معرفی و دانلود رمان لحظه های انتظار

عکس جلد رمان لحظه های انتظار
قیمت:
۲۸۰۰۰ 14000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان لحظه های انتظار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان لحظه های انتظار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان لحظه های انتظار

یکی دیگر از کتاب‌های بسیار خواندنی و هدفمند خانم نسرین ثامنی است. در کتاب حاضر هدف اصلی نویسنده بر این است تا جنبه دیگری از معضلات اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد. اگر بتوانیم جامعه‌ای مطلوب و پسندیده داشته باشیم، یقیناً خواهیم توانست با ضد‌ارزش‌ها به مقابله برخیزیم و این میسّر نیست جز این که زمینة آگاهی و خودسازی را در جوانان به وجود آوریم.

داستان حکایت پسر جوانی است که در اثر معاشرت با دوستان ناباب و همنشینی و مجالست با افراد فرصت‌طلب و دشمنانِ دوست‌نما مجبور به فرار از خانه می‌شود و وقایعی که در طول داستان برایش پیش می‌آید درس آموزنده و بسیار ارزشمندی است برای همه جوانان این مرز و بوم.

چکیده‌ای از متن:

در اطراف سالن گل‌های پیچک با سلیقة خاصی بر دیوارها آویخته و فضای اتاق را حالت شاعرانه‌ای بخشیده بود که در نگاه اول می‌شد دریافت صاحب‌خانه سلیقه اشرافی و مدپرستی دارد. خانه چنان در سکوت فرو رفته بود که وجود هیچ زیروحی در اطراف آن احساس نمی‌شد. شعله در اندیشه‌های گنگی فرو رفته بود و زیر لب کلمات نامفهومی را زمزمه می‌کرد. در همین لحظه صدای ناهنجار زنگ تلفن، رشتة افکارش را از هم گسیخت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان لحظه های انتظار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۸۰۰۰ 14000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان لحظه های انتظار

زهرا ....
۱۳۹۹/۱/۲۳
نمیتونم بگم عالی بود، محتوای داستان سبک معمولی داشت، خوبه ک از هر کتابی‌ی درس بگیرم. هنوز تاثیری ک کتاب غروب آرزو‌ها بر من گذاشته رو هیچ کتابی نذاشته، هر وقت یاد داستانش می‌افتم از عمق وجودم ناراحت میشم، توصیه میکنم حتما کتاب غروب آرزو هارو مطالعه کنید. این کتاب هم یکی دیگر از اثرهای خانم نسرین ثامنی هست. سپاس از این نویسنده مهربان
خاتون
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
نسبت به رمانهای دیگه نسرین ثامنی‌ای رمان موضوع ضعیف و بدور از باوری داشت ولی از لحاظ نگارشی و بیان وقایع عالی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه رمان لحظه های انتظار

برای دریافت رمان لحظه های انتظار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.