ریاضی! کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت، نوشته‌ی جنیفر داسلینگ به کودکان خردسال آموزش می‌دهد که چطور از قواعد ریاضی برای حل مسائل روزمره استفاده کنند و همچنین با کاربرد ریاضیات در دنیای واقعی نیز آشنا شوند. کتاب‌ پیش‌رو جلد یازدهم از مجموعه‌ی ریاضی با موشی است که با هدف آموزش عملی و کاربردی ریاضیات به کودکان نگاشته شده. گفتنی‌ست این کتاب تاکنون بیش از سه میلیون نسخه در جهان به‌فروش رسیده است.

درباره‌ی کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت

آلبرت که عاشق گشت‌و‌گذار در میان وسایل آدم‌هاست، یک روز در حیاط خانه‌ی آدم‌ها وسیله‌ای جالب و کاربردی را می‌بیند. بله، یک کفش کهنه که آدم‌ها دیگر به آن نیازی نداشته‌اند و به همین دلیل آن را دور انداخته‌اند. آلبرت با یک نگاه سرسری به لنگه کفش، می‌بیند که می‌توان از آن یک باشگاه بزرگ و بی‌نظیر ساخت! باشگاهی که او و خواهرش واندا بتوانند در آن یک‌عالمه بازی کنند. همه چیز به نظر عالی می‌آید تا اینکه آلبرت متوجه می‌شود جای دادن لنگه کفش در اتاقش خیلی هم آسان نیست. درواقع کفش آن‌قدر بزرگ است که به این راحتی‌ها در اتاقشان جا نمی‌شود. اینجاست که ریاضی به کمک آلبرت و واندا می‌آید تا جایی برای لنگه کفش در اتاقشان دست و پا کنند. به نظر شما کدام قاعده‌ی ریاضی، این‌جور مواقع به کارمان می‌آید؟ البته که باید با جنیفر داسلینگ (Jennifer Dussling) تا پایان کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت (If the Shoe Fits) همراه شویم تا سرانجام به راه‌حل این دوتا موش کوچولو پی ببریم.

همین حالا یک نگاه کوتاه به اطرافتان بیندازید. شاید باورتان نشود اما از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین پدیده‌های مصنوعی که در اطرافتان می‌بیند، همگی با استفاده‌ی مستقیم یا غیرمستقیم از علم ریاضی به وجود آمده‌اند. فکر می‌کنید اگر یک روز ریاضیات از جهان محو شود، چه چیزی در زندگی انسان‌ها باقی می‌ماند؟ باید اعتراف کنیم که هیچ‌چیز! نه‌تنها دنیای آدم‌ها که حتی دنیای حیوانات هم به ریاضی وابسته است. مثلاً آلبرت و واندا هر روز یک نکته‌ی جدید درمورد کاربرد ریاضی در زندگی یاد می‌گیرند و به خوانندگان خردسال مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی نیز قواعد تازه‌ای را آموزش می‌دهند. خواندن این کتاب برای کودکان دو فایده‌ی مهم دارد: اول اینکه متوجه اهمیت ریاضی در زندگی روزانه می‌شوند و دوم هم اینکه با کمک ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز، با زبان ریاضی و سازوکار آن آشنا می‌شوند و اطلاعاتی را که از این طریق دریافت کنند، دیگر هرگز فراموش نخواهند کرد.

جنیفر داسلینگ به کودکان ثابت می‌کند قلمرو ریاضی بسیار فراتر از صفحات کتاب‌های درسی است. اگر بچه‌ها هم مثل یک ریاضی‌دان کوچک به دنبال ردِّ پای ریاضی در دنیای واقعی بگردند با یک نتیجه‌ی خارق‌العاده روبه‌رو خواهند شد: «بدون ریاضی زندگی غیرممکن است!» پس چه بهتر آن را به صورت عمیق در ذهنمان جای بدهیم و کوچک‌ترین مسائل زندگی را هم به کمک ابزار آن حل کنیم.

نشر افق کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت را با برگردان محبوبه نجف‌خانی در اختیار کودکان ایران‌زمین قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی

دنیایی از رنگ، نقاشی و بازی که کودکان شما را با جهان شگفت‌انگیز ریاضی آشتی خواهد داد. النور می، جنیفر داسلینگ، دافنه اسکینز، لورا دریسکل و لوری هسکینز هوران، نویسندگان مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی (Mouse Math)، به کودکان می‌آموزند که درس ریاضی چندان هم کسالت‌بار و خسته‌کننده نیست. برعکس، سرشار از بازی و شوخی و خنده است. این مجموعه می‌کوشد به خوانندگان خردسالی که به‌تازگی با مفاهیم ریاضی و ارقام آشنا شده‌اند، شیوه‌ی تفکر خلاق و آموزش همراه با سرگرمی را یاد بدهد.

در یک کلام، کودکان و شاگردان شما به کمک مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی، مفاهیم پایه‌ای ریاضی را به‌خوبی درک کرده و در ذهن خود نهادینه می‌کنند. در این بین، کمی هم تفریح و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز را نیز چاشنی کار کرده و اعداد و فرمول‌ها را با بازی‌های شاد و آموزنده ترکیب خواهند کرد.

تاکنون دوازده جلد از این مجموعه در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفته که قهرمان تمامی آن‌ها یک موش کوچولوی بامزه به نام آلبرت است. او به همراه خانواده‌اش در خانه‌ی یکی از آدم‌ها زندگی می‌کند و قرار است در هر یک از داستان‌های مجموعه‌ی ریاضی با موشی، یکی از مفاهیم این علم را به مخاطبانش آموزش دهد.

مؤلفان این مجموعه، به همراه تصویرگر آن، دبورا ملمون (Deborah Melmon) به کودکان، والدین آن‌ها و معلمان ریاضی نشان می‌دهند که چطور می‌توان درس ریاضی را به بخش شیرین و دلنشین زندگی روزمره تبدیل کرد. محبوبه نجف‌خانی با برگردان روان و جذاب خود مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی را به تمامی کودکان کنجکاو و باهوش ایران‌زمین ارائه کرده و انتشارات افق نیز چاپ و انتشار تمامی کتا‌ب‌های این مجموعه را به عهده داشته است.

در نکوداشت کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت

  • داستان‌های تخیلی و سرگرم‌کننده‌ی این کتاب، ذهن بچه‌ها را به‌خوبی پرورش می‌دهد. (وبسایت آمازون)

کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودکی 5 تا 8ساله دارید، برای یادگیری سریع‌تر و مفهومی‌تر ریاضی از سوی فرزندتان، پیشنهاد ما به شما کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت است. چنانچه به‌عنوان مربی کودکان پیش‌دبستانی مشغول به کار هستید، توصیه می‌کنیم حتماً کتاب حاضر را تهیه کرده و شاگردان خود را با داستان‌ها و آموزه‌های این کتاب همراه کنید.

با جنیفر داسلینگ بیشتر آشنا شویم

جنیفر داسلینگ از نویسندگان موفقی است که به تألیف آثار آموزشی برای کودکان اشتغال دارد. «پگی بهونه‌گیر»، «معمای رنگین کمان»، «گیرت آوردم» و «یک خمیازه‌ی طولانی» شماری از کتاب‌های ترجمه‌شده‌ی این نویسنده هستند. او هم‌اکنون در شهر نیویورک سکونت دارد.

در بخشی از کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت می‌خوانیم

آلبرت یک‌دفعه دست خواهرش را گرفت و گفت: «واندا، آن چیست؟»

آلبرت و واندا رفته بودند توی حیاط آدم‌ها تا توت بچینند و حالا داشتند برمی‌گشتند. روبه‌رویشان لای علف‌ها، چیز عجیبی افتاده بود.

... یک لنگه‌کفش آدم‌ها بود!

آلبرت از خوشحالی بالا و پایین پرید. آن کفش بهترین چیزی بود که در عمرش دیده بود!

آن لنگه‌کفش لای علف‌ها چه ‌کار می‌کرد؟ و درست جایی افتاده بود که گروچو، گربه، می‌توانست راحت پیدایش کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-353931-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت

برای دریافت کتاب ریاضی با موشی 11: دوازده قدم آلبرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.