معرفی و دانلود کتاب زنی با عطر تند گل‌های مریم

عکس جلد کتاب زنی با عطر تند گل‌های مریم
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زنی با عطر تند گل‌های مریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زنی با عطر تند گل‌های مریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زنی با عطر تند گل‌های مریم

رقیه همتی بهار در کتاب زنی با عطر تند گل‌های مریم داستان دوستی دو زن همسایه به نام‌های سیما و نادیا را از زاویه‌دید سوم شخص و اول شخص روایت می‌کند. سیما نویسنده است و همراه همسرش زندگی می‌کند و نادیا و خانواده‌اش به‌تازگی به محله‌ی آن‌ها نقل مکان کرده‌اند. این دو زن خیلی زود با یکدیگر صمیمی می‌شوند؛ تا اینکه کنجکاوی سیما باعث می‌شود تصمیم بگیرد از ماجرای زندگی نادیا را به داستان تبدیل کند. گفتنی‌ست کتاب زنی با عطر تند گل‌های مریم را انتشارات شکوه حکمت رحمانی منتشر کرده است. نویسنده‌ی اثر پیش‌رو با نام هنری توژال نیز شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب زنی با عطر تند گل‌های مریم می‌خوانیم

با آرامش نوشتم «آقای سرایی چه سؤال سختی پرسیدید. اگر ایرادی وجود ندارد لایق آن مرد نبوده و اگر اشکالی در او هست باید اصلاحش کند.»

با تعجب پرسید «من کی گفتم او مرد است!»

- نادیا! نادیا! داری همه چیز را خراب می‌کنی؟

- ببخشید آقای سرایی! فکر کردم درباره‌ی خودتان سؤال می‌کنید!

در ادامه تایپ کرد «بر فرض مرد باشد، آن مرد جواب مردم را چه بدهد؟ با محبت ایجادشده بین‌شان چه کند؟»

موقع تایپ این جملات دستانم می‌لرزید، چون به نوشته‌ام اعتقاد نداشتم و می‌دانستم گاهی یک سخن توان نابود کردن یک زندگی را دارد. «آقای سرایی، مردم فراموش‌کارند، خیلی زود همه‌چیز به روال عادی برمی‌گردد، بعد هم محبت دوطرفه است، آیا آن مرد یا زن دوست دارد کسی که در خانه‌اش به‌عنوان همسر زندگی می‌کند، قلبش به یاد کسی دیگر بتپد؟»

- معلومه نمی‌خواهد!

- می‌بینید! جواب به همین سادگی و آسانی است...

سرم را روی دستان گره‌کرده‌ی خود گذاشته‌ام و به او که گوشه‌ی بالکن روی یک قالیچه‌ی قرمزرنگ نشسته، نگاه می‌کنم. کمی روی متکای رنگ‌ورورفته‌ی پشتش جابه‌جا می‌شود تا شربت آلبالویش را هم بزند. صدای خوردن قاشق به ته لیوان مرا به خود می‌آورد‌.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زنی با عطر تند گل‌های مریم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شکوه حکمت رحمانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات215
زبانفارسی
شابک978-622-7412-17-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زنی با عطر تند گل‌های مریم

خاتون
۱۴۰۲/۱/۲۹
شاید تخیلی بود ولی خیلی شیربن و دوست داشتنی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب زنی با عطر تند گل‌های مریم

برای دریافت کتاب زنی با عطر تند گل‌های مریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.