معرفی و دانلود کتاب زمانه‌ی جادو 1: خون سبز

عکس جلد کتاب زمانه‌ی جادو 1: خون سبز
قیمت:
۸۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمانه‌ی جادو 1: خون سبز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمانه‌ی جادو 1: خون سبز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمانه‌ی جادو 1: خون سبز

کتاب زمانه‌ی جادو 1: خون سبز نوشته‌ی کرسیدا کوول برنده‌ی چندین جایزه‌ی ادبی، نخستین جلد از مجموعه‌ای هیجان‌انگیز و جذاب است که به اختلافات میان دو قبیله‌ی جادوگران و ساحران می‌پردازد. این دو قبیله به قدری درگیر دشمنی با هم هستند که از دشمن اصلی خود غافل می‌مانند، دشمنی که با خود تباهی خواهد آورد.

درباره‌ی کتاب زمانه‌ی جادو 1:

روزی روزگاری جادو وجود داشت؛ در سال‌های بسیار دور و در یکی از جزیره‌‌های بریتانیا، موجودات جادویی در اعماق تاریک جنگل زندگی می‌کردند. شاید خیال می‌کنید می‌دانید جنگل تاریک چه شکلی است اما باید همین الان به شما بگویم سخت در اشتباهید. این جنگل از هر چیز تاریکی که می‌شناسید تاریک‌تر بود؛ تاریک‌تر از لکه‌‌های سیاه جوهر!

در این جنگل گونه‌های مختلفی از آدمیزاد زندگی می‌کردند؛ جادوگرانی که جادو داشتند و جنگاورانی که جادو نداشتند. جادوگرها از زمانی که هیچ‌کس یادش نمی‌آمد در جنگل زندگی می‌کردند تا این‌که سر و کله‌ی جنگاورها پیدا شد. جنگاورها از آن سوی دریاها هجوم آورده بودند و با این که جادو نداشتند، اسلحه‌ای با خودشان آوردند به اسم آهن.

آهن تنها وسیله‌ای بود که جادو روی آن هیچ اثری نداشت. جنگاورها شمشیرهای آهنی و سپرهای آهنی و زره آهنی داشتند و ترسناک‌ترین جادو هم بر این فلز تأثیری نداشت. میان این دو گروه بزرگ جنگ سختی درگرفت که در نهایت جنگاوران پیروز میدان شدند. البته این پیروزی برای آن‌ها کافی نبود و تلاش کردند هر نشانی از جادو و جادوگری را از میان بردارند.

کتاب زمانه‌ی جادو 1: خون سبز (The Wizards of Once) درباره‌ی پسری از قبیله‌ی جادوگرها و دختری از قبیله‌ی جنگاورهاست. از زمان تولد به هر دوی آن‌ها یاد داده‌اند که باید از یکدیگر متنفر باشند و داستان اصلی مجموعه‌ی زمانه‌ی جادو با پیدا شدن یک پر گنده‌ی سیاه شروع می‌شود. جادوگرها و جنگاورها همچنان به حدی سرگرم جنگیدن با هم هستند که اصلاً متوجه بازگشت آن دشمن شرور و پیر نمی‌شوند و...

درباره مجموعه‌ی زمانه‌ی جادو:

این مجموعه‌ی پرفروش و خواندنی دو قهرمان اصلی دارد؛ زار پسری از قبیله‌ی جادوگران که متاسفانه جادو ندارد و برای رسیدن به آن حاضر است هر کاری بکند و کاش دختری از قبیله‌ی جنگاوران که دائما تلاش می‌کند وسیله‌ی جادویی خود را از چشم دیگران مخفی کند. آن‌ها در جنگل وحشی با یکدیگر روبرو می‌شود و شما ماجراجویی‌های زار و کاش را در مجموعه‌ی چهار جلدی زمانه‌ی جادو خواهید خواند.

جوایز و افتخارات کتاب زمانه‌ی جادو 1:

- نامزد جایزه‌ی اودیسه سال 2018
- برنده‌ی جایزه‌ی کتاب خوب بچه‌ها سال 2018
- برنده جایزه Hea Lasteraamat سال 2018
- برنده‌ی جایزه‌ی بلو پیتر سال 2018
- جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز

نکوداشت‌های کتاب زمانه‌ی جادو 1:

- یک داستان ماجراجویی و جذاب که مثل یک معجون دلپذیر در اختیارتان قرار می‌گیرد. خوانندگان عاشق دنیای خیالی و گفت‌وگوهای طنزگونه‌ی آن می‌شوند، یک هیاهوی جادویی لذت‌بخش! (Kirkus)

- یک سری جدید هوشمندانه و تازه! طرفداران کرسیدا کوول از داشتن این دنیای جدید خوشحال خواهند شد و از سبک نوشتاری و شوخ‌طبعی آشنای نویسنده استقبال می‌کنند. (BCCB)

- انبوهی از تصاویر پرانرژی که هیجان را بالا نگه می‌دارد. خوانندگانی که تمایل به داستان‌های تخیلی دارند، مطمئناً از جلد اول این مجموعه لذت خواهند برد. (Horn Book)

- این رمان به عنوان جلد نخست خیال خوانندگان پیر و جوان را به وجد می‌آورد. (School Library Connection)

کتاب زمانه‌ی جادو 1 مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانی که به مطالعه‌ی رمان‌های فانتزی علاقه‌مند هستند، این مجموعه‌ی هیجان‌انگیز و جذاب را از دست ندهند.

با کرسیدا کوول بیشتر آشنا شویم:

کرسیدا کوول (Cressida Cowell) در سال 1966 در انگلستان به دنیا آمد و بیشتر به دلیل نوشتن مجموعه رمان‌های مشهور چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم شناخته می‌شود. شرکت انیمیشن‌سازی دریم ورکس با اقتباس از رمان‌های او آثار معروفی ساخت که نام کرسیدا را هم بر سر زبان انداخت و امروزه به عنوان یک نویسنده‌ی موفق و پرفروش در حوزه‌ی کودک و نوجوان شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب زمانه‌ی جادو 1 می‌خوانیم:

یکی از شب‌های ماه نوامبر بود. اما هوا خیلی گرم بود. برای ساحره‌ها که زیادی گرم بود. حداقل قصه‌ها که اینطور گفته‌اند. همه گمان می‌کردند نسل ساحره‌ها منقرض شده اما زار انگار داشت، بوی آن‌ها را حس می‌کرد. او قبلا شنیده بود ساحره‌ها بوی بد خاصی می‌دهند. بو بسیار خفیف بود. اما می‌شد در آرامش جنگل تاریک، بوی تعفن کزخوردگی مو را خیلی راحت حس کرد. این بو، با بوی لاشه‌ی موش‌های مرده و کمی هم بوی تند زهرمار قاطی شده بود؛ بویی که حتی با یک بار استشمام هم برای همیشه در ذهن آدم می‌ماند.

زار پسر آدمیزاد جوان و خودسری از اهالی قبیله‌ی جادوگران بود. او سوار بر گربه‌ی برفی عظیم‌الجثه‌اش از جنگل عبور می‌کرد. این جنگل، آن‌قدر تاریک و درهم و برهم بود که به آن جنگل شوم می‌گفتند.

او نباید به آن‌جا می‌رفت، چون جنگل شوم قلمرو جنگاورها بود و اگر زار را می‌گرفتند، همان‌طور که همه می‌گفتند در یک چشم به هم زدن او را می‌کشتند. یک سرش را بزنید! می‌گفتند و این رسم لذت‌بخششان را به جا می‌آوردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمانه‌ی جادو 1: خون سبز
نویسنده
مترجمچکامه چکامیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات366
زبانفارسی
شابک978-600-462-370-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمانه‌ی جادو 1: خون سبز

ʟᴏʀᴀ؛♡
۱۴۰۱/۱/۵
هنوز دو صفحه کتابو خوندم
ولی شدیدا شیفتش شدم
باران نوری
۱۴۰۰/۶/۱۷
خیلی خوب بود من الان صفحه‌ی ۱۱۸ام و تا الان خیلی باحال بوده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زمانه‌ی جادو 1: خون سبز

برای دریافت کتاب زمانه‌ی جادو 1: خون سبز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.