معرفی و دانلود کتاب زیستن بر اساس قانون جذب

عکس جلد کتاب زیستن بر اساس قانون جذب
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زیستن بر اساس قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زیستن بر اساس قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زیستن بر اساس قانون جذب

کتاب زیستن بر اساس قانون جذب نوشته‌ی والری سی ریشار درباره‌ی قانون جهانی جذب سخن می‌گوید. نویسنده در کتاب نامبرده روش‌هایی را به شما می‌آموزد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید سلامتی، ثروت و اعتمادبه‌نفس را به زندگی خود جذب کنید.

درباره‌ی کتاب زیستن بر اساس قانون جذب

کتاب زیستن بر اساس قانون جذب (Vivre selon la loi d'Attraction) اثری از نویسنده‌ی فرانسوی، والری سی ریشار (Valérie Richard) است. مشخصاً همان‌گونه که می‌توانید از عنوان اثر حاضر برداشت کنید، با کتابی مواجه هستید که می‌خواهد به شما یادآوری کند برای یافتن مسیر درست زندگی و تجربه‌ی مداوم و مستمر احساس مثبت در درون خود باید از نگاه کردن به گذشته اجتناب و سعی کنید از زیبایی زیستن در زمان حال لذت ببرید. والری سی ریشار در این کتاب قصد دارد شما را از افکار منفی‌ای که ممکن است در روزمرگی در خود شکل داده باشید دور کند. والری سی ریشار به شما می‌گوید تنها چیزی که مانع داشتن حس خوب شما شده، احساسات منفی‌ای هستند که به آنان اجازه‌ داده‌اید در سبک زندگیتان رسوخ کنند.

معرفی و دانلود کتاب زیستن بر اساس قانون جذب

منظور والری سی ریشار از زیستن بر اساس قانون جذاب چیست؟ اگر در افکار و کنش‌هایی که در طول روز دارید بازنگری‌هایی اعمال کنید، متوجه می‌شوید که تمام اتفاقات و رخدادهای زندگی که برای‌تان پیش می‌آید به افکار و نوع نگاه شما مربوط می‌شود. والری سی ریشار در کتاب زیستن بر اساس قانون جذب راه‌حل واضحی ارائه می‌دهد: اگر می‌خواهید خوشبختی را تجربه کنید، کافی است نگرش و جهان‌بینی‌ خود به درون‌تان و همچنین جهان بیرون را تغییر دهید. این کتاب بر آن است تا در شما باور به خود را تقویت کند و شما را از افکار تخریب‌گر رها سازد. والری سی ریشار به شما آزادی را پیشنهاد می‌دهد؛ آزادی از موانع خودساخته‌ای که نمی‌گذارند بهترین روزهای زندگی خود را تجربه کنید و خاطرات زیبا برای خود و عزیزان‌تان رقم بزنید.

بی‌شک کتاب‌های زیادی هستند که حول محور موفقیت و خودسازی منتشر شده‌اند، اما آنچه اثر والری سی ریشار را متمایز می‌سازد، روش‌های او در این کتاب برای ایجاد نگاهی متفاوت در کسانی است که نیاز به کلماتی دارند که آنان را از سراشیبی‌ها و موانع زیستی‌شان نجات دهد و بار دیگر با ترسیمی از یک زندگی بهتر آنان را در رسیدن به آن یاری کند. والری سی ریشار یک سخنران انگیزشی و نویسنده‌ای فرانسوی است که در تمام طول زندگی‌اش سعی کرده به روش‌های گوناگون به اشخاص کمک کند تا زندگی بهتری را تجربه کنند. کتاب زیستن بر اساس قانون جذب توسط فرزانه یاوریان منفرد به زبان فارسی برگردانده شده و انتشارات شبنا آن را به چاپ رسانده است.

کتاب زیستن بر اساس قانون جذب برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این اثر را به کسانی که به کتاب‌های موفقیت و خودسازی علاقه دارند پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب زیستن بر اساس قانون جذب می‌خوانیم

شادی یک انتخاب همیشگی است. با کار و تمرین بر روی «عضلۀ» شادی، آن را برای همیشه درون خود ایجاد خواهید کرد. وقتی تناقض‌ها رخ می‌دهند، شما بسیار راحت‌تر و سریع‌تر به‌سمت شادی می‌چرخید. حتی زمانی که همه‌چیز برای شما خوب پیش می‌رود، از خود بپرسید چگونه می‌توانید لذت بیشتری را احساس کنید. این‌ یک چرخۀ پرمنفعت است و دور باطل نیست. هر چه بیشتر در ارتعاش شادی باشید، جهان هر آنچه را که می‌خواهید باشید، انجام دهید یا داشته باشید، بیشتر به واقعیت تبدیل می‌کند و هر چه خواسته‌های شما بیشتر محقق شود، بیشتر در ارتعاش شادی قرار می‌گیرید. آنچه مهم است این نیست که خواسته‌های شما محقق شود، این است که در هر لحظه خوشی، خوشحالی و لذت را تجربه کنید. آنچه شما به‌دنبال آن هستید نتیجه نیست، بلکه احساسی است که با تحقق خواسته‌تان خواهید داشت، احساس شادی، خوشبختی، خوشی و لذت. کوتاه‌ترین و ساده‌ترین راه این است که همین ‌الان این احساسات را تجربه کنید. تجربۀ این احساسات گاهی مستلزم ندیدن آن چیزی است که مقابل چشمان شماست؛ آنچه واقعیت خوانده می‌شود.

در مقابل چشمان شما چیزی است که شما آن را «واقعیت» می‌نامید. درواقع، هیچ واقعیتی وجود ندارد بلکه تنها مشاهدات فیلترشدۀ شما از یک وضعیت است. اگر قصد خرید یک ماشین قرمز را دارید، در همه ‌جا ماشین‌های قرمز می‌بینید. نگاه شما چیزی را که توجه خود را بر آن متمرکز می‌کنید فیلتر می‌کند و این درمورد همه‌چیز در زندگی شما یکسان است. گویی زندگی را از طریق یک تلویزیون بزرگ تماشا می‌کنید: شما فقط تصویر روی صفحه را می‌بینید درحالی‌که تجلی فیزیکی خواسته‌های شما بیشتر اوقات خارج از این صفحه است. فرض کنید روزهای پایانی ماه ازنظر مالی برای شما سخت است. از خودتان می‌پرسید چگونه می‌توانید تمام صورت‌حساب‌های خود را پرداخت کنید. علاوه‌براین، فرض کنید این وضعیت برای مدت طولانی ادامه داشته باشد. حتی در این شرایط هم، راهی برای احساس شادی پیدا کنید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
مفاهیم قانون جذب
شناسایی تمایلات و آرزوها
تناقضات
همسو شدن با شادی
بودن، انجام دادن، داشتن
خلاصۀ مفاهیم قانون جذب
قانون جذب درزمینه‌های مختلف زندگی‌تان
عشق به خود
زندگی خود را خلق کنید
پول
روابط
سلامتی
معنویت
زمان
کار
یک روز معمولی با قانون جذب
پیوست اول: جدول رده‌بندی احساسات از مثبت به منفی
پیوست دوم: تو بهترینی
پیوست سوم
پیوست چهارم: ماریان ویلیام سون، کتاب بازگشت به عشق

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زیستن بر اساس قانون جذب
نویسنده
مترجمفرزانه یاوریان منفرد
ناشر چاپیانتشارات شبنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات162
زبانفارسی
شابک978-622-90108-3-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زیستن بر اساس قانون جذب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زیستن بر اساس قانون جذب

برای دریافت کتاب زیستن بر اساس قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.