معرفی و دانلود کتاب ریفرم: مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی

عکس جلد کتاب ریفرم: مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ریفرم: مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ریفرم: مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ریفرم: مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی

کتاب ریفرم: مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی، دربردارنده‌ی برگزیده‌ای از کاریکاتورهای این هنرمند خلاق ایرانی است که توسط برخی از کاریکاتوریست‌های مطرح جهان مورد نقد و بررسی قرار گرفته‌اند. این اثر به صورت دو زبانه (فارسی - انگلیسی) به رشته‌ی تحریر درآمده است.

مسئله انفجار اطلاعات همانند هر پدیده نوظهور دیگری که در دنیای نوین ظاهر می‌شود فرصت‌ها و آسیب‌های خاص خود را برای انسان قرن 21 به همراه داشته است. امروزه هر فردی در هر گوشه از دنیا با یک موبایل بسیاری از اطلاعات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و علمی دنیا را می‌داند. هر چند این مسئله تأثیرات بدی نیز برای فرهنگ‌های کوچک مثل خانواده‌ها داشته، با این حال فرصت‌هایی را برای بخش‌های دیگر به ارمغان آورده است.

اکنون که سرعت انتقال اطلاعات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تنها به چند ساعت یا حتی چند دقیقه رسیده، فرصت طلایی برای هنرهای تجسمی، به خصوص کاریکاتور و عکاسی به دلیل زمینه‌های اجتماعی‌شان فراهم آورده است، به گونه‌ای که در سال‌های اخیر این هنرهای تأثیرگذار رشد و گسترش بسیاری پیدا کردند.

انتشار و تبادل یک عکس از کودک سوریه‌ای در شبکه‌های اجتماعی در هنگامه‌ی جنگ داخلی این کشور، سیاستمداران اروپایی را وادار به تغییر رویه در برابر مهاجران سوری کرد و طراحی و انتشار یک کاریکاتور از چهره ناتانیاهو به وسیله آرش فروغی در جشنواره کاریکاتور و فضای مجازی، خشم نخست‌وزیر صهیونیستی را برانگیخت.

در کتاب ریفرم (Reform) برخی از کاریکاتورهای آرش فروغی آورده شده است که توسط هنرمندان بزرگی چون لوئیس کارلوس فرناندز، یان اوپ دوبیک، پامارثی، جیتت کاستانا، شانکار، والتر توسکانو، ادورادو باپتیستاو و برونو تس مورد نقد و بررسی قرار گرفته‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ریفرم: مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات84
زبانفارسی
شابک978-600-03-0549-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ریفرم: مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی

Nima Bero
۱۳۹۹/۷/۱۶
آرش جان کارهاش بینظیره نیازی به تعریف تمجید نداره، هنرمند واقعاً پرتلاش، هر کاری ازش یه کلاس درسه، باعث افتخاره کتاب چاپ شده همکلاسی هنرستانتو ببینی
پریسا حاجی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
کتاب جالبی بود بنظرم فوق العاده برای کسانی که میخوان کاریکاتور کار کنن عالیه
null null
۱۳۹۹/۸/۲۴
خیلی از این کتاب خوشم اومد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب ریفرم: مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی

برای دریافت کتاب ریفرم: مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.