معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته
قیمت:
70200 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته مجموعه‌ای از درس‌های ضروری برای ارتقای موقعیت وب‌سایت‌تان در دنیای آنلاین را عرضه می‌کند. این اثر نوشته‌ی نیک اسمیت و یکی از عملی‌ترین راهنمایی‌هایی است که در زمینه‌ی سئو تالیف شده و دانشی کاربردی دراختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

اثری کاربردی برای مدیران و رهبرانی که می‌خواهند در حرفه‌ی خود موفق‌ترین باشند! بر کسی پوشیده نیست که هر کسب‌وکاری برای محکم کردن جایگاه خود در میدان رقابت باید توجه‌ای ویژه به بازاریابی داشته باشد. چسباندن آگهی در محله‌های مسکونی یا تماس تلفنی نمونه‌ای از تلاش‌های مدیران برای تبلیغ هستند، اما این روش‌ها در عصر اینترنت تا چه حد سودمندند؟ برای بررسی موضوع با نیک اسمیت در خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته (Successful SEO and Search Marketing in a Week) همراه شوید.

افرادی که در عصر حاضر زندگی می‌کنند، در قضاوت‌های خود بیشتر از هر چیز به فضای مجازی تکیه دارند. به عنوان مثال، با شنیدن اسم یک آرایشگر، موسسه، گروه آموزشی یا کاری و حتی غذایی جدید سریعاً نام آن را در اینترنت جستجو می‌کنند. با پایان یافتن این فرایند - که کمتر از یک دقیقه زمان می‌برد- فرد دنیایی از یافته‌ها را مقابل خود می‌بیند. در میان این لیست بلندبالا، آن‌هایی صدرنشین می‌شوند که رتبه‌ی بهتری از نظر گوگل (یا سایر موتورهای جستجو) داشته باشند و در نتیجه شانس بیشتری برای مشاهده توسط کاربر به دست می‌آورند.

البته قرار گرفتن در بالاترین رتبه‌ی جستجو تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله واژگان کلیدی، تعداد تیترهای متفاوت و پراکندگی آ‌ن‌ها، استفاده از تصاویر و کپی نبودن محتوا قرار دارد که احتمال معرفی شما به کاربران را تعیین می‌کنند. خوشبختانه این موارد قابل دگرگونی هستند و امروزه اصولی برای این کار خلق شده که آن را اختصاراً سئو می‌نامند. SEO یا Search Engine Optimization، به معنای ارتقای کیفیت محتوایی است که با کاربران به اشتراک می‌گذارید و اجرای صحیح آن می‌تواند کسب‌وکارتان را از فرش به عرش برساند!

خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته راهنمایی ساده و آسان برای تسلط بر اصول سئو است. نیک اسمیت در هفت فصل همه‌ی آنچه حقیقتاً به آن نیاز دارید را به شما آموزش می‌دهد تا با اصلاحات رایج این حوزه آشنا شوید، تأثیر تغییرات کوچک بر افزایش جایگاه در موتور جستجو را ببینید و در نهایت با معرفی خودتان به دنیا، آینده‌ای درخشان برای کسب‌وکارتان رقم بزنید.

با نیک اسمیت بیشتر آشنا شویم

نیک اسمیت (Nick Smith) مدیر عامل شرکت Closeup Media و متخصص در بازاریابی آنلاین است. او سابقه‌ای درخشان در این حوزه دارد و تا به امروز به صدها شرکت بزرگ و کوچک کمک کرده تا به اهداف خود برسند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته می‌شنویم

بک‌لینک‌ها، لینک‌هایی از صفحه‌ی دیگران به صفحه‌ای در تارنمای شما هستند. معمولاً آن‌ها با متن آبی رنگ و خطی زیرشان نشان داده می‌شوند. تصاویر را نیز می‌توان فرالینک کرد تا شما را با یک کلیک به صفحه‌ی دیگری ببرند. وقتی صحبت از سئو باشد، بک‌لینک‌ها اهمیت پیدا می‌کنند زیرا آن‌ها در مرکز چگونگی تشخیص گوگل برای تصمیم‌گیری پیرامون رتبه‌ی یک صفحه وب در جستجوی کلیدواژه‌های مرتبط قرار دارند.

رتبه‌ی صفحه یا پیج رنک چیست؟ هرچه PR، رتبه‌ی یک صفحه بالاتر باشد گوگل با اعتماد بیشتری با آن برخورد می‌کند. پس اگر از یک صفحه‌ی تارنما با رتبه‌ی صفحه‌ی بالا به صفحه‌ی تارنمای شما لینک برقرار شود مقداری از آن PR به صفحه‌ی وب شما خواهد رسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
شنبه: جستجوی کلیدواژه‌ها
18 دقیقه
یکشنبه: بهینه‌سازی برصفحه
11 دقیقه
دوشنبه: بهینه‌سازی خارج صفحه
8 دقیقه
سه‌شنبه: هدایت ترافیک اینترنتی به تارنمای شما
12 دقیقه
چهارشنبه: ترافیک پرداخت به‌ازای هر کلیک
10 دقیقه
پنج‌شنبه: مونیتور و مدیریت پیشرفتتان
7 دقیقه
جمعه: مقدمه‌ای بر موتورهای جستجو و سئو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته
نویسنده
مترجمسپهر رحیمیان
راویمینا علیپوری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
70200 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

فاطمه خجسته
۱۴۰۲/۸/۲
کتاب جالبیه. دو بار این کتاب رو گوش دادم اگر در صفحات مجازی فعال هستید کمکتون می‌کنه دلیل دیده نشدن یا دیده شدن محتواهایی که می‌سازید بهتر درک بشه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی سئو: (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.