معرفی و دانلود کتاب ستاره ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی

عکس جلد کتاب ستاره ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ستاره ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی

کتاب ستاره ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی، هفتمین جلد از مجموعه کتاب‌های فرشید نادری نژاد است که به چگونگی برقراری ارتباط مؤثر از راه دور می‌پردازد. این کتاب در 12 فصل، ترفندها و تکنیک‌های ضروری در این مورد را آموزش می‌دهد و درنهایت کمک می‌کند تا برای کسانی که هرگز شما را ملاقات نکرده‌اند، تصویر ذهنی شایسته‌ای از ویژگی‌های شخصیتی و خلق‌وخوی خود بسازید.

درباره‌ی کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی

فرشید نادری‌نژاد در کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی، چگونگی تأثیرگذاری بر دیگران از راه دور را آموزش می‌دهد. این کتاب که هفتمین جلد از مجموعه‌ کتاب‌های ستاره ارتباطات شو به‌شمار می‌رود، برخلاف باور عموم بر این عقیده است که افراد می‌توانند از طریق ارتباط از راه دور هم تاثیرگذاری خود را بر دیگران داشته باشند. نویسنده در این کتاب به‌طور اختصاصی به بحث مکالمات تلفنی پرداخته و تکنیک‌هایی را برای ارتقای سطح کیفی این دسته از گفت‌وگوها ارائه می‌کند.

فصل آغازین کتاب پیش رو درباره‌ی برقراری ارتباط مستقیم با قلب و روح افراد است؛ آن هم در شرایطی که تنها مسیر ارتباطی، کابل‌هایی هستند که مراودات شما را به گوش دیگران می‌رسانند. نویسنده فرض را بر این گرفته که شما طرف مقابل خود را هرگز ملاقات نکرده‌اید. با این حال به‌طور مدام با او ارتباط تلفنی برقراری می‌کنید و این باعث شده تا هر یک از طرفین، تصویری ذهنی از شخصیت و روحیات یکدیگر برای خودشان بسازد.

اما مشکل اینجاست که این وسیله‌ی کوچک به‌همان اندازه که قدرتمند است، ایراداتی هم دارد و مهم‌ترین مشکل آن، دقت پایین است. به همین خاطر گاهی تصویری از فردی که تابه‌حال ملاقات نکرده‌اید در ذهن دارید که کاملاً برخلاف شخصیت حقیقی اوست. اما سؤال اصلی این است: «چه راهکاری وجود دارد که به کمک آن بتوان اشتباهات را به حداقل رساند و تصویری شایسته در ذهن دیگران خلق کرد؟»

فرشید نادری‌نژاد در کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی، تمام ترفندهایی را که باید برای ساخت این تصویر درست و کارآمد بدانید مطرح می‌کند.

هیجان‌انگیز به نظر رسیدن، ایجاد احساس نزدیکی، چگونگی دستیابی به هدف تماس در زمان‌بندی مناسب و جزئیات ضروری درخصوص پیغام‌گیر تلفنی، شماری از مباحث کتاب پیش رو را در بر می‌گیرند. این کتاب را انتشارات ایماد اولین‌بار در سال 1402 روانه‌ی بازار کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ستاره‌ی ارتباطات شو

مجموعه‌ی ستاره‌ی ارتباطات شو، متشکل از 9 جلد کتاب است که توسط فرشید نادری‌نژاد نوشته شده و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. این مجموعه 91 ترفند ارتباطی کارآمد را معرفی می‌کند که به کسب موفقیت‌های روزافزون کمک خواهند کرد.

نویسنده باور دارد که انسان‌های موفق، این تکنیک‌ها را به‌صورت روزانه اجرا می‌کنند و راز موفقیت آن‌ها هم در همین نکته نهفته است. او همچنین تأکید می‌کند که هرکسی با پیروی از این الگوها می‌تواند زندگی و موقعیت ایده‌آل خود را در زندگی رقم بزند.

کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام کسانی که خواهان ارتقای مهارت‌های ارتباطی خود هستند، پیشنهاد می‌شود. همچنین بهترین انتخاب برای یادگیری ترفندهایی است که شما را برای تحت‌تأثیر قرار دادن دیگران از راه دور آماده می‌کند.

با فرشید نادری‌نژاد بیشتر آشنا شویم

فرشید نادری‌نژاد، مجری، گوینده، مترجم و نویسنده‌ی ایرانی است که در تهران متولد شده. او مدرک کارشناسی روابط دیپلماتیک دارد و اکنون در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل است. از توانایی‌های تخصصی او می‌توان به فن بیان و مهارت‌های ارتباطی اشاره کرد. عمده‌ی کتاب‌های او هم در همین عرصه‌ به نگارش درآمده‌اند و هدف از انتشار آن‌ها آموزش نکته‌های مهم گفت‌وگومحور و مهارت‌های ارتباطی است.

کارگردانی، تدریس زبان و تولید محتوا، شماری از دیگر فعالیت‌های فرشید نادری‌نژاد به‌شمار می‌روند. شایان ذکر است که او بارها مورد تحسین افراد و سازمان‌های مختلف قرار گرفته که در این میان می‌توان به دریافت لوح تقدیر به‌خاطر سخنرانی در همایش رایامحتوا و فعالیت‌های فرهنگی اودر خانه‌ی هنر ایرانیان اشاره کرد.

کتاب‌های «ارتباطات مؤثر در املاک» و «دنده یک مهارت‌های ارتباطی»، از دیگر کتاب‌های آموزشی این نویسنده‌ی جوان هستند.

در بخشی از کتاب ستاره ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی می‌خوانیم

صدها نفر توسط آن دستگاه کوچک بر روی میز کارتان، تخت خواب‌تان و یا دیوار آشپزخانه‌تان، بدون اینکه تا به حال با شما دیداری داشته باشند، از شما در ذهن‌شان تصویری ساخته‌اند. آن‌ها تا به حال لبخندتان را ندیده‌اند، هیچگاه اخم‌تان را هم ندیده‌اند. تا به حال دست‌تان را نگرفته‌اند و تا به حال از آغوش‌تان هم لذت نبرده‌اند. آن‌ها هیچگاه زبان بدن‌تان یا نحوه لباس پوشیدن‌تان را ندیده‌اند. هر چیزی که آن‌ها در مورد شما می‌دانند، از طریق کابل‌هایی است که گاهی از صدها کیلومتر می‌گذرد است؛ اما آن‌ها حس می‌کنند که شما را از صدای شما می‌شناسند و این قدرت تلفن است؛ چیزی که بسیار قدرتمند است، اما همیشه دقیق نیست.

من سال‌ها با مسئول دفتر سفرها و خرید بلیت‌هایم فقط از طریق تلفن در ارتباط بودم. "رانی"، کسی که مدت‌ها بود او را از نزدیک ندیده بودم، همیشه برام کمترین قیمت‌های بلیت و هتل‌ها را می‌گرفت. اما شخصیت نامناسبش پشت تلفن همیشه من را اذیت می‌کرد و بارها به خودم قول دادم که شخص دیگری را برای این کار انتخاب کنم.

چند سال پیش در یک روز دوشنبه، من خبر بدی دریافت کردم و می‌بایستی که برای 1 کار اورژانسی خانوادگی فورا بلیت می‌گرفتم. من زمانی برای منتظر بودن در فرودگاه نداشتم برای همین فورا تاکسی گرفتم و به راننده گفتم که من را سریعا به دم در آن آژانس مسافرتی برساند، خودش هم آن جا بایستد تا من بلیت‌ها را بگیرم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونه مستقیما با قلب افراد ارتباط برقرار کنید
چگونه پشت تلفن هیجان‌انگیزتر به نظر برسیم
چگونه نزدیک به نظر برسید (حتی اگر صدها کیلومتر فاصله دارید)
چگونه افراد را از اینکه با شما تماس گرفتند، خوشحال کنید
چگونه مخفیانه از نگهبان دروازه رد شویم
چگونه در صحبت با افراد مهم چیزی که می‌خواهید را بدست آورید
چگونه با زمان‌بندی مناسب، چیزی که می‌خواهید را بدست آورید
چگونه همه افراد را با پیغام‌گیر تلفنی‌تان تحت تاثیر قرار دهید
چگونه کاری کنید که دیگران با شما تماس بگیرند
چگونه کاری کنید که نگهبانِ در فکر کند که شما با آن فرد بسیار مهم دوست هستید.
چگونه کاری کنید که دیگران بگویند شما حساسیت بسیار زیادی دارید
چگونه پشت تلفن "بین جملات را گوش دهید"
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ستاره ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-622-7977-17-2
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ستاره ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی

برای دریافت کتاب ستاره ارتباطات شو 7: ارتباطات تلفنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.