معرفی و دانلود کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: رزا پارکس

عکس جلد کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: رزا پارکس
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: رزا پارکس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: رزا پارکس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: رزا پارکس

کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: رزا پارکس، اثر خواندنی و جذاب لیزبت کیسر، از مجموعه‌ی «زنان کوچک، رویاهای بزرگ» است که برای کودکان نوشته شده. این کتاب اختصاصاً درباره‌ی زندگی و میراث رزا پارکس، مادر نهضت آزادی، است و چگونگی مقابله‌ی او را با تبعیض‌های نژادی با زبانی ساده و کودکانه و البته تصاویری زیبا شرح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب رزا پارکس

لیزبت کیسر (Lisbeth Kaiser)، این‌بار سراغ رزا پارکس (Rosa Parks) رفته تا داستان پرفرازونشیب و تأثیرگذار زندگی این فعال حقوق مدنی را برای کودکان بازگو کند. رزا پارکس، قهرمان این قسمت از مجموعه‌ی پرفروش و خواندنی زنان کوچک، رویاهای بزرگ در آلاباما به دنیا آمده و کسی است که از کودکی یاد گرفته از حقوقش دفاع کند. او که به مادر نهضت آزادی معروف است، برای رفع تبعیض‌های نژادی در آمریکا تلاش فراوانی کرده و در پی این تلاش موفق شده تحولات مثبت بسیاری را ایجاد کند. کتاب پیش‌رو با هدف آشنایی کودکان با افراد تاثیرگذار و مهم جهان نوشته شده است و به زندگی، خلقیات و فعالیت‌های این بانوی شجاع می‌پردازد. همچنین کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: رزا پارکس با عکس‌ها و جزئیاتی همراه است که حقایق زندگی او را بیشتر و بهتر برای مخاطبان آشکار می‌کند.

کتابی که اکنون در دست دارید، با زبانی ساده و بی‌آلایش، تلاش‌ها و داستان زندگی رزا پارکس را بیان می‌کند و خواندن آن علاوه‌بر آنکه برای کودکان جذاب و دوست‌داشتنی است، شجاعت، تلاش و آزادی‌خواهی و برابری‌طلبی را به آن‌ها می‌آموزد.

این کتاب اولین‌بار در سال 2017 وارد بازار شد و انتشارات سپاس آن را با ترجمه‌ی زهره زاهدی منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ

آشنایی با افراد مشهوری که در دنیا دست به اقدامات و کارهای مهمی زده‌اند،‌ یکی از شیوه‌های آموزش و یادگیری فعالیت و موفقیت در زندگی شخصی است. این موضوع، برای کودکان نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند آن‌ها را برای انجام کار و رقم زدن بهترین اتفاقات در زندگی‌شان آماده کند. مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ (Little People Big Dreams) با انتشار کتاب‌های کم‌حجم و بسیار شیرین از زندگی زنان بزرگ دنیا تلاش کرده است که کودکان را با شیوه‌ی زندگی، شرح اقدامات و موفقیت آن‌ها آشنا کند. این مجموعه، تاکنون کتاب‌های زیادی را به چاپ رسانده است که از آن جمله می‌توان به کتاب‌های «فریدا کالوا»، «کوکو شنل» و «آملیا ارهارت» اشاره کرد.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ

• مجموعه‌ای که تلنگری عاطفی به همراه دارد. (Entertainment Weekly)

• تشویقی تکان‌دهنده برای همه‌ی زنان کوچک با رویاهای بزرگ. (نقد کتاب Kirkus)

• ما عاشق مجموعه‌ی «زنان کوچک، رویاهای بزرگ» هستیم. (MotherMag)

کتاب رزا پارکس برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب الهام‌بخش، بهترین انتخاب برای کودکان 5 تا 8 سال، به‌خصوص دختران کوچک با رویاهای بزرگ است. اگر دوست دارید کودکان خود را با زنان تاثیرگذار و مهم دنیا آشنا کنید، این کتاب و مجموعه‌ی آن، انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

با لیزبت کیسر بیشتر آشنا شویم

لیزبت کیسر، نویسنده‌ی پرفروش‌ کتاب‌های کودک است که آثارش جزو بهترین کتاب‌های فمینیستی مناسب برای مخاطبان جوان محسوب می‌شود.

لیزبت کیسر، دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی زبان انگلیسی و اقتصاد است و پیش از کتاب‌ کودک، برای کمپین‌های تبلیغاتی برادوی می‌نوشته. او سابقه‌ی ویراستاری در گوگل را هم در کارنامه‌ی خود دارد. البته همچنان به‌عنوان کپی‌رایتر فعالیت می‌کند اما بیشتر تمرکزش بر حوزه‌ی ادبیات کودک معطوف است. از آثار ترجمه‌شده‌ی او به‌فارسی می‌توان به کتاب‌های «فریدا کالو» و «ماری کوری» اشاره کرد که به مجموعه‌ی «زنان کوچک، رویاهای بزرگ» تعلق دارند.

در بخشی از کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: رزا پارکس می‌خوانیم

رزا در کنار مادر، برادر و پدربزرگ و مادربزرگش در نزدیکی مونتکمری در آلاباما بزرگ شد. او از کودکی بسیار شجاع بود و همیشه سعی می‌کرد کار درست را انجام دهد. در کودکی، پدربزرگ و مادربزرگش داستان‌هایی درباره برده‌داری تعریف می‌کردند، زمانی که سیاه‌پوستان اجازه نداشتند مثل باقی مردم زندگی کنند. دوران برده‌داری تمام شده بود، اما هنوز روزگار بر رزا و خانواده‌اش سخت می‌گذشت. با سیاه‌پوستان رفتار بسیار بدی می‌شد. به آن‌ها می‌گفتند که با سفیدپوستان برابر نیستند.

رزا هر روز اتوبوس مدرسه را تماشا می‌کرد که از مقابلش می‌گذشت و بچه‌های سفیدپوست را به مدرسه‌ی بزرگان می‌برد. اما برای سوار کردن او توقف نمی‌کرد. او ناچار بود برای رسیدن به مدرسه‌ی کوچک یک‌اتاقه‌ای که به بچه‌های سیاه‌پوست اختصاص داشت، راه درازی پیاده برود.

رزا می‌دانست که این وضع درست نیست. می‌دانست که او هم یک آدم عادی است مثل همه‌ی آدم‌های دیگر. خیلی وقت‌ها دلش می‌خواست مطمئن شود که دیگران هم این را می‌دانند...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: رزا پارکس
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-600-6767-74-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: رزا پارکس

برای دریافت کتاب زنان کوچک، رویاهای بزرگ: رزا پارکس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.