معرفی و دانلود کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

عکس جلد کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته
قیمت:
۶۳,۷۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته نوشته‌ی نیک اسمیت، اصول و مبانی سئو را به شکلی ساده و سرراست توضیح می‌دهد و تأثیر آن را در بازاریابی دیجیتالی بیان می‌کند. این راهنمای کاربردی در هفت گام به شما می‌آموزد چگونه مشتریان هدفتان را بشناسید، کلیدواژه‌ها را بیابید، صفحه‌تان را بهینه‌ سازید، و ظرف مدت کوتاهی وب‌سایت‌تان را به رتبه‌ی یک نتایج گوگل برسانید.

درباره‌ی کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

در دنیای امروز کسب‌وکارها تا حد زیادی به اینترنت وابسته هستند. سایت و شبکه‌های اجتماعی صرفاً برای معرفی شرکت و محصولات نیست، بلکه کارکرد اصلی آن‌ها جذب بازدیدکننده و تبدیل آن‌ها به مشتری است. کسب‌وکارها به‌درستی دریافته‌اند که بخش زیادی از مشتریان، آن‌ها را در اینترنت پیدا و دنبال می‌کنند. گرچه شبکه فرصت بزرگی برای همه به وجود آورده، اما از سوی دیگر رقابت تجاری را هم فشرده‌تر کرده است. اگر کسی دنبال محصول خاصی باشد و بخواهد در اینترنت آن را جستجو کند، هزاران فروشگاه به او معرفی می‌شوند. تحقیقاتی که پیش‌تر انجام شده بود نشان داده که مشتریان تنها به صفحه‌ی اول نتایج موتور جستجو اهمیت می‌دهند و به‌ندرت صفحه‌ی دوم را می‌بینند. به‌عبارت‌دیگر آن‌ها فقط چند فروشگاه اول جستجو را چک می‌کنند و سراغ دیگر فروشگاه‌ها نمی‌روند. پس اگر کسب‌وکاری می‌خواهد موفق شود، باید تلاش کند در نتایج موتور جستجویی مثل گوگل به رتبه‌های اول برسد. به این فرآیند اصطلاحاً سئو (SEO) یا بهینه سازی موتور جستجو گفته می‌شود. تکنیک‌های سئو به مدیران کمک می‌کند سایت و شبکه‌ی اجتماعی‌شان در جستجو بالاتر بیاید و پیش‌تر از دیگران دیده شود. این باعث می‌شود بازدیدکنندگان بیشتر شده و به‌تبع آن خرید هم افزایش یابد. در مورد آموزش سئو کتاب‌های زیادی تألیف شده، اما یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین آن‌ها، کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته (SEO And Search Marketing In A Week) نوشته‌ی نیک اسمیت (Nick Smith) است. اسمیت این کتاب کوچک را به نحوی نوشته که بتوان ظرف چند روز با تکنیک‌های اصلی سئو آشنا شد و آن‌ها را به کار بست.

معرفی و دانلود کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

گوگل برای جستجو از الگوریتم‌های خاصی پیروی می‌کند و آن‌ها را هر از چند گاهی تغییر می‌دهد. دلیل این امر این است که گوگل می‌خواهد نتایج تا حد ممکن واقعی‌تر شوند و فقط سایت‌هایی که محتوای واقعی تولید می‌کنند را نشان دهد. به این شکل سایت‌هایی که محتوای جعلی و کپی دارند یا قصد دارند گوگل را فریب دهند، از نتایج حذف شده یا به رتبه‌های پایین سقوط می‌کنند. متخصص سئو در وهله‌ی اول باید این الگوریتم‌ها را بشناسد؛ یعنی باید بداند گوگل چه فاکتورهایی را مدنظر دارد و بر چه اساس سایت‌ها را رتبه‌بندی می‌کند. برای مثال، کلیدواژه المانی اساسی در جستجوی گوگل است. سئوکار باید بداند چه کلیدواژه‌هایی برای مطلب او ضروری هستند و چطور باید آن‌ها را در نوشته‌اش پخش کند تا وزن مطلب او بالاتر برود. همین‌طور باید در مورد لینک‌های بر صفحه (On-page) و خارج صفحه (Off-page) هم اطلاعات کافی داشته باشد و به‌درستی از آن‌ها استفاده نماید تا بازدیدکننده زمان بیشتری را در سایت صرف کند. سئو اساساً بخشی از دیجیتال مارکتینگ به‌حساب می‌آید. نوعی بازاریابی آنلاین که باعث می‌شود ترافیک سایت و بازدیدکنندگان بیشتر شوند. نیک اسمیت، متخصص سئو و بازاریابی دیجیتال، در کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته، درهفت گام ساده و کاملاً قابل درک، مبانی و اصول سئو را آموزش می‌دهد. اسمیت در هر گام به یکی از قواعد سئو، مثل جستجوی کلیدواژه، بهینه‌سازی صفحه، هدایت ترافیک و تبلیغ کلیکی می‌پردازد. این‌چنین خواننده با قواعد و تکنیک‌های سئو آشنا می‌شود و خود می‌تواند وضعیت کسب‌وکارش آنلاینش را بهبود دهد.

کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته را سپهر رحیمیان ترجمه و شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر کرده است.

کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با مفهوم سئو آشنا شوید و خیلی سریع آن را بیاموزید، این کتاب می‌تواند کمکتان کند.

در بخشی از کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته می‌خوانیم

در مورد موتورهای جستجو، تبلیغ‌کنندگان، عمدتاً بر کلیدواژگان مرتبط با بازار هدف خود، قیمت‌گذاری می‌کنند. تارنماهای متنی عموماً به جای استفاده از نظام مناقصه‌ای، قیمت ثابتی را به ازای هر کلیک طلب می‌کنند. تبلیغات "ویترینی" PPC، که به آن آگهی اینترنتی نیز می‌گویند، در تارنما‌ها یا در نتایج موتورهای جستجو، همراه با محتوای مرتبط به نمایش گذاشته می‌شوند، فقط آنهایی که توافق کرده‌اند آگهی‌ها را نشان بدهند.

تعجبی ندارد که در این فهرست، گوگل اول است. جستجو کردن و آگهی‌های PPC شیوه‌های اصلی درآمدزایی گوگل هستند. وقتی کسی کلیدواژه‌ای را تایپ می‌کند، دو نتیجه اول، در فهرست صفحه نتایج، مطعلق به تبلیغات است و همه‌ لینک‌های راست صفحه، لینک تبلیغاتی‌ست. این شبکه جستجوی گوگل است. گوگل همچنین آگهی‌های خود را در میلیون‌ها صفحه در سرتاسر وب دارد. این شبکه ویترینی گوگل است. صاحبان تارنما‌ها می‌توانند از گوگل بخواهند که این آگهی‌ها را از طریق برنامه "ادسنس" (AdSence) در صفحات وب آنها قرار دهد و این شیوه‌ای مشروع برای کسب درآمد یک تارنما است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
جمعه: مقدمه‌ای بر موتورهای جستجو و سئو
شنبه: جستجوی کلید‌واژه‌ها
یکشنبه: بهینه‌سازی بر-صفحه
دوشنبه: بهینه‌سازی خارج-صفحه
سه شنبه: هدایت ترافیک اینترنتی به تارنمای شما
چهارشنبه: ترافیک پرداخت به-ازای-هر-کلیک: و چگونگی بهره‌مندی از آن
پنج‌شنبه: مونیتور و مدیریت کردن پیشرفتتان
7 × 7
پاسخ‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته
نویسنده
مترجمسپهر رحیمیان
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات150
زبانفارسی
شابک978-964-468-961-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

برای دریافت کتاب سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.