معرفی و دانلود کتاب عشق و دوستی

عکس جلد کتاب عشق و دوستی
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق و دوستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق و دوستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق و دوستی

داستان پرفراز و نشیب زندگی دو دوست را در کتاب عشق و دوستی به قلم مارک لوی بخوانید! این رمان روایتگر قصۀ درام و عاشقانۀ جذابی است که تا آخرین صفحه، مشتاقانه آن را ورق خواهید زد. این دو دوست در سنین میان‌سالی پس از سال‌ها دوری یکدیگر را می‌بینند و تصمیم می‌گیرند با فرزنداشان در خانه‌ای مشترک زندگی کنند، اما وضع یک قانون عجیب روابط آن‌ها را به چالش می‌کشد.

درباره کتاب عشق و دوستی:

جایی که میان عشق و روابط دوستی‌تان باید یکی را انتخاب کنید...

داستان جذاب و دراماتیک عشق و دوستی (Mes Amis Mes Amours) به قلم، مارک لوی (Marc Levy)، قصه مردی به نام ماتیاس را روایت می‌کند که ساکن پاریس است و یک کتابفروشی کوچک دارد. او برای نزدیکی به دخترش که در لندن روزگار می‌گذراند، به این شهر نقل مکان می‌کند.

ماتیاس در لندن با دوست قدیمی‌اش، آنتوان ملاقات می‌کند. آنتوان که سرنوشتی مشابه ماتیاس دارد، به دلیل اقامت فرزندش در انگلستان، پاریس را ترک نموده و اکنون از یافتن دوست قدیمی‌اش بسیار خرسند است. این دوستان خانوادگی، خیلی زود به فکر زندگی در خانه‌ای مشترک می‌افتند و یک خانواده چهار نفره از دو پدر و دو فرزند می‌سازند. قانون عجیبی در خانه آن‌ها وضع می‌شود: ورود هیچ زن غریبه‌ای به این خانه مجاز نیست!

اما آیا اهالی خانه به این قانون وفادار خواهند ماند؟ آیا احساسات عاشقانه بر روابط دوستی غلبه خواهد کرد؟

مارک لوی با مهارتی مثال‌زدنی، شخصیت‌پردازی رمان عشق و دوستی را انجام داده است. اغراق‌آمیز نیست اگر بگوییم که پیرنگ تقریبا کلیشه‌ای داستان عشق و دوستی، تنها با هنر داستان‌نویسی این رمان‌نویس معاصر فرانسوی به این حد از جذابیت و پختگی می‌رسید.

اقتباس‌های سینمایی کتاب عشق و دوستی:

سال 2007 میلادی فیلمی عاشقانه با چاشنی طنز، بر اساس قصه کتاب عشق و دوستی به کارگردانی لورن لوی، خواهر مارک لوی، ساخته شد و به روی پرده رفت.

خواندن کتاب عشق و دوستی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی دوستداران رمان‌های فرانسوی مخاطبان اصلی کتاب عشق و دوستی هستند. از سوی دیگر علاقمندان داستان‌های درام و عاشقانه نیز از خواندن این اثر لذت خواهند برد.

با مارک لوی بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌ای نام‌آشنا در ادبیات معاصر فرانسه است. نخستین تجربه‌های جدی مارک لوی در داستان‌نویسی به سال 2000 میلادی برمی‌گردد. از همان ابتدا سبک خاص داستان‌نویسی او سبب محبوبیتش در میان خوانندگان فرانسوی و حتی سایر زبان‌ها شد. آثار مارک لوی تاکنون به بیش از چهل زبان ترجمه شده؛ عناوین برخی از آثار او بدین شرح است:

- روح عاشق
- قرار آینده
- شروعی دوباره در پاریس
- دزد سایه‌ها
- او و او

در بخشی از کتاب عشق و دوستی می‌خوانیم:

صبح شنبه آنتوان بچه‌ها را به بازار کشاورزان چلسی34 برد. در یکی از غرفه‌ها امیلی دو شاخه گل رُز انتخاب کرد تا آن‌ها را با سوفی در باغچه بکارد. هوا توفانی شد. تصمیم گرفتند از برج لندن بازدید کنند. لوئیس آن‌ها را در موزۀ وحشت راهنمایی می‌کرد و موقع ورود به هر سالن، به پدرش اطمینان می‌داد که نگران نباشد، چون همۀ شخصیت‌ها از موم ساخته شده‌اند.

ماتیاس هم از فرصت استفاده کرد و مشغول آماده کردنِ سفارش‌هایش شد. نگاهی به فهرست کتاب‌هایی که در طول هفته فروخته بود، انداخت و از فروش خوبی که داشت خوش‌حال شد. در حاشیۀ دفترچه‌اش تیتر کتاب‌هایی را که باید دوباره سفارش می‌داد، نوشت تا اینکه چشمش به اسم کتابِ لاگراد و میچاردِ قرن هجدهم افتاد. برگشت و به نردبان کتاب‌فروشی که روی ریل مسی بود نگاه کرد.

جیغِ سوفی بلند شد. قیچی باغبانی بندِ انگشتش را بریده بود. رفت پشتِ مغازه، الکلِ نود درصد را برداشت و کمی از آن را روی زخمش زد که باعث شد سوزش زیادی پیدا کند. نفس عمیقی کشید و دوباره زخم را ضدعفونی کرد و منتظر ماند تا سوزش آن کمی بهتر شود. درِ مغازه باز شد. سوفی به‌سرعت از جعبۀ کمک‌های اولیه یک نوار پانسمان برداشت و دور انگشتش پیچید و برگشت تا به مشتری‌ها رسیدگی کند.

ایوون کشوی میز آرایش را بست. کمی گونه‌هایش را آرایش کرد و موهایش را شانه زد. دستمال‌گردن، عینک آفتابی و کیفش را برداشت و از پله‌هایی که رو‌به‌روی رستوران بود، پایین آمد. در را باز کرد و مطمئن شد که کسی توی پیاده‌رو نیست. در خیابان بوت حرکت کرد و حواسش به مغازۀ سوفی هم بود. سوار اتوبوسی شد که به جادۀ اُلد برومتون می‌رفت. از مسئول اتوبوس بلیت خرید و در طبقۀ بالا نشست. با خودش گفت اگر ترافیک نباشد به‌موقع می‌رسد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق و دوستی
نویسنده
مترجمفرزانه یاوریان منفرد
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات282
زبانفارسی
شابک978-600-9876-39-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق و دوستی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عشق و دوستی

برای دریافت کتاب عشق و دوستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.