معرفی و دانلود کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان

عکس جلد کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان
قیمت:
۹۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان

کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان، رمانی فانتزی و تخیلی برای مخاطب نوجوان است که توسط نویسنده‌ی پرفروش، کرسیدا کوول نوشته شده. در این داستان که آخرین قسمت از مجموعه‌ی زمانه‌ی جادو به‌شمار می‌رود، زار و کاش، ماجراجویی جادویی خود را ادامه می‌دهند و با خطرناک‌ترین مأموریتشان مواجه می‌شوند. گفتنی است که این اثر برنده‌ی جایزه‌ی British Book در بخش کتاب‌های صوتی شده است.

درباره‌ی کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان

کرسیدا کوول (Cressida Cowell) را احتمالاً بسیاری از خوانندگان برای نوشتن مجموعه‌ی «چگونه اژدهای خود را رام کنید؟» بشناسند که توسط کمپانی دریم‌ورکس مورد اقتباس قرار گرفته. اما این نویسنده‌ی بریتانیایی، چندین مجموعه‌ی دیگر برای مخاطبین کودک و نوجوان نیز نوشته است که به اندازه‌ی مجموعه‌ی مذکور جذاب هستند و از آن بین می‌توان به مجموعه‌ی زمانه‌ی جادو (The Wizards of Once) اشاره کرد. کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان (Never and Forever)، چهارمین و آخرین قسمت از مجموعه‌ی زمانه‌ی جادو است و به ادامه‌ی ماجراهای زار، جادوگری بی‌جادو، و کاش، جنگجویی با یک رازِ بزرگ می‌پردازد.

در کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان، زار و کاش به‌دنبال آخرین عنصر تشکیل‌دهنده‌ی یک طلسم می‌گردند که قادر است جادوگران پلید را از جنگل براند. این جادوگران که فقط از ساحره‌شاه اطاعت می‌کنند، به زمین و موجودات زنده صدمه می‌زنند. زار و کاش، مأموریت خود را از معدن شادی آغاز می‌کنند که بر خلاف نامش، سرتاسرش پر از مصیبت است. البته این دو دوست، همراهانی جادویی نیز در کنار خود دارند که به آن‌ها کمک می‌کنند از این مکان شوم جان سالم به در ببرند.

معرفی و دانلود کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان

در ادامه‌ی کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان، ما متوجه می‌شویم زار و کاش، هر دو با مشکلاتی شخصی مواجه هستند که باید راه‌حلی برای‌شان پیدا کنند. زار، که هیچ نیروی جادویی‌ای ندارد، یک بار تلاش کرده بود نیروی جادویی یک جادوگر را از او بدزدد و به همین علت یک لکه‌ی ساحره روی دستش دارد. او باید یاد بگیرد چطور می‌تواند این لکه را کنترل کند و نگذارد در مأموریتش خللی ایجاد کند. از طرف دیگر، کاش که یک جنگجوی نترس و شجاع است، یک نیروی جادویی دارد که به اشیای دوروبَرش جان می‌دهد...

البته زار و کاش در داستان زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان تنها نیستند و یکی از دوستان‌شان به نام خنجرخان نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. اما آیا این سه دوست می‌توانند جلوی جادوگران و ساحرانی که جنگل را تهدید می‌کنند بگیرند؟ آیا آن‌ها خواهند توانست به موقع طلسم را ایجاد کنند و همه را نجات دهند؟

نکته‌ی جالب در مورد کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان این است که تصویرگری آن را خود کرسیدا کوول انجام داده و این مسئله باعث شده خواننده بتواند درک بهتر و بیشتری از فضاهایی که اتفاقات داستان در آن‌ها رخ می‌دهند داشته باشد. این کتاب، توسط چکامه چکامیان ترجمه شده و نشر پرتقال آن را منتشر کرده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از ۲۰ مگابایت است. لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌ی مجموعه‌ی زمانه‌ی جادو

این مجموعه‌ی پرفروش و خواندنی دو قهرمان اصلی دارد؛ زار پسری از قبیله‌ی جادوگران که متاسفانه جادو ندارد و برای رسیدن به آن حاضر است هر کاری بکند و کاش دختری از قبیله‌ی جنگاوران که دائماً تلاش می‌کند وسیله‌ی جادویی خود را از چشم دیگران مخفی کند. آن‌ها در جنگل وحشی با یکدیگر روبرو می‌شوند و شما ماجراجویی‌های زار و کاش را در مجموعه‌ی چهار جلدی زمانه‌ی جادو خواهید خواند.

نکوداشت‌های کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان

  • یک ماجراجویی سرگرم‌کننده... (Kirkus Reviews)
  • کرسیدا کوول در کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان، یک جهان فانتزیِ جدید، سرشار از نیروهای پلید، جادو، تاریخ، جوک‌های خنده‌دار و شخصیت‌هایی به‌یادماندنی خلق کرده است. (The Daily Mail)
  • کرسیدا کوول دو شخصیت باورپذیر و داستانی را به کار گرفته است. (School Library Journal)
  • جزییات جهانی که کرسیدا کوول خلق کرده است، بسیار زیبا و لذت‌بخشند. (The Observer)
  • زبانِ خودمانی راوی به‌خوبی با تصاویر خط‌خطی و سیاه و سفیدِ کتاب ترکیب شده‌اند و یک حسِ شگفتیِ ویژه به آن داده‌اند. (Publishers Weekly)

کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبین اصلی کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان، نوجوانانی هستند که به داستان‌های تخیلی و فانتزی علاقه دارند.

در بخشی از کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان می‌خوانیم

در دل امپراتوری جنگاوران آهنین، معدنی قرار داشت.

نام آن معدن شادی بود، اما حتی یک سر سوزن هم شادی توی این معدن پیدا نمی‌شد. در حقیقت کاملاً برعکس، این معدن سرتاسرش پر از مصیبت بود.

تقریباً یک و نیم کیلومتر زیر زمین، در عمق این معدن آهنی هولناک، سه بچه توی تونل‌ها می‌خزیدند و پایین می‌رفتند. تونل‌های خیلی باریک معدن مجبورشان کرده بود که مثل کرم روی شکم‌هایشان بخزند.

این تونل‌ها درست بالای سطح آب قرار داشتند و آنقدر تنگ و باریک بودند که فقط جثه‌ی کوچک بچه‌ها توی آنها جا می‌شد. بنابراین بچه‌ها بودند که وحشت این تاریکی عمیق را به جان می‌خریدند. بچه‌ها بودند که چکش و ابزار به دست، سنگ آهن استخراج می‌کردند تا بعداً این سنگ‌ها ذوب شوند. بچه‌ها بودند که چرخ‌دستی‌ها را پر می‌کردند و چهاردست‌وپا آنها را پشت سرشان می‌کشیدند و به طبقات بالا و بالاتر می‌بردند.

آنجا تاریک بود، خیلی تاریک. از آن تاریکی‌هایی که دورت را می‌گیرد و راه نفست را می‌بندد و فکر می‌کنی الان است که قورتت بدهد.

فهرست مطالب کتاب

سرآغاز
بخش نخست: معدن شادی
1. کاش از فضاهای تنگ می‌ترسد و برای این موضوع نمی‌شود کاری کرد.
2. چهار ساعت پیش
3. مهاجمی بی‌خبر از راه رسید.
4. دومین نقشه‌ی افتضاح داشت شکست می‌خورد...
5. دومین نقشه‌ی افتضاح به جاهای خیلی باریک‌تری کشیده شد...
6. قاشق‌ها
7. آشیانه‌ی دلخوشی
8. انکنزو و سیکاروکس
9. پردیتا و کره‌ژیان‌ها
10. و ناگهان به نظر رسید همه‌چیز ختم به خیر خواهد شد.
11. چه بلایی سر جوزجغله‌ی کوچولوی بیچاره آمد؟
12. در مسیر دریاچه‌ی گمشدگان
بخش دوم: دریاچه‌ی گمشدگان
13. محکمه‌ی مهر
14. محکوم‌شدن به جرم علاقه‌مندی
15. پایان بی‌پایان!
16. آیا برای نجات جوزجغله دیگر خیلی دیر شده؟
17. و حالا... نکند برای نجات زار دیر شده باشد؟
18. طلسم جنگی که به تمام طلسم جنگ‌ها پایان داد.
19. دری به جهانی دیگر
20. سرنوشت گفته بود یکی از همراهان زار قرار است بمیرد.
21. جایی که ما به ارزش داستان پی می‌بریم...
22. قول و قرار گذاشته شده و سفر آغاز شده بود.
23. ضیافت
24. روایتی دردناک
سخن آخر
تقدیر و تشکر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان
نویسنده
مترجمچکامه چکامیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات401
زبانفارسی
شابک978-622-274-192-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان

پارسا مظفری
۱۴۰۳/۲/۱
بالاخره پایان یافت و پایان خوبی هم داشت به نسبت خودش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان

برای دریافت کتاب زمانه‌ی جادو 4: پایان بی‌پایان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.