معرفی و دانلود کتاب صوتی گیرت آوردم

عکس جلد کتاب صوتی گیرت آوردم
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گیرت آوردم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گیرت آوردم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گیرت آوردم

کتاب صوتی گیرت آوردم داستانی علمی و آموزشی از جنیفر داسلینگ است که برای کودکان دبستانی نوشته شده. ماجرای کتاب درباره‌ی پسری شیطان و سرزنده است که با شوخی‌هایی که می‌کند دمار از روزگار دوست‌ و آشناهایش درآورده است...

درباره کتاب صوتی گیرت آوردم:

در داستان صوتی گیرت آوردم (Gotcha!) به ماجرای پسر شیطان و وروجکی به اسم پیتر گوش خواهید داد که تقریباً همه‌ی اطرافیانش را با شوخی‌های خود عاصی کرده است. او اصطلاح مخصوصی هم دارد که بعد از هر شوخی به کار می‌برد: «گیرت آوردم!»

برای اینکه بهتر تصور کنید که داریم درباره‌ی چه جور شوخی‌هایی حرف می‌زنیم، چند مثال از خود کتاب می‌آوریم:

«یکی از شوخی­‌هاش این بود که توی کیسه­‌ی خوابِ ویک یه قورباغه انداخت! دفعه­­­‌ی بعد بندهای شلوار جِی رو بهم گره زد. یک بار هم یکی از کارت­‌های مت رو از روی میزش برداشت و دوستِ بیچاره­‌ش داشت دو روزِ تمام دنبالش می­‌گشت تا پیداش کنه!»

خب، حالا که فهمیدید با چه جور پسربچه‌ای سر و کار داریم، باید حسابی خودتان را آماده‌ی خندیدن از دست کارهایش در طول کتاب کنید. البته این را هم بگوییم که پیتر با وجود تمام شوخی‌های آزاردهنده‌اش پسر خوب و مهربانی است و در مواقع لزوم حسابی هوای اطرافیانش را دارد. باور نمی‌کنید؟ بفرمایید خودتان گوش کنید!

در پایان بد نیست اشاره کنیم که با گوش سپردن به این کتاب قرار نیست فقط سرگرم شوید و بخندید. بلکه در کنارش کلی هم مطلب علمی باحال و کاربردی یاد می‌گیرید.

درباره مجموعه علم همه چیز را حل می‌کند:

بچه‌های دبستانی با شنیدن یا خواندن کتاب‌های مجموعه‌ی علم همه چیز را حل می‌کند (Science Solves It) یاد می‌گیرند که همیشه کنجکاو باشند و مثل یک دانشمند به مسائل فکر کنند. عناوین این مجموعه توسط نویسندگان مختلفی نوشته شده، اما سبک و ساختار داستان‌ها کم‌وبیش مشابه هم است.

کتاب صوتی گیرت آوردم مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر برای کودکان 6 تا 8 ساله نوشته شده است.

با جنیفر داسلینگ بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی محبوب و پرکار ادبیات کودک و نوجوان، از همان دوران کودکی شیفته‌ی جهان قصه‌ها و کتاب‌ها بود. او بعد از پایان تحصیلات خود در یک انتشارات به‌عنوان دستیار ویراستار مشغول به کار شد. داسلینگ در کنار این کار داستان‌نویسی را نیز ادامه داد، تا جایی که به یک نویسنده‌ی حرفه‌ای و تمام‌وقت تبدیل شد.

از کتاب‌های ترجمه‌شده جنیفر داسلینگ (Jennifer Dussling) می‌توان به «معمای رنگین‌کمان»، «اگر یک کفش اندازه باشه» و «پگی بهونه‌گیر» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی گیرت آوردم می‌شنویم:

روزی هم که مت مجبور بود به خاطر بیماریش توی بیمارستان بمونه، پیتر از دوچرخه سواری کردن با دوست­‌هاش صرف نظر کرده بود و کل روز پیش مت موند تا باهاش شطرنج بازی کنه.

یک شب، پسرها تصمیم گرفتن که دور هم جمع بشن و داستان­‌های ترسناکی درباره­‌ی ارواح برای همدیگه تعریف کنن. پیتر که از همه مشتاق­‌تر بود، چراغ­‌ها رو خاموش کرد، باطری‌­ها رو توی چراغ قوه گذاشت و اون رو زیر چونه­‌ش نگه داشت. این کار باعث شده بود سایه‌­های ترسناکی روی صورتش بیفته.

در همون حالت از دوست­‌هاش پرسید: «شماها می­‌دونستین که این کابین تسخیر شده‌­ست؟» ویک، جی و مت سرشون رو به نشونه­‌ی منفی تکون دادن. پیتر ادامه داد: «این قضیه واقعیت داره...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
گیرت آوردم!

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گیرت آوردم
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویشهربانو حسینی، نرگس داغمه چی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گیرت آوردم

ثمین صالحی
۱۴۰۲/۶/۱۱
کتاب برای بچه‌ها خنده دار بود
Shilan Rajabi
۱۴۰۱/۱۱/۲
زیبا و سرگرم کننده
حسام حقانی
۱۴۰۱/۹/۱۳
داستانش جالب بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گیرت آوردم

برای دریافت کتاب صوتی گیرت آوردم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.