معرفی و دانلود کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است

عکس جلد کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است

کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است نوشته جسیکا رید اسلیورسکی در قالب یک داستان لطیف و زیبا مراحل مبارزه یک مادر با بیماری سرطان را به تصویر می‌کشد.

درباره کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است:

مادران هنگامی که با سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند به یک ابر قهرمان تبدیل می‌شوند که به عشق و محبت فرزندان خود برای پیروزی در جنگ با سرطان و سربلند شدن در این راه نیاز دارند.

کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است (Cancer Hates Kisses) درباره مادری است که به تازگی متوجه شده به سرطان مبتلا است. او برای درمان سرطان باید مراحل سختی را بگذراند. فرزندان او می‌دانند که مادرشان مسیر دشواری را در پیش دارد، به همین دلیل همیشه به او عشق و محبت می‌ورزند؛ جای زخم او را می‌بوسند، او را در آغوش می‌گیرند و می‌خندانندش. بچه‌ها می‌دانند که دشمن سرطان عشق، خنده و بوسه است، چیزهایی که باید به مادر بدهند تا او را قوی‌تر کند و سلامتی‌اش به زودی برگردد.

این کتاب اثری امیدبخش و فوق‌العاده است که با استفاده از تصاویری ملایم و بیانی شیرین و وجدآور به خانواده‌های بسیاری کمک می‌کند تا کودکان را با مفهوم سرطان، مبارزه با آن و روند درمان این بیماری آشنا کند. بد نیست بدانید که طبق آمار نود درصد از پدران یا مادرانی که به سرطان مبتلا می‌شوند، بیش از هرچیزی نگران فرزندشان هستند. این کتاب می‌تواند راهنمایی باشد برای این خانواده‌ها تا بدانند که چگونه با فرزندان خود در این شرایط صحبت کنند.

جسیکا رید اسلیورسکی (Jessica Reid Sliwerski) نویسنده کتاب، مادری است که خود برای مدتی به سرطان پستان مبتلا شد. در دوران مبارزه‌اش با این بیماری سخت، دخترش پنلوپ، دائم به او عشق و محبت می‌داد، او را می‌بوسید و در آغوش می‌گرفت. جسیکا رید اسلیورسکی به کمک دخترش احساس یک ابر قهرمان را پیدا کرد و توانست راحت‌تر با بیماری‌اش مبارزه کند. او پس از بهبودی کامل تصمیم گرفت بر اساس تجربیات شخصی خود این کتاب را بنویسد تا از این طریق به خانواده‌ها کمک کند درباره بیماری سخت و دردناکی چون سرطان با کودکانشان صحبت کنند و به آنان یاد بدهند که پدر و مادری که با بیماری سرطان درگیرند، قربانی نیستند، بلکه ابرقهرمان‌هایی شجاع و قدرتمند هستند که به عشق و حمایت فرزندانشان نیاز دارند.

مطالعه کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 3 تا 7 ساله که خود یا یکی از اطرافیانشان با بیماری‌های سختی مانند سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند، مناسب است.

در بخشی از کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است می‌خوانیم:

ما شجاعت مامان را جشن می‌گیریم؛ بزن قدش!
سرطان از این کار متنفر است.
ما هر روز از دیدن مامان ابرقهرمان و قدرتمندمان کیف می‌کنیم.
می پرسیم: چی تور را این قدر پر دل و جرئت می‌کند؟
مامان می‌گوید: شما دوتا. قدرت ابرقرمانی من شماها هستید.
سرطان از عشق متنفر است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-467-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است

دلارام مهدوی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
این کتاب به بچه یاد میده که اگر پدر مادرشون دچار بیماری سرطان شدند با امید، شادی و خوشحالی میتوان با آن مبارزه کرد و با نا امیدی و غم سرطان رو بدتر و بدتر میکنه پس باید شاد باشن با به پدر و مادر قهرمانشون توی مبارزه با سرطان کمک کنند
بارین
۱۴۰۱/۱/۲
عالی بود ولی ناراحت کننده بود
من خیلی دوست داشتم
بچه‌ها رو با سرطان آشنا میکنه
تا اگر کسی براش این اتفاق افتاد خدایی نکرده اون بچه از سرطان نترسه
و خودش رو نبازه و به بیمار روحیه بده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است

برای دریافت کتاب زندگی من، خنده‌های تو! سرطان از بوسه متنفر است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.