معرفی و دانلود کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش

عکس جلد کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش
قیمت:
۷۰۲۰۰ 49140 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش

کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش درباره‌ی روش‌های خودمراقبتی در راستای پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری‌های روانی و جسمی است. فردریک سالدمان، نویسنده‌ی این کتاب پرفروش به شما می‌آموزد تا چطور بهترین دارو را برای تمام امراض و بیماری‌هایتان پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش

این جمله را زیاد شنیده‌ایم که «عقل سالم در بدن سالم است». شکی نیست که بیماری‌های جسمی و مسائل روحی روانی از یکدیگر تأثیر می‌گیرند. احتمالاً گاهی برایتان پیش آمده که از مسئله‌ای روانی رنج برده‌اید اما آثار آن در جسمتان هویدا شده است. مثلاً تحت فشار عصبی بوده‌اید و معده‌تان زخم برداشته یا دچار بیماری‌های مزمن شده‌اید. چه کاری باید انجام دهیم تا مقاومت خود را در مقابل بیماری‌های جسمی و رنج‌های روانی افزایش دهیم؟ برای پیدا کردن این سؤال می‌توانید به کتاب مفیدِ «سفیر سلامتی خودت باش» مراجعه کنید. فردریک سالدمان (Frédéric Gérard Saldmann) معتقد است برای مقاوم شدن در برابر بیماری‌ها باید یاد بگیرید که چگونه با خود متفاوت رفتار کنید. او این روش را یک داروی طبیعی می‌داند که از ابتدا در جسم و روح ما وجود دارد، و تنها کافی است تا بگردیم و آن را پیدا کنیم. باور به این قدرت که ما می‌توانیم شرایط و انرژی‌های منفی را به موقعیتی مثبت تبدیل کنیم، قدم اول برای یافتن آن داروی طبیعی است.

سالدمان در کتاب سفیر سلامتی خودت باش (prenez votre santé en main) و در پنج فصل مختلف پیشنهادهایی به شما ارائه می‌دهد تا از طریق آن‌ها بتوانید زندگی سالم‌تری داشته باشید. او فصل نخست کتاب را به تغذیه‌ی مناسب و تأثیر بی‌چون‌وچرای آن در سلامتی اختصاص داده است. در فصل بعد مطالبی درباره‌ی مراقبت از بدن، خوب خوابیدن، ورزش و عضله‌سازی می‌خوانید. فصل سوم درباره‌ی مدیریت سلامت روزانه و بهداشت فردی نوشته شده است. نویسنده در فصل چهارم به عملکردهای مغز و حافظه می‌پردازد و در فصل پنجم به‌سراغ مفاهیمی ذهنی مثل خوشبختی، احساسات و خوش‌بینی می‌رود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش

- توصیه‌های ساده و سرراست فردریک سالدمان، کلیدهای فوق‌العاده‌ای برای باز کردن درِ سلامتی به ما می‌دهد. (مجله‌ی Femme actuelle)
- یک کتاب درباره‌ی سلامتی واقعی و اصیل! کتاب سفیر سلامتی خودت باش چیزهای شگفت‌انگیزی درباره‌ی بدن و ذهن به ما می‌آموزد. (مجله‌ی Biba)

کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید، حتماً به سراغ کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش بروید تا از میزان عظمت و قدرت فکر و جسمتان آگاه شوید.

با فردریک سالدمان بیشتر آشنا شویم

فردریک سالدمان پزشک متخصص قلب و عروق و متولد سال 1953 در فرانسه است. بسیاری از هنرمندان و سیاستمداران معروف همچون رومن پولانسکی، استفان دی‌گروت و فرانسوا اولاند -رئیس‌جمهور فرانسه- تحت درمان او بوده‌اند. سالدمان در کنار کار طبابت، به شرکت‌های بزرگی از جمله کوکاکولا، دنون و نستله مشاوره‌هایی در زمینه‌ی سلامتی و پزشکی می‌دهد. او تا کنون 12 کتاب در زمینه‌ی پزشکی و پیشگیری از بیماری‌ها نوشته است. از این پزشک و نویسنده، پیش از این، کتاب «بهترین دارو، خود شما هستید!» به فارسی برگردانده شده است.

در بخشی از کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش می‌شنویم

پیش از اینکه به فکر راه‌حلی برای دورکردن خستگی باشید، توجه شما را به نکته‌ای اساسی جلب می‌کنم. به حرف افراد ظاهراً خیرخواه گوش نکنید. اگر زمانی‌که سعی دارند به شما تلقین کنند حال خوبی ندارید و خسته به‌نظر می‌رسید، به حرف آن‌ها گوش کنید، واقعاً خسته و بی‌حال می‌شوید. هر بار با این افراد منفی‌باف مواجه شدید اجازه دهید حرفشان را بزنند و سپس کمی سکوت کنید و بگویید: «مرسی، اما می‌دونی، من نگران تو هستم! رنگت خیلی پریده، انگار کوه کندی. به‌نظرم باید بری دکتر. شاید هم داری چیزی رو مخفی می‌کنی.» و ناگهان با دیدن چهرۀ درهم مخاطبتان خواهید دید حالتان خوب می‌شود. درواقع شما امواج منفی را مثل یک توپ به‌سمت خود او فرستاده‌اید.

ذهنیت دیگری نیز در خستگی وجود دارد؛ اگر به کاری که انجام می‌دهید اشتیاق داشته باشید، خستگی‌ناپذیر می‌شوید. گاهی برخی آن‌قدر از فعالیت خود لذت می‌برند که فراموش می‌کنند بنوشند، بخورند یا بخوابند. حتی بعد از هشت ساعت کار هم انرژی دارند. تکنیک مؤثر این است که روی قسمت‌های مختلف مغز خود کار کنید و فعالیت‌های متنوع و جدید انجام دهید تا احساس خستگی نداشته باشید. در حرکت است که می‌توانید خستگی را برطرف کنید، نه در عدم فعالیت. خستگی چیست؟ خستگی مجموعه‌ای از سیگنال‌هایی است که به فرد این احساس را می‌دهد که چراغ چشمک‌زن قرمز بدنش روشن شده است و اخطار می‌دهد. تصور کنید داخل ماشین خود نشسته‌اید و چراغ بنزین روشن می‌شود. به‌طور ناخودآگاه طوری رانندگی می‌کنید که تا پمپ‌بنزین بعدی در مصرف سوخت صرفه‌جویی کرده باشید. این سیگنال بدون توجه به واقعیت، رفتار شما را تغییر داده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
45 دقیقه
فصل یک:‌ تغذیه‌ی مناسب / بخش اول
51 دقیقه
فصل یک:‌ تغذیه‌ی مناسب / بخش دوم
22 دقیقه
فصل یک:‌ تغذیه‌ی مناسب / بخش سوم
19 دقیقه
فصل دو: مراقبت از بدن خود / بخش اول
35 دقیقه
فصل دو: مراقبت از بدن خود / بخش دوم
32 دقیقه
فصل دو: مراقبت از بدن خود / بخش سوم
23 دقیقه
فصل دو: مراقبت از بدن خود / بخش چهارم
29 دقیقه
فصل سه: مدیریت سلامت روزانه / بخش اول
40 دقیقه
فصل سه: مدیریت سلامت روزانه / بخش دوم
43 دقیقه
فصل چهار: مغز خود را قوی و مقاوم کنید
55 دقیقه
فصل پنج: آزاد و خوشبخت باشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش
نویسنده
مترجمفرزانه یاوریان منفرد
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ 49140 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش

Z.J
۱۴۰۱/۸/۱۱
کتاب جالب و‌خوبیه و اگر از بعضی موارد وسواس گونه‌ای که بیان میکنه چشم پوشی کنیم توصیه‌های خوبی را برای رعایت بهداشت و سلامتی به ما داره
Mahdi Boroujerdi
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
ایده‌های خوبی برای حفظ سلامتی بیان میکند
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش

برای دریافت کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.