معرفی و دانلود کتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها

عکس جلد کتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها

کتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها نوشته‌ی آزاده روحبخش، داستان دختری زیبا با موهای طلایی را به تصویر می‌کشد که هر شب موقع خواب از خدا می‌خواهد تبدیل به پروانه شود و در آسمان پرواز کند.

موضوع کتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها چیست؟

سارا در صبح یک روز تابستانی از خواب بیدار می‌شود و به طور ناگهانی می‌فهمد که چقدر تختخواب برایش بزرگ است. او به این طرف و آن طرف نگاه می‌کند و دو بال زیبا در پشت خودش می‌بیند. سارا باور نمی‌کرد که واقعا پروانه باشد و اتفاقات جالبی برایش می‌افتد. این کتاب با تصاویر جذاب باعث پرورش و تقویت قوه‌ی تخیل و تحلیل کودکان می‌شود.

کتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کودکان دبستانی تجربه‌ای جذاب و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها می‌خوانیم:

ناگهان صدای مریم دوستش را شنید، آرام چشمانش را باز کرد و مریم را دید که به برادرش علی می‌گفت: «وای علی نگاه کن چه پروانه قشنگی، اما یک کوکو دنبالش هست بیا نجاتش بدیم. علی که سارا را دید فریاد زد آهای کوکوی بد جنس این پروانه منه نه تو خودم می‌خوام بگیرمش.» و بعد تیرهای پلاستیکی‌اش را به طرف کوکو پرتاب می‌کرد سارا با اینکه می‌دانست تیرها پلاستیکی هستند اما دعا می‌کرد که فایده‌ای داشته باشد.

در بالاخره کوکو بعد از مدتی راهش را عوض کرد و رفت و با کمک علی از دست کوکو نجات پیداکرد. شاخه نازکی از درخت نزدیک خانه یشان را با دستانش محکم گرفت تا از دست باد خلاص شود. ناگهان گنجشکی را مقابل خود دید و از ترس جیغی کشید و با زبان بریده بریده گفت: «تو هم میخوای منو بخوری؟ گنجشک خندید و گفت: نه اما اگر همین حالا زیر بال‌های من مخفی نشی از دست اون پسر کوچولوی شیطون خلاص نمیشی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات12
زبانفارسی
شابک978-622-732141-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها

سیدمحمد هاشمی
۱۳۹۹/۹/۲
کاش میشد خرید و به بچه‌ها و نوه‌ها ارسال کرد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها

برای دریافت کتاب سارا در سرزمین پروانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.