معرفی و دانلود کتاب ستاره ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن

عکس جلد کتاب ستاره ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ستاره ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن

کتاب ستاره ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن، سومین جلد از مجموعه‌ای با همین نام است که فرشید نادری‌ نژاد آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است. او در کتاب پیش رو سراغ معرفی مهم‌ترین تکنیک‌های خاص صحبت کردن رفته و بایدها و نبایدهایی را مشخص کرده که پیروی از آن‌ها برای ایجاد یک مکالمه‌ی ارزشمند، ضروری است.

درباره‌ی کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن

هرچه‌قدر هم که در ارتباطات کلامی ماهر باشید، باز هم جای پیشرفت وجود دارد. چراکه کلید موفقیت در این عرصه، تلاش همیشگی برای دستیابی به بهترین‌هاست. فرشید نادری‌نژاد که در دو کتاب پیشین خود درباره‌ی تأثیر برخورد اول و آغاز گفت‌وگو صحبت کرده بود، این‌بار با کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن، برگشته تا ترفندهایی را آموزش دهد که تمایز و تاثیرگذاری سخنان شما را تضمین خواهد کرد.

این کتاب شامل 14 نکته‌ی کلیدی و تکنیک‌های مختلف ارتباط کلامی است. اولین فصل این اثر، با عنوان چگونه مثل فردی بسیار مهم حرف بزنید، نکته‌هایی را هنگام صحبت کردن خاطرنشان کرده که کمک می‌کند تصویر مناسبی از شخصیت و جایگاه خود به دیگران ارائه دهید. به باور نویسنده، مردم در بازه‌ی زمانی کوتاهی تشخیص می‌دهند که آیا طرف مقابل، فرد مهمی است یا خیر. بنابراین فرصت محدودی برای اثبات این موضوع وجود دارد و لازم است که تا حد امکان از برخوردهای نامناسب خودداری کنید.

او در ادامه تأکید می‌کند که سؤال پرسیدن، نیازمند حساسیت و ظرافت زیادی است و اگر کلمات با دقت و مهارت انتخاب نشوند، نمی‌توان انتظار نتیجه‌ی مقبولی از آن‌ داشت. برای مثال صحبت درخصوص شغل افراد، بحث وسوسه‌انگیزی است که در بیشتر مکالمات مطرح می‌شود. اما باید آگاه بود که چگونگی طرح پرسش‌ها بسیار اهمیت دارد. زیرا اگر گفت‌وگو با مهارت پیش رود، شما درنهایت متوجه خواهید شد که شغل طرف مقابل‌تان چیست. اما پرسیدن مستقیم چنین سؤالی، تأثیر خوبی بر مخاطب ندارد و اشتیاق او را برای ادامه‌ی بحث از بین خواهد برد.

باهوش به‌نظر رسیدن، دوری از اضطراب، توصیه‌هایی برای جلب احترام و توجه، چگونگی به‌کارگیری تکنیک‌های سخنرانی‌های انگیزشی در مکالمات عادی و روزمره، شوخی در گفت‌وگو، معرفی عادت‌های بد در حین گفت‌وگو و راهکارهایی برای اعلام خبری ناخوشایند به شیوه‌ای مناسب، شماری از موضوعات مورد بحث در کتاب پیش رو هستند.

این کتاب سومین جلد از مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو را تشکیل می‌دهد و توسط انتشارات ایماد برای نخستین‌بار در سال 1402 منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو

مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو، متشکل از 9 جلد کتاب است که توسط فرشید نادری‌نژاد نوشته شده و انتشارات ایماد آن‌ها را منتشر کرده است. این مجموعه 91 ترفند ارتباطی کارآمد را معرفی می‌کند که به کسب موفقیت‌های روزافزون شما کمک خواهند کرد.

نویسنده باور دارد که انسان‌های موفق، این تکنیک‌ها را به‌صورت روزانه اجرا می‌کنند و راز موفقیت آن‌ها هم در همین نکته نهفته است. او همچنین تأکید می‌کند که هرکسی با پیروی از این الگوها می‌تواند زندگی و موقعیت ایده‌آل خود را رقم بزند.

کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب این کتاب کسانی‌اند که می‌خواهند مهارت‌های کلامی خود را تقویت کرده و از این طریق، ارتباطات سازنده‌تر و بهتری داشته باشند.

با فرشید نادری‌نژاد بیشتر آشنا شویم

فرشید نادری‌نژاد، مجری، گوینده، مترجم و نویسنده‌ی ایرانی است که در تهران متولد شده. او مدرک کارشناسی روابط دیپلماتیک دارد و اکنون در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل است. از توانایی‌های این نویسنده‌ی جوان می‌توان به فن بیان و مهارت‌های ارتباطی اشاره کرد. عمده‌ی کتاب‌های او هم در همین موضوعات و با هدف آموزش نکته‌های مهم گفت‌وگومحور نوشته شده‌اند.

کارگردانی، تدریس زبان و تولید محتوا، شماری از دیگر فعالیت‌های فرشید نادری‌نژادند. شایان ذکر است که او بارها مورد تحسین افراد و سازمان‌های مختلف قرار گرفته که در این میان می‌توان به دریافت لوح تقدیر به‌خاطر سخنرانی در همایش رایامحتوا و فعالیت‌های فرهنگی اودر خانه‌ی هنر ایرانیان اشاره کرد. کتاب‌های «ارتباطات مؤثر در املاک» و «دنده یک مهارت‌های ارتباطی»، شماری از بهترین آثار فرشید نادری‌نژادند.

در بخشی از کتاب ستاره ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن می‌خوانیم

گربه‌های کوچک برای اینکه یکدیگر را برانداز کنند، اولین سوالی که از هم می‌پرسند این است: "خب کارتون چیه؟" و بعد آن جا می‌نشینند، دم‌شان را تکان می‌دهند و بینی‌شان را می‌خارانند، و بعد با نگاهی که مفهوم آن چیزی نیست جز: "من بعد از پاسخت، قضاوتت می‌کنم" به پنجه‌هایشان نگاه می‌کنند.

گربه‌های بزرگ هیچوقت به سادگی نمی‌پرسند: "کار شما چیه؟" (آن‌ها متوجه جواب می‌شوند اما به شکلی نامحسوس.) با نپرسیندن این سوال، گربه‌های بزرگ قانون‌مند و مقتدر جلوه می‌کنند؛ سکوت آن‌ها با بی‌کلامی می‌گوید: "یک مرد و یا زن، بسیار فراتر از شغلش است."

توانایی جلوگیری از پرسیدن این سوالِ بسیار وسوسه برانگیز، نشان‌دهنده حساسیت آن‌ها است. با توجه به اینکه امروزه خیلی از سازمان‌ها تعدیل نیرو دارند و چابک‌سازی می‌کنند، این سوال باعث آزار افراد می‌شود. سوال "شغلتون چیست؟ " تنها برای افرادی که به تازگی بیکار شده‌اند، نامناسب نیست؛ من دوستانی متعددی دارم که در جاهای مختلف کار می‌کنند و به دلیل شغل عجیب‌شان از این سوال متنفر هستند.

علاوه بر این، بسیاری از خانم‌های با استعداد و موفق، تصمیم گرفته‌اند که مادری خانه‌دار باشند. وقتی که این سوال از آن‌ها پرسیده می‌شود، آن‌ها احساس گناه می‌کنند. این سوالِ شبیه به بازجویی، باعث کاهش تعهدشان نسبت به خانواده‌شان می‌شود. اصلا مهم نیست که آن خانم چه پاسخی می‌دهد، آن‌ها از اینکه کسی که سوال پرسیده فقط جمله: "من خانه دار هستم" را بشنود، می‌ترسند.

پسران و دختران بزرگ باید از پرسیدن "شغلتون چیه؟ " اجتناب کنند. دلیل دیگری که بهتر است از پرسیدن این سوال جلوگیری شود این است که نپرسیدن این سوال باعث می‌شود که شنونده حس کند که عادت دارید که فقط با افرادی سطح بالا ارتباط داشته باشید. اخیرا در یک مهمانی مُد ویژه ثروتمندان شرکت کردم.!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونه مثل فردی بسیار مهم حرف بزنید
چگونه بدون اینکه بپرسید، متوجه شغل افراد شوید
چگونه وقتی که شغلتان را میپرسند، بدانید چه بگویید
چگونه از چیزی که هستید باهوش‌تر به نظر برسید
چگونه مضطرب به نظر نرسیم (اجازه دهیم آنها شباهتتان را کشف کنند)
چگونه با گفتن "اول تو" احترام و توجهشان را جلب کنید
چگونه کاری کنید که افراد حس کنند شما "به هر کسی لبخند نمیزنید"
چگونه مثل یک عوضی به نظر نرسیم
چگونه از تکنیک‌های سخنرانان انگیزشی برای بهبود مکالمه‌تان استفاده کنید
چگونه مثل اشخاص مهم شوخی کنید ( برندگان بزرگ را به شکلی که واقعا هست میگویند)
چگونه از بدترین عادت مکالمه‌ای دنیا دوری کنیم
چگونه به افراد خبر بد بدهیم (و کاری کنیم که آن‌ها حتی از شما بیشتر خوششان بیاید)
وقتی که نمیخواهید پاسخ دهید چگونه رفتار کنید ( و امیدوار باشید که آنها ساکت شوند)
چگونه با یک سلبریتی حرف بزنید
چگونه کاری کنیم که آنها بخواهند از ما تشکر کنند
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ستاره ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-622-7977-13-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ستاره ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن

جوادپناهی
۱۴۰۲/۸/۲۷
مطالب تکراری بود ولی برای تاکید خوبه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ستاره ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن

برای دریافت کتاب ستاره ارتباطات شو 3: خاص صحبت کردن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.