معرفی و دانلود کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست

عکس جلد کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست

کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست که یکی از کتاب‌های پرفروش بین‌المللی است، به قلم لیزبت کیسر نوشته شده. این کتاب داستان زندگی زنی را روایت می‌کند که با تلاش‌هایش توانست حق رای را برای بانوان به ارمغان بیاورد. کتاب پیش‌رو با زبانی ساده و جذاب درباره‌ی یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ صحبت می‌کند.

درباره‌ی کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست

کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست (Emmeline Pankhurst) اثر لیزبت کیسر (Lisbeth Kaiser) یکی از کتاب‌های مجموعه‌‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ است که داستان زندگی یکی از زنان شجاع و تاثیرگذار تاریخ را روایت می‌کند. خواندن کتاب‌های تاریخی و اطلاع یافتن از اوضاع و احوال گذشتگان همواره در میان مردم پرطرفدار بوده. خوشبختانه در سال‌های اخیر نویسندگان به نوشتن کتاب‌هایی که به صورت ساده و سرراست به روایت‌گری وقایع تاریخی برای کودکان ‌می‌پردازند، بسیار توجه کرده‌اند. لیزبت کیسر از جمله کسانی است که به این حوزه توجه داشته و با نوشتن سرگذشت املین پنک هرست به کودکان و به‌ویژه دختران نشان می‌دهد که زنان بسیاری در طول تاریخ برای به دست آوردن حقوق طبیعی‌شان جنگیده‌اند و حالا این وظیفه‌ی ماست که راه آنان را ادامه دهیم تا بتوانیم در دنیایی سرشار از برابری زندگی کنیم.

کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست به سرگذشت زنی با همین نام می‌پردازد که سال‌ها برای به دست آوردن حق رای برای بانوان تلاش کرد. الگوی او در این مبارزات پدر و مادرش بودند که به فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی می‌پرداختند. فعالیت‌های این زن در انگلستان باعث شد تا قانون حق رای اصلاح شود و بعدها کشورهای دیگر نیز به اصلاح این قانون پرداختند. کار ترجمه‌ی کتاب املین پنک هرست را زهره زاهدی بر عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ

آشنایی با افراد مشهوری که در دنیا دست به اقدامات و کارهای مهمی زده‌اند،‌ یکی از شیوه‌های آموزش و یادگیری فعالیت و موفقیت در زندگی شخصی است. این موضوع، برای کودکان نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند آن‌ها را برای انجام کار و رقم زدن بهترین اتفاقات در زندگی‌شان آماده کند. مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ (Little People Big Dreams) با انتشار کتاب‌های کم‌حجم و بسیار شیرین از زندگی زنان بزرگ دنیا تلاش کرده است که کودکان را با شیوه‌ی زندگی، شرح اقدامات و موفقیت آن‌ها آشنا کند. این مجموعه، تاکنون کتاب‌های زیادی را به چاپ رسانده است که از آن جمله می‌توان به کتاب‌های «فریدا کالوا»، «کوکو شنل» و «آملیا ارهارت» اشاره کرد.

جوایز و افتخارات کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست

  • کتاب پرفروش بین‌المللی
  • حضور در لیست کتاب‌های ALA's Amelia Bloomer

نکوداشت‌های کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست

  • مجموعه‌ای از تلنگرها. (اینترتیمنت ویکلی)
  • تشویق‌هایی برای مردم کوچک با رویاهای بزرگ. (کرکوس)
  • ما عاشق مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای دور و دراز شدیم. (کرکوس)
  • کتابی برای آموزش تلاش و مبارزه، با الهام گرفتن از سرگذشت زنانی که بر ناملایمات غلبه کردند و رویای کودکی‌شان را ساختند. (تورنتو استار)

کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مصور و خواندنی برای همه‌ی کودکان 5 تا 8 ساله‌ای که به خواندن سرگذشت بزرگان و افراد تاثیرگذار جهان علاقه‌مندند بسیار مناسب است.

با لیزبت کیسر بیشتر آشنا شویم

لیزبت کیسر نویسنده‌ی مشهور انگلیسی است که در زمینه نگارش ادبیات کودک فعالیت می‌کند. کتاب «مایا آنجلو» و «املین پنک هرست» از این نویسنده، برای لیست کتاب‌های ALA's Amelia Bloomer انتخاب شدند. لیزبت کیسر به همراه همسر و دو فرزندش در بروکلین زندگی می‌کند و کتاب «راز پارکس» او به فارسی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست

املین پنک هرست یکی از متنفذترین عمل‌گراهای دنیا بود که به زنان انگلستان کمک کرد حق رأی کسب کنند. املین که در منچستر انگلستان به دنیا آمده بود، از بچکی تحت تأثیر عمل‌گرایی والدینش بود و در سن چهارده سالگی همراه مادرش به اولین جلسه‌ی زندگی‌اش دربا‌ره‌ی حق رأی زنان رفت. به زودی خود او برای کسب رأی زنان وارد میدان عمل شد و سرانجام با یکی از رهبران این نهضت به نام ریچارد پنک هرست ازدواج کرد. هنگامی که ریچارد به طرز غیرمنتظره‌ای درگذشت املین کار کرد و چهار فرزندشان را بزرک کرد. ضمن اینکه به کار برای کسب حق رأی زنان ادامه داد۔

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-600-6767-72-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست

برای دریافت کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: املین پنک هرست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.