معرفی و دانلود کتاب زندگی با عشق

عکس جلد کتاب زندگی با عشق
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی با عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی با عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی با عشق

کتاب زندگی با عشق داستانی ایرانی به قلم مژگان بنی‌هاشمی است که به ماجرای زندگی دختری نوجوان به نام ملینا می‌پردازد. دخترک از یک اختلال روانی رنج می‌برد، به همین سبب پدرش او را نزد روانکاو برده تا تحت معالجه قرار گیرد. داستان با شرح ماجراهایی که پس از آشنایی با دکتر روانکاو رخ می‌دهند ادامه می‌یابد و زندگی ملینا بازگو می‌شود.

درباره‌ی کتاب زندگی با عشق

افراد بسیاری معتقدند که انسان در دنیا تنها نیست و اجنه که در فرهنگ عامی به نام ازمابهتران شناخته می‌شوند، قدم به قدم این کره‌ی خاکی را تحت سلطه‌ی خود دارند. تقابل میان چنین باورهایی و مادی‌گرایی محض، در بسیاری از خانواده‌ها به چشم می‌خورد. مژگان بنی‌هاشمی نویسنده‌ی کتاب زندگی با عشق، ماجرای قهرمان داستان خود را از همین تقابل و مشکلی آغاز می‌کند که او از آن رنج می‌برد.

ملینا تک‌فرزند خانواده‌ای است که دچار اختلال خواب شده و مدعی است موجودات نامرئی با سروصدایشان مزاحمش می‌شوند و اجازه نمی‌دهند او بخوابد. مادربزرگ خانواده به وجود اجنه باور دارد و معتقد است نوه‌اش درگیر آن‌ها شده، اما پدر که سعی دارد دیدگاهی منطقی‌تر نسبت به قضیه داشته باشد، علت مشکل دخترش را چیز دیگری می‌داند و او را نزد یک روانکاو می‌برد تا نظر وی را جویا شود. رابطه‌ی خوبی بین عماد که دکتر روانکاو است و ملینا شکل می‌گیرد. او از پیشرفت بیمارش راضی است و ملینا را تشویق می‌کند با ترس خود مبارزه کرده و این نکته را فراموش نکند که انسان اشرف مخلوقات است و می‌تواند بر هر چیزی غلبه کند.

کتاب زندگی با عشق در فصل آغازین به روایت شکل‌گیری رابطه بین عماد و ملینا و جلسات مشاوره‌ی آن‌ها می‌پردازد. عماد در هر جلسه شناخت بیشتری از ملینا به‌دست می‌آورد و از او می‌خواهد کارهایی را که توصیه کرده، انجام دهد و در هر ملاقات نتیجه را برایش بازگو کند. مژگان بنی‌هاشمی اثر خود را در دوازده فصل به رشته‌ی تحریر درآورده و فصول بعدی شامل رویدادهای اصلی زندگی قهرمان داستان است که به صورت فلاش‌بک از پیش چشم خواننده می‌گذرند.

انتشارات آرمان رشد کتاب زندگی با عشق را به چاپ رسانده و روانه‌ی بازار نشر ایران کرده است.

کتاب زندگی با عشق برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این اثر به علاقه‌مندان داستان‌های ایرانی عاشقانه توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب زندگی با عشق می‌خوانیم

ملیسا که از عصبانیت داشت منفجر می‌شد، مسلسل‌وار گفت: 'نگرون نباش هنوزم بچه‌ای. آخه از تو تعجب می‌کنم! اصلاً نمی‌دونم کی حاضره عاشق این آشغال بشه که تو شدی! مگه پسر قحطه که برنا چشمت رو گرفته؟ خوب گوش کن به‌عنوان یه خواهر ازت می‌خوام که فکر این پسره رو از کله‌ت بیرون کنی وگرنه، نه من و نه تو. '

من سرم رو پایین انداختم و ملیسا که از دستم ناراحت بود به هوای کمک به مامانش من رو تنها گذاشت. نگاهم به رفتن ملیسا ثابت موند. من موندم و افکاری درهم و برهم. الان که خوب فکر می‌کنم احساس می‌کنم این منم که باید از دست ملیسا دل‌خور می‌شدم. چون نه‌تنها به عقیدۀ من احترام نذاشت، حتی می‌خواست نظر خودش رو هم به من تحمیل کنه. واقعاً نمی‌دونستم باید به دوستم اعتماد کنم یا به دلم. پس هدفم چی می‌شد؟ آخه من از بچگی دوست داشتم و می‌خواستم مثل مادر و پدر، عشقم رو در یک نگاه پیدا کنم و کرده بودم؛ ولی حالا ملیسا من رو توی تنگنا گذاشته بود.

بعد از این‌که کمی با خودم کلنجار رفتم، فهمیدم من به دوستی ملیسا احتیاج دارم و اصلاً نمی‌خوام اون رو از خودم برنجونم. پس با خودم قرار گذاشتم که راز دوست‌داشتن برنا رو برای همیشه عین یه جواهر گرون‌بها توی دلم پنهون کنم و برخلاف میلم، حرف دلم رو از دوست صمیمیم مخفی نگه دارم.

بعد از اون روز این ناهماهنگی اخلاقی و رفتاری من رو کم‌کم معذب کرد. این احساس که کسی نیست که هم‌درد و هم‌رازم باشه، باعث شد تا من از دوستای مدرسه‌م هم جدا بشم. با خودم فکر می‌کردم وقتی دوست صمیمی دوران کودکیم که مثل خواهرم بود نتونست من رو درک کنه، چطور امکان داره دوستای یکی‌دوسالۀ مدرسه بتونن درکم کنن.

گذشت زمان و احساس بی‌کسی و تنهایی باعث شد تا از مادر و پدرم هم رنجیده خاطره بشم و کم‌کم از اونا هم دور شدم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: معیار
فصل دوم: خرافات
فصل سوم: سربازی
فصل چهارم: نامزدی
فصل پنجم: عروسی
فصل ششم: برف‌بازی یا معاشرت
فصل هفتم: مسافرت
فصل هشتم: امنیت
فصل نهم: منشاء
فصل دهم: دعوت
فصل یازدهم: دوستان
فصل دوازدهم: احساس درونی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی با عشق
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-622-243-480-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی با عشق

خاتون
۱۴۰۲/۲/۹
عشق در یک نگاه، و درمان تمام بیماریها
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب زندگی با عشق

برای دریافت کتاب زندگی با عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.