معرفی و دانلود کتاب زمانی که دیر شد

عکس جلد کتاب زمانی که دیر شد
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمانی که دیر شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمانی که دیر شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمانی که دیر شد

کتاب زمانی که دیر شد اثر زهرا ملکی، شامل مجموعه داستانی واقعی است.

در بخشی از کتاب زمانی که دیر شد می‌خوانیم:

باید می‌آمدم و حرفم را بهت می‌گفتم، شاید با من می‌آمدی، وقتی به خودم آمدم دیر شده بود و تو رفته بودی و جای خالی تو نه تنها در جاده‌ها بلکه در تمام وجودم خالی شده بود و از همان زمان فکر می‌کردم که دیگر این جای خالی با وجود هیچکس پر نمی‌شود و زمانی این حس بدتر شد که آمدم و شرایط تو را دیدم من جنگیدنت برای زندگی را دیدم، دیدمئ که بغض می‌کنی تا مدت‌ها اینطوری زندگی می‌کردم، دیگر تحمل نداشتم که تورو در اون شرایط بد ببینم، پس خودم را از همه دور کردم و در خوشی‌ها را به روی خودم بستم و فرار کردم و خودم را با درس خواندن تنبیه کردم من تنهایی درد کشیدم، درد نبودن تو سال‌های زندگیم را سوزاند، این را نمی‌گویم که ناراحت بشی، چون این درد کشیدن برایم شیرین بود، چند سال بعد که درسم تمام شد با اصرار زیاد مادرم با دختر خاله‌ام عقد کردم، اما واقعا نمی‌شد من خوشحال نبودم و نمی‌توانستم کسی را خوشحال کنم، بد خلقی‌هایم زیاد شد و دختر خالم نتونست تحمل کنه، منم یه روز ماجرای دوست داشتن تو را برایش تعریف کردم و اون هم ترجیح داد با آدم ناراحتی مثل من زندگی نکنه، من زنده نبودم و زندگی نمی‌کردم، پس باید بدونی تنها کسی که الآن درد دلت را می‌تونه بفهمه منم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمانی که دیر شد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پندار قلم
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-600-8783-42-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمانی که دیر شد

سارا مجیدزاده
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
در کل کتاب خوبی بود و خوندنش خالی از لطف نبود. اما به نظر من نویسنده زیادی داستان رو کوتاه و خلاصه نوشته بود. سرنوشت دختر داستانمون واقعا سخت و دردناک و طولانی بوده و خودش به تنهایی میتونست که یک کتاب چند صد صفحه‌ای کامل و جذاب باشه. ان جایی که بچه‌های شوهرش باهاش بد تا کردند و حقش رو خوردند خیلی و دردناک بود ولی ادم واقعا حرصش میگرفت که این دختر رنج کشیده با وجود داشتن سند‌های معتبر هیچ تلاشی برای گرفتن حقش نکرد چون به هرحال حق مسلم خودش بود. اخر داستان هم که عشق قدیمیش رو میبینه با هم صحبت میکنند خیلی خوبه و ادم خوشحال میشه. از قسمت‌های دیگه خوب داستان دختر خوانده باران بود که از دیدن دوباره باران ان همه خوشحال شد و ادم با دیدن این چیزها خیلی حس خوبی پیدا میکنه.
Zahra Yavari
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
من اصلا نخوندم هه هه هه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زمانی که دیر شد

برای دریافت کتاب زمانی که دیر شد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.