معرفی و دانلود کتاب زندگی پس از مرگ

عکس جلد کتاب زندگی پس از مرگ
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی پس از مرگ

کتاب زندگی پس از مرگ نوشته ژان ژاک شاربونیه، همان‌گونه که از اسمش پیداست به احوالات و چگونگی زندگی آدمی بعد از مردن و همچنین احضار ارواح می‌پردازد. همان‌طور که می‌دانید زندگی با مرگ خاتمه نمی‌یابد و دنیای بعد از آن وجود دارد.

شاید تصور کنید این کتاب رمان یا مجموعه‌ای از نظریات، بحث‌ها و گفت‌وگوها درباره ماورای طبیعت است، اما باید بگوییم اینگونه نیست. کتاب پیش روی شما را یک پزشک متخصص بیهوشی به نگارش درآورده است. این اثر هیچ منافاتی با ثمره دست‌آوردهای روحانی، معنوی و فلسفی‌تان ندارد.

ژان ژاک شاربونیه (Jean Jacques Charbonie) در این کتاب تلاش کرده تا دلایلی را که منجر به اعتقاد مطلق او به دنیایی دیگر شده، شرح دهد؛ اعتقادی که بسان ایمانی خالص است.

در کتاب زندگی پس از مرگ بیان می‌شود که برخی با استدلال عقلی سعی بر توجیه پدیده‌های معمابرانگیز و یا غیرمعمول دارند و هر گاه توجیه‌شان به جایی ختم نشود، به راحتی نام «تصادف» بر آن‌ها می‌گذارند.

امرام میخائیل آیوانهوف در جریان یکى از کنفرانس‌هایش که در کتاب قدرت‌هاى زندگى نقل شده، گفته: «به جاى شک داشتن بر هوشى برتر، وجود خدا و یا احسان و نیکوکارى دیگران، چرا به خویش شک نکنیم؟ چرا درستى و صداقت نظریاتمان را زیر سؤال نبریم و از خود نپرسیم: «آیا واقعاً درست مى‌اندیشم؟ آیا حق با من است؟ آیا استدلال و نظر بهتر دیگرى غیر از استدلال من وجود ندارد؟» و سعى بر تحقیق و جستجو کنیم.»

صفحات این کتاب، تنها حاوی روایت و شرح است؛ سلسله اتفاقاتی که برای شاربونیه رخ داده و سعی کرده تا آن‌ها را با شرافت و صداقت هر چه بیشتر به رشته تحریر دربیاورد. بنابراین هر آنچه که در این کتاب نقل شده حقیقت دارد.

در بخشی از کتاب زندگی پس از مرگ می‌خوانیم:

سیگارى خاموش در پشت گوشش به چشم مى‌خورد. اونیفورم بسیار بزرگش که بى‌شک زمانى رنگش سفید بود، قادر به پنهان کردن برآمدگى عجیب پشتش نبود. گاهى وقت‌ها نگاه‌هایى متهم کننده به ما مى‌انداخت و اسامى را صدا مى‌زد. پس از علامت زدن بر روى دفترش در مقابل اسامى ما ده نفر، به فرانسواز نزدیک شد و دستش را به سمت او دراز کرد: «سلام خانم!»

فرانسواز با تعجب پاسخ داد: «سلام آقا.» و با تماس پوست سردى که در دستانش لمس کرد فریادى از سر وحشت کشید. فریادى هولناک، فریاد حیوانى وحشى. سپس تکه گوشتى را از بالاى سر حیرت‌زده ما به هوا پرتاب کرد. تمام بدنش دچار لرزه‌هاى عصبى و هق‌هق شده بود، گویى جریان قوى برق از بدنش گذشته بود. با این عمل، بر چهره آن مرد لبخندى تحقیرآمیز نشست. او با بریدن دست جسدى با اره و پنهان ساختنش در آستین خویش، به خوبى از اثرى که این عمل برجا مى‌گذاشت، آگاه بود. در ابتدا صداى همهمه شگفت‌زده‌اى در راهرو پیچید و به دنبالش شلیک خنده بلند شد.

مردک با چهره مکدر گفت: «خُب، دیگر کافیست! بروید تو و دهانتان را ببندید؛ مى‌خواهیم شروع کنیم! استادتان به من تلفن کرد و گفت که کمى دیر خواهد آمد. نام من ژرار دوران است و دستیار استاد کالبد شناسى هستم.»

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: آمادگى
فصل دوم: امید به وجود یک سرنوشت
فصل سوم: دروازه‌هاى زندگى پس از مرگ
فصل چهارم: ارتباط با آن دنیا
فصل پنجم: نشانه‌هاى دنیایى دیگر
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی پس از مرگ
نویسنده
مترجملادن میرمحمد صادقی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات196
زبانفارسی
شابک978-600-5219-67-8
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی پس از مرگ

Alireza Rahmani
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
این کتاب شخصه برای مم خیلی مهم و اثرگذار بود.. تو طول مدت خوندش به این فکر میکردم که چه حالات روحی و جسمی برای مادرم اتفاق افتاده..
زمانی که مادرمو به دستگاه ونتیلاتور وصل کردن چه حالی داشت چه زور میگذروند ایا قدرت گذر از دیوار‌ها و دیدن من و تلاشم برای دیدن دکترش، و ضبط کردن صدای دکترش بودم.. من

میدید و؟؟
خیلی کمک کرد این کتاب که به درک درست تری از زندگی برسم و دردِ نکشیدن....
الان احساس خوبی دارم که میتونم به کمک خیلی چیزا حصور مادرمو بیشتر از قبل حس کنم و ایمانی قضیه بران بیشتر شد.
سهیلا شمس
۱۴۰۰/۱/۱۹
من به دنیای پس از مرگ اعتقاد و ایمان داشتم ولی با خواندن این کتاب ایمانم به یقین تبدیل شد
اعتقاد به دنیای پس از مرگ مارا برای رسیدن به تعالی روح و رشد معنویت آماده میکند
وماهرچه دراین دنیا سعی و تلاش برای رشد معنوی خودکنیم آن دنیا مراحل تکاملی را سریعتر طی میکنیم
هرچقدر در این دنیا صفات عالیه
انسانی رادر خود پرورش دهیم و روی تکامل معنوی کار کنیم در اون دنیا جایگاه معنوی بالاتری خواهیم داشت
و نهایتا به خداوند متعال نزدیک تر خواهیم شد
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۰/۳/۲۱
این کتاب از ان دسته کتابهایی است که به انها علاقمندم و خواندنش برایم جالب است. من هم در ضمن کارم با بیماران و افرادی که چنین تجربیاتی داشته‌اند برخورد کرده ام. امیدوارم مطالعه چنین نوشته‌هایی دید انسانها را به دنیای دیگر باز کند و شاید بتوان با راهنمایهای انسانهای ان طرف مرز دنیایی بهتر بسازیم. ممنون از کتابراه.
Sadegh _D
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
این کتاب برای کسانی که به زندگی بعد از مرگ اعتقاد دارن یا حتی شک دارن میتونه جالب باشه، اما برای سایر افرادی که هیچ اعتقادی ندارن شاید مسخره به نظر برسه. (البته به قول یکی از دوستانی که کامنت دادن می‌تونه نقطه شروع خوبی باشه) در کل نظر شخصی من در این زمینه اینه که کتاب‌های تجربه نزدیک به مرگ بهترن
مهسا شکرنژاد
۱۴۰۰/۵/۴
کتاب بدی نبود، با توجه به اینکه نویسنده پزشک بود، انتظارم بیشتر بود، دلم میخواست مطالب علمی تر باشع، ولی انکار یع شخص معمولی داره خاطراتشو میگه، در واقع کتاب چیزی نبود که نامگذاری شده بود، ولی خوب سرگرم میکرد، اگر درباره مطالب ماورا کتاب زیاد خوندید، این کتاب دانشی بهتون اضافه نمیکنه، برای مبتدی‌ها خوبه
افسانه ذوالفقار
۱۴۰۱/۸/۵
کتاب خوبی بود توانستم چیزهای که در خواب دیده بودم وبرایم واقعی شده بودرو حداقل برای خودم باور کنم که حقیقت داشت وخیلی از نکات کتاب من را به واقعیتهایی بعداز فوت شوهرم انداخت که واقعا هم غیره باورانه بود هم نمی‌توانستم برای کسی بگویم خوشحالم که همه حقیقت داشت وبه من کمک کرد
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۱/۶/۲۸
کتابی بسیار بسیار عالی...
راستش اینو میدونم وبه جرات میتونم بگم که اعتقاد به ارواح وعالم اثیری توی قلب و ذهن همه، حتی اونائی که ادعای اتفاقی بودن دنیارو دارن وجود داره...
ولی این رو میدونم که با خوندن این کتاب خیلی ازآدمها دست از ادعاشون
برمیدارن...
واقعا کتاب خوبیه....
Karin
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
مطالعه این کتاب رو برای اشخاصی که میخوان آغازی بر تحقیقات خودشون مبنی بر آیا پس از مرگ زندگی هست پیشنهاد میکنم.
سهیلا بادپا
۱۴۰۲/۱/۱۲
اصلا کتاب خوبی نبود، مثل تعریف کردن یه سری خاطره‌ی مبهم و درهم و برهم توسط یه ادم‌ مسن میمونه
سمیرا برزگری
۱۴۰۰/۹/۱۷
خدا رو میشه بهتر حس کرد و ناچیز بودن زندگی پوچی که براش خیلی خودمون رو به در و دیوار میزنیم
فاطمه طباطبائی
۱۴۰۲/۱/۲۱
اکثرا داستان بود ولی من به جهان بعد مرگ و بعدهای بالاتر ایمان دارم عالی بود
روشن
۱۴۰۳/۱/۱۶
کتاب جالبی است و ارزش یک بار خواندن را دارد
محمد رمضانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
کتاب خوبی هست ولی نویسنده میتونست بهتر کتاب بنویسه
حسین کشاورز
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
اسم کتاب باید عوض کرد
در کل چیزی نبود که انتظار میرفت
امیرحسین برجسته نژاد
۱۴۰۲/۳/۳۰
خیلی به حیرت افتادم ولذت بردم
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب زندگی پس از مرگ

برای دریافت کتاب زندگی پس از مرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.