معرفی و دانلود کتاب ستاره ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع

عکس جلد کتاب ستاره ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ستاره ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع

کتاب ستاره ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع، به‌همت فرشید نادری نژاد نوشته شده و چهارمین جلد از مجموعه‌ای با همین نام است. بحث‌های کتاب پیش رو حول محور برقراری ارتباط در جمع‌، به‌خصوص جمع‌های غریبه، می‌چرخد و چگونگی جلب احترام و توجه را آموزش می‌دهد. درنهایت مطالعه و پیاده‌سازی توصیه‌های این کتاب، خواننده را به ستاره‌ی محبوب و باهوش جمع‌‌ها تبدیل خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب ستاره‌ی ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع

برای همه‌ی ما پیش آمده نظاره‌گر افرادی باشیم که بلافاصله پس از ورود به هر جمعی، مورد توجه قرار می‌گیرند و تا آخرین لحظه‌ی حضورشان هم خوش می‌درخشند. جایگاه این قبیل از افراد حقیقتاً گاهی حسرت‌برانگیز است و دیگران را به فکر می‌اندازد تا راز موفقیت آن‌ها را بیابند. از این رو چهارمین جلد از مجموعه‌کتاب‌های ستاره‌ ارتباطات شو، نوشته‌ی فرشید نادری‌نژاد به این موضوع پرداخته و راهکارهای دستیابی به چنین موقعیتی را بیان کرده است. این مجلد از مجموعه کتاب، ستاره‌ ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع نام دارد و با ارائه‌ی ترفندهایی پیرامون احساس تعلق در اجتماع‌های گوناگون آغاز می‌شود.

همه‌ی افراد حداقل یک‌بار تجربه‌ی تنها بودن یا احساس غریبگی در جمع‌ را داشته‌اند. موقعیت‌هایی که همه‌ی افراد حاضر در آن از شغل یا تحصیلات یکسانی برخوردارند و تنها کسی که در چارچوب آن‌‌ها نمی‌گنجد، شما هستید. عمدتاً افراد در واکنش به چنین موقعیتی سکوت می‌کنند تا مبادا حرف اشتباهی زده باشند که محبوبیت آن‌ها را از این هم بیشتر کاهش دهد. اما واقعیت اینجاست که چنین موقعیتی نه‌تنها برای هیچ‌کس خوشایند نیست، بلکه مایه‌ی عذاب هم هست. بنابراین در چنین شرایطی چه کار می‌توان کرد؟

فرشید نادری‌نژاد در کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع، به شما کمک می‌کند تا در صورت قرار گرفتن در هر جمعی احساس تعلق کنید و بتوانید در آن آزادانه سخن بگویید. او ترفندهایی را به شما می‌آموزد که شما را از جداافتادگی در گفت‌وگوها نجات می‌دهد و به ستاره‌ی جمع تبدیل می‌کند.

نویسنده علاوه‌بر ذکر نکته‌های حضور در جمع، از آموزش مهارت‌های لازم برای صحبت کردن در کشورهای دیگر هم غافل نشده و تکنیک‌ها و ترفندهای کاربردی و ارزنده‌ای با خوانندگان به اشتراک گذاشته است.

این کتاب، چهارمین جلد از مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو است که نخستین‌بار در سال 1402 توسط انتشارات ایماد وارد بازار شد.

درباره‌ی مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو

مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو، متشکل از 9 جلد کتاب است که توسط فرشید نادری‌نژاد نوشته شده و انتشارات ایماد آن‌ها را منتشر کرده است. این مجموعه 91 ترفند ارتباطی کارآمد را معرفی می‌کند که به کسب موفقیت‌های روزافزون شما کمک خواهند کرد.

نویسنده باور دارد که انسان‌های موفق، این تکنیک‌ها را به‌صورت روزانه اجرا می‌کنند و راز موفقیت آن‌ها هم در همین نکته نهفته است. او همچنین تأکید می‌کند که هرکسی با پیروی از این الگوها می‌تواند زندگی و موقعیت ایده‌آل خود را رقم بزند.

کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب پیش رو برای تمام کسانی که فکر می‌کنند به تقویت مهارت‌های برقراری ارتباط در جمع نیاز دارند، نکته‌ها و ابزارهای مفید فراوانی دارد.

با فرشید نادری‌نژاد بیشتر آشنا شویم

فرشید نادری‌نژاد، مجری، گوینده، مترجم و نویسنده‌ی ایرانی است که در تهران متولد شده. او مدرک کارشناسی روابط دیپلماتیک دارد و اکنون در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل است. از توانایی‌های او می‌توان به فن بیان و مهارت‌های ارتباطی اشاره کرد. عمده‌ی کتاب‌های او هم در همین عرصه‌اند و با هدف آموزش نکته‌های مهم گفت‌وگومحور نوشته شده‌اند.

کارگردانی، تدریس زبان و تولید محتوا، از دیگر فعالیت‌های فرشید نادری‌نژادند. شایان ذکر است که او بارها مورد تحسین افراد و سازمان‌های مختلف قرار گرفته که در این میان می‌توان به دریافت لوح تقدیر به‌خاطر سخنرانی در همایش رایامحتوا و فعالیت‌های فرهنگی اودر خانه‌ی هنر ایرانیان اشاره کرد. کتاب‌های «ارتباطات مؤثر در املاک» و «دنده یک مهارت‌های ارتباطی»، شماری از بهترین آثار فرشید نادری‌نژادند.

در بخشی از کتاب ستاره ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع می‌خوانیم

این همه افراد در مورد چه صحبت می‌کنند؟ آیا تا به حال برای‌تان اتفاق افتاده است که در مهمانی‌ای باشید که همه افراد در مورد موضوعات مزخرف صحبت کنند؟ همگی حرف‌های اشتباه می‌زنند و به طور کلی اصلا نمی‌فهمید در مورد چه صحبت می‌کنند. دلیلش این است که همه افراد در مهمانی حسابدار، مهندس عمران و یا ناشر هستند و شما نیستید.

بنابراین با لبخندی مصنوعی می‌ایستید و دهان‌تان را باز نمی‌کنید. چون اگر این کار را بکنید می‌ترسید که حرفی اشتباه از دهان‌تان بیرون آید و این ترس و شک شماست. همه‌ی افراد به شما خیره می‌شوند. شما خودی نیستید. پس در سکوت زجر می‌کشید.

در دبیرستان، همیشه از سندروم سکوت به علت بیگانه بودن زجر می‌کشیدم، به خصوص کنار آقایان. تمام چیزی که آن‌ها در موردش حرف می‌زدند ماشین بود و من هیچ چیز در مورد ماشین نمی‌دانستم. و اصلا تا به آن زمان پایم رو داخل نمایشگاه ماشین نگذاشته بودم.

یک روز خوب، مادرم با هدیه‌ای به خانه آمد که من را به طور کامل از فردی خجالتی به فردی اجتماعی تغییر داد. آن کتابی در مورد تمامی مدل‌های ماشین و تفاوت‌های ظاهری آنان و زیر کاپوت‌شان بود. من آن کتاب را خواندم و در مورد ماشین‌های "فورد" "شورلت" و "بیوک" اطلاعات کامل به دست آوردم.

دیگر وقتی که پسران در مورد کلماتی مثل کاربراتور، دوگانه سوز، گیرپاچ و صفحه کلاچ حرف می‌زدند مات و مبهوت نگاه‌شان نمی‌کردم. نیاز نبود چیزهای زیادی یاد بگیرم، کافی بود در حدی یاد بگیرم که وقتی پسران حرف می‌زدند از آن‌ها سوالات درستی بپرسم. وقتی که من یاد گرفتم در مورد "ماشین" با پسران حرف بزنم، زندگی اجتماعی من، تغییری فوق‌العاده کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونه در هر جمعی یک خودی باشیم
چگونه مرد یا زنی مدرن و در عین حال رنسانسی باشیم
چگونه طوری به نظر برسید که انگار همه چیز در مورد کار یا تفریحشان را میدانید
چگونه دکمه جوششان را آشکار سازید (صحبت‌های مقدماتی سطح بالا)
چگونه مخفیانه در مورد زندگیشان یاد بگیرید
چگونه وقتی در کشورهای دیگر هستید صحبت کنید
چگونه طوری صحبت کنید که در همه چیز "قیمت فرد خودی و آشنا" را دریافت کنید (البته تقریبا همه چیز)
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ستاره ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات54
زبانفارسی
شابک978-622-7977-14-1
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ستاره ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع

برای دریافت کتاب ستاره ارتباطات شو 4: ارتباطات در جمع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.