معرفی و دانلود کتاب جدال جادوگران

عکس جلد کتاب جدال جادوگران
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جدال جادوگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جدال جادوگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جدال جادوگران

شما به تماشای هیجان‌انگیزترین مسابقه بین جادوگران خاندان پامپورامپ دعوت شده‌اید. برنده‌ی این جدال، صاحب قدرت بی‌پایان می‌شود و بر تخت جادوگر بزرگ می‌نشیند. کتاب جدال جادوگران نوشته‌ی لورن مگزینر، صحنه‌ی این جدال نفس‌گیر است. چه کسی وارث تاج و تخت دپامپورامپ بزرگ خواهد شد؟

درباره‌ی کتاب جدال جادوگران

لنی مرکادو و برادرش مایکل عضو آخرین نسل از خاندان پامپورامپ هستند. لنی و برادرش تعدادی از قدرت‌های جادویی مادرشان را به ارث برده‌اند اما با این قدرت‌ها نمی‌توانند هیچ‌کار خارق‌العاده‌ای بکنند که دیگر اعضای خانواده را به تعجب وا دارند. لنی پس از تمرین‌های خیلی زیاد، تازگی‌ها موفق شده که رکورد نامرئی‌شدنش را پنج ثانیه بیشتر کند. تنها آرزویی که او دارد این است که پدربزرگش مُرتیمر دپامپورامپ بزرگ او را به سرزمین خودش ببرد و عجیب و غریب‌ترین قدرت‌های جادویی را در اختیار او بگذارد.

دپامپورامپ بزرگ تصمیم گرفته است خودش را بازنشسته کند و تمام قدرت‌های جادویی‌اش را بدهد به کسی که وارث تاج و تخت او خواهد بود. بنابراین مسابقه‌ای بین افراد کوچکترین نسل خانواده ترتیب می‌دهد. و برای هر کدامشان یک دعوت‌نامه می‌فرستد. برنده‌ی این جدال تمام عیار به راز سهمگین‌ترین جادوهای پدربزرگ دسترسی پیدا خواهد کرد.

لنی می‌داند که برای رسیدن به آروزی دیرینه‌اش، رقابت سختی با بردارش و پسر عموهایش در پیش دارد و شانس برنده شدن خودش را کم می‌داند. در نهایت بزرگترین جدال خاندان پامپورامپ آغاز می‌شود اما اعضای خاواده کم‌کم متوجه می‌شوند پدربزرگ قواعد بازی را طوری که نزدیک اهداف خودش است تغییر می‌دهد. لنی که می‌داند که پدربزرگ علاقه‌ای ندارد که جدالی بین او و مایکل رخ بدهد، تصمیم می‌گیرد از راه دیگری پیش برود تا شاید پیروز این رقابت بزرگ، خودش باشد.

لورن مگزینر (Lauren Magaziner) با نوشتن کتاب جدال جادوگران (Wizardmatch)، هر کدام از ما را به تماشای این مسابقه دعوت کرده است.

در نکوداشت کتاب جدال جادوگران

- مگزینر دنیای عجیب دیگری خلق می‌کند... یک جست و خیز فانتزی سرگرم‌کننده. (Kirkus Reviews)
- خوانندگانی که به جادوگری و رقابت علاقه دارند، عاشق این کتاب خواهند شد... (School Library Connection)

کتاب جدال جادوگران برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان و تمام افرادی که به ادبیات نوجوان علاقه‌مند هستند، لذت فراوانی از خواندن این کتاب می‌برند.

با لورن مگزینر بیشتر آشنا شویم

لورن مگزینر نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی ادبیات نوجوان است. از او مجموعه‌ای به نام case closed منتشر شده که جای خودش را میان مخاطبان ادبیات نوجوان پیدا کرده. مگزینر دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نویسندگی و فلسفه در دانشگاه همیلتون است.

در بخشی از کتاب جدال جادوگران می‌خوانیم

سالن غذاخوری به‌خاطر خشم و آشفتگی مهمان‌ها به هم ریخته بود.
لنی حالت تهوع داشت. بدترین خبر تمام عمرش را شنیده بود. آماده بود با مایکل مسابقه بدهد، ولی قرار بود یکی‌شان کلاً فرصت رقابت را از دست بدهد. لنی زل زد به باباجان. باباجان دستش را گرفته بود بالا که ساکتشان کند. چطور می‌تونه همچین کاری بکنه؟ چی توی ذهنشه؟ مادر قراره کی رو انتخاب کنه؟ مایکل آرام کنارش نشسته بود، ولی لنی فهمید مایکل هم مثل خودش پریشان است.

دایی فیلیپ دوم داد زد: «چرا؟! چرا اینکار رو می‌کنی؟ باباجان با ژستی نمایشی گفت: «تا خودتون رو از دست خودتون نجات بدم! خانواده برای من مهمه! خانواده تنها چیزیه که من دارم... خب، استعداد و توانایی و شهرت و ثروت هم دارم.» صدای خاله‌ها و دایی‌هایش بلند شده بود، همینطور صدای بعضی از بچه‌های فامیل. لنی بهت‌زده سر جایش نشسته بود.

باباجان نعره زد: «تصمیم من قطعیه! ساکت!» بعد عصایش را کوبید زمین و مهی سفید از دهان اردک پلاستیکی بیرون آمد و پیچید و بالا رفت. لنی زیر لب به مایکل گفت: «این عادلان...»

اما وقتی مه بهش رسید، فهمید نمی‌تواند جمله‌اش را تمام کند. صدایش بند آمده بود... طلسم باباجان صدایش را دزدیده بود! فقط هم خودش ساکت نشده بود: تمام مهمان‌های سالن غذاخوری ساکت شده بودند. سالن آنقدر ساکت شده بود که می‌توانست صدای موش‌های توی دیوار را هم بشنود.

فهرست مطالب کتاب

تصمیمی بی حساب وکتاب
آماده شدن برای تشریف فرمایی باباجان
دعوت نامه ی ویژه
قلعه ی پامپورامپ
تجدید دیدار خانوادگی
بازی دلخواه
مراسم افتتاحیه
بعد
بذار بارون بباره! تمرین ادامه داره!
معارفه ی ... مبارزان!
منطقه ی مرزی
عمیق ترین، تاریک ترین و مخفی ترین غارِ اسرار (دام دام داممم!)
یک فکر بکر
استخر پودینگ
عواقب
شاگرد و معلم
مبارزه ی حیثیتی خفن و نرم و گرم و نوچ و چسبناک
نقشه
برو دنبالش!
باغ تاس‌کباب
تمام
آخرین شانس
سَرجادوگر جدید
شکست ناپذیر
تمام این ها و پاکتی چیپس
تصمیم
سپاس‌گزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جدال جادوگران
نویسنده
مترجمچکامه چکامیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات283
زبانفارسی
شابک978-600-462-420-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جدال جادوگران

ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۵/۲۶
بی عدالتی حتی به دنیای جادوگران هم نفوذ کرده دختری که تنها به دلیل دختر بودن و نیمه فیلیپینی بودن و رنگ پوستش قضاوت میشود و حتی شانس مبارزه هم ندارد اما او صبر نمیکند او مقاومت میکند و با بی عدالتی مبارزه میکند با یک غریبه اشنا میشود
دوست یا دشمن؟ ایا او پیروز بر بی عدالتی می‌شود یا نه
ترجمه به
خوبی حق مطلب رو ادا کرده خود کتاب هم به صورت کلی بی عدالتی‌های جامعه ما رو با زبان ساده نمایش داده اینکه چطور تفاوت‌های ما و تبیعضی که قائل میشیم جلوی پیشرفت استعداد‌ها رو میگیره
این کتاب رو به همه نوجوانان عاشق ماجراجویی پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جدال جادوگران

برای دریافت کتاب جدال جادوگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.