معرفی و دانلود کتاب ساخت چراغ جادوی علاءالدین

عکس جلد کتاب ساخت چراغ جادوی علاءالدین
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ساخت چراغ جادوی علاءالدین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ساخت چراغ جادوی علاءالدین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ساخت چراغ جادوی علاءالدین

کتاب ساخت چراغ جادوی علاءالدین نوشته‌ی فریدون دشتی نژادپور در قالب داستانی پرمحتوا سعی دارد تا شما را با مفهوم استارتاپ و شیوه‌های راه‌اندازی آن آشنا سازد.

مرغان دریایی در آسمان به صورت دایره‌ای شکل پرواز می‌کنند و به دنبال غذا می‌گردند. آن‌ها زمانی که غذا را پیدا می‌کنند، فرود می‌آیند و شکمی از عزا در می‌آورند، سپس دوباره به آسمان برمی‌گردند. آن‌ها فقط در دایره‌های فرضی خود پرواز می‌کنند تا بتوانند غذای مورد نیازشان را پیدا کنند چون این روش یکی از قوی‌ترین غریزه‌های آنان است.

قوی‌ترین غریزه در ذهن شما نیز باید یادگیری مداوم باشد. همه‌ی رویاهایتان می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند اگر شما شهامت داشته باشید و آن‌ها را دنبال کنید.

در دنیا انواع مختلفی از مردم وجود دارد. تعداد محدودی از مردم کنجکاو هستند و تعداد زیادی از آن‌ها از کنجکاوی دست بر می‌دارند، که در نتیجه‌ی آن عمرشان نیز به بطالت می‌گذرد. تعداد کمی از مردم هم هستند که به طرف تحقیق می‌روند. آن‌ها بهتر از مردم کنجکاو هستند، برای آن‌ها امکان رشد وجود دارد، اما این فقط یک امکان است. نوع سومی از مردم هم وجود دارند که واقعا جستجوگر هستند، کسانی که برای صرف زندگی‌شان در جهت کشف حقیقت آماده‌اند، از هر چیزی بگذرند.

شما هم باید از دسته جستجوگران باشید. زیرا فریدون دشتی نژادپور می‌خواهد در این کتاب به جستجوی حقیقت بپردازد. او مطالب علمی را با داستان درآمیخته و در قالب روایتی جالب شما را با مفاهیمی نظیر استارتاپ و آینده آن آشنا می‌سازد.

در بخشی از کتاب ساخت چراغ جادوی علاءالدین می‌خوانیم:

حمید سر کلاس نشسته و بهتر است بگویم که در جای همیشگی خودش روی صندلی فعلا لم داده است. و در دلش احساس، و رضایتی خاص و ویژه و ممتاز به خاطر انتخاب رشته‌ی دانشگاهیش می‌کند. هوای کلاس سرد یا خنک و با دمای کم است. او احساس سرمای عجیب و شگفت‌آوری را در بدن یا تن و پیکرش می‌کند و نگران است که شاید سرما بخورد، چرا؟

چون به هوای جنوب عادت دارد، بهمین خاطر احتمالا چنین احساسی به او دست داده است. زیرا وقتی به بچه‌های دیگر کلاس نگاه می‌کند. چنین احساسی را در وجود و بدن و جسم آن‌ها نمی‌بیند. در این لحظات دلش می‌خواست خورشید را با دستانش پایین‌تر بیاورد و از گرمای آن بهره ببرد.

به نظرش خورشید همیشه در جنوب پایین‌تر از حد معمولش قرار دارد. بخاری در جنوب وسیله بی‌معنایی است. اما اینجا درون کلاس بوی نفت و گاز بیداد می‌کند.

استاد وارد کلاس می‌شود و همه به احترام او به پا می‌خیزند. و این سنت خوبی است که برای ما از گذشتگان به یادگار مانده است.

استاد: امروز قبل از اینکه درس را شروع کنم مطالبی را به صورت مقدمه برایتان می‌گویم. و بعد از مکث کوتاهی می‌گوید: بچه‌ها بدانید که، تمام نیروی حرکت گلوله برفی، همان لحظه‌ای است که شروع به حرکت می‌کند. بنابراین این شروع است که ارزشمند می‌باشد.

همچنین امروز نه تنها همچون گذشته دیگر خبری از بازار انبوه و توده‌ای نیست، بلکه محصولات و خدمات پیشتاز و موفق برای مشتریان عام و همه مردم طراحی نمی‌شوند و طیف محدودی از افراد مد نظر آن‌ها قرار می‌گیرند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول
فصل دوم: تعاریف استارت‌آپ‌ها
فصل سوم: کاربرد استارت‌آپ‌ها
فصل چهارم: خودسازی و شناخت خود
فصل پنجم: صنایع آینده آن
فصل آخر
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ساخت چراغ جادوی علاءالدین
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آفتاب گیتی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات212
زبانفارسی
شابک978-622-245425-8
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ساخت چراغ جادوی علاءالدین

محمد خسروی
۱۳۹۹/۹/۱۹
بسیار متفاوت و قلم روان
Ali Dashti
۱۳۹۹/۹/۱۹
عالییییییی🖤
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب ساخت چراغ جادوی علاءالدین

برای دریافت کتاب ساخت چراغ جادوی علاءالدین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.