معرفی و دانلود کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد

عکس جلد کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد
قیمت:
۳۰۰۰۰ 15000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد

یک قرن از انتشار کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد نوشته دیل کارنگی می‌گذرد و این اثر همچنان یکی از پرفروش‌ترین آثار حوزه ارتباطات به شمار می‌رود که به شما یاد می‌دهد چگونه رابطه خوب و مؤثری با اطرافیان‌تان برقرار کنید و در زندگی‌تان به موفقیت دست یابید.

درباره کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد:

کتاب پیش رو پس از انتشار به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین آثار قرن بیستم تبدیل شد و بیش از 30 میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسید و در سال 2011 نیز رتبه نوزدهم فهرست صدتایی مجله تایم را کسب کرد.

یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین چالش‌هایی که در مسیر زندگی انسان قرار می‌گیرد، تعامل و ایجاد ارتباط با دیگران است. هر فردی در زندگی خود باید با این چالش مواجه شود و فرقی ندارد که اهداف، تمایلات یا شغل شما چه باشد. از این رو کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد (How to Win Friends and Influence People) کاری می‌کند تا اعتمادبه‌نفس، تأثیرگذاری و نفوذ خود بر روی دیگران را افزایش دهید و بیاموزید که چطور سایرین را با خود همراه سازید تا در کنارتان کار کنند، بدون آنکه در مسیر حرکت آن‌ها مانعی ایجاد کنید.

اگر حرفه و شغلی داشته باشید، مهم‌ترین مسئله بر سر راه شما، برقراری ارتباط با دیگران است. هر چند اگر مهندس، معمار یا خانه‌دار باشید هم شرایط آنچنان تفاوتی نمی‌کند، موفقیت مالی افراد در عرصه‌های مختلف فنی مهندسی تنها 15 درصد مربوط به اطلاعات فنی آنان می‌شود و دیگر دانسته‌هایشان وابسته به مهندسی انسانی یعنی ایجاد ارتباط با مردم و توانایی هدایت آنان است.

الزاماً افرادی که بیشترین حقوق و درآمد را دارند، از اطلاعات بالایی برخوردار نیستند، با این حال کسانی که دانش فنی را با فن بیان درهم می‌آمیزند، قادر خواهند بود هدایت و راهنمایی دیگران را بر عهده بگیرند و در میان افراد گوناگون شور و هیجان کار به وجود آورند و سرانجام درآمد بیشتری کسب کنند. شما می‌توانید هر شغلی داشته باشید، آن را تقویت کنید، از هر شرایطی بیشترین بهره را ببرید و در گردهمایی‌ها همیشه فردی عزیز و محبوب به شمار آیید. فقط لازم است از راهنمایی‌های دیل کارنگی (Dale Carnegie) در کتاب پیش رو بهره بگیرید تا از پله‌های موفقیت بالا بروید.

در واقع اگر می‌خواهید در این عرصه تبدیل به شخصی موفق شوید، باید زمان و انرژی کافی مصرف کنید تا چگونگی ارتباط با دیگران را یاد بگیرید. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه به کشف راز بزرگ رفتار با مردم مشغول شوید و توجه دیگران را به خودتان جلب کنید. با رعایت راهکارهای مطرح شده در این کتاب تعداد زیادی از فروشنده‌ها موفق شده‌اند فروش خود را بالا ببرند و در حوزه‌هایی که در گذشته هیچ موفقیتی کسب نکردند، پیشرفت کنند. حتی مسئولان اجرایی و مدیران نیز توانستند قدرت و درآمد بیشتری به دست آورند.

افتخارات کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد:

- حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ نشر بین‌المللی
- حضور در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز در سال‌های متوالی
- حضور در فهرست 100 کتاب تأثیرگذار جهان به انتخاب مجله تایم در سال 2011

کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید روابط خود با افراد آشنا و غریبه را بهبود ببخشید و روابط عمومی خوبی داشته باشید، این کتاب برای شماست.

با دیل کارنگی بیشتر آشنا شویم:

یکی از نخستین نویسندگان و مدرسان عرصه خودسازی و مهارت‌های ارتباطی، دیل کارنگی (Dale Carnegie) است. او در سال 1888 میلادی در خانواده‌ای فقیر و روستایی در ایالت میزوری متولد و موفق شد با نوشتن کتاب آیین دوست‌یابی یا همان چگونه هر کسی را دوست خود کنیم، محبوبیت و شهرت فراوانی کسب کند.

دیل کارنگی یکی از بهترین افراد در زمینه فروشندگی، خودسازی و مهارت‌های بین فردی محسوب می‌شود و با نوشته‌ها و سخنرانی‌های خود به میلیون‌ها نفر از مردم سراسر جهان کمک کرده است. در حقیقت او آموزش‌های خود در زمینه تجارت و فروش را از سال 1912 در شهر نیویورک شروع کرد و تحصیلاتش را نیز در دانشگاه آموزگاران وارنزبرگ به پایان رساند.

برخی از آثار این نویسنده آمریکایی عبارتند از: «آیین زندگی، آیین سخنرانی، هنر تکلم عمومی، تکلم عامیانه، واقعیت‌های ناشنیده افراد معروف، چگونه از نگرانی دست‌ برداریم و زندگی کنیم؟، موثرتر سخن بگو، راز کوچک شناخته‌شده موفقیت و...»

جملات برگزیده کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد:

- آموزش؛ توانایی مواجه‌شدن با شرایط زندگی است.
- اگر بخواهید همه‌چیز را به یک نفر آموزش دهید، او هرگز چیزی یاد نخواهد گرفت.
- به همان اندازه‌ای که عطش و شور و اشتیاقِ تأیید شدن داریم، از محکوم ‌شدن و تأیید نشدن می‌هراسیم.
- بزرگان، بزرگی خود را با طرزِ رفتار با افرادِ کم‌مرتبه نشان می‌دهند.
- عمیق‌ترین اصلی که در ذات بشر هست این است که از ته دل می‌خواهد از او تعریف و تمجید شود.
- عمیق‌ترین اصل در طبیعت انسان تقلای او برای تمجید شدن است.
- با دیگران همان‌طوری رفتار کنید که دوست دارید آن‌ها با شما رفتار کنند.

در بخشی از کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد می‌خوانیم:

بعضی وقت‌ها افراد برای جلب‌توجه و دلسوزی مردم و حسِ مهم‌ بودن، خودشان را به علیل بودن می‌زنند و را رنجور و ناتوان نشان می‌دهند. به‌عنوان‌مثال خانم مک‌کینلی به این صورت احساس مهم‌ بودن می‌کرد که شوهرش را که رئیس‌جمهور آمریکا بود مجبور می‌کرد تا زمانی که کنار او در تختخواب خوابیده است، مسائل مهم حکومتی را نادیده بگیرد و او را نوازش و به او محبت کند. او میل شدید خود برای جلب‌توجه را با اصرار به همسرش ارضاء می‌کرد تا در هنگام ترمیم دندان‌هایش در کنار او باشد؛ و یک‌بار که همسرش به‌ دلیل ملاقات با وزیر امور خارجه او را با دندان‌پزشک تنها گذاشت چنان قشقرقی به‌راه انداخت که بیا و ببین.

یک‌بار مری رابرتز رینهارت با من درباره‌ی یک زنِ جوان، سرزنده و شاداب صحبت کرد که برای کسب احساس مهم ‌بودن وانمود می‌کرد که علیل است. خانم رینهارت می‌گوید: «یک‌روز این زن مجبور شده است با مسئله‌ای، شاید سن‌ و ‌سالش مواجه شود. سال‌های تنهایی در پیش روی او بودند و چیز زیادی برایش نمانده بود. او به تختخوابش رفت و ده‌ سال مادرش به طبقه‌ی سوم می‌رفت و برمی‌گشت و از او پرستاری می‌کرد. سپس یک ‌روز، مادر پیرش خسته از خدمت به او افتاد و مرد. او چند هفته سوخت و ساخت. بعد، بلند شد و لباس‌هایش را پوشید و زندگی را از سر گرفت».

برخی از کارشناسان عقیده دارند که مردم ممکن است در سرزمین رؤیایی مجانین برای پیدا‌ کردن حسی دیوانه شوند که در دنیای واقعی از آن محروم شده‌اند؛ حس مهم بودن. شمار بیماری‌های روحی- روانی در آمریکا خیلی بیشتر از انواع دیگر بیماری‌ها است.

دلیل دیوانگی چیست؟ کسی نمی‌تواند به چنین سؤالی یک جواب تقریباً اساسی بدهد، اما می‌دانیم که بیماری‌هایی خاص مثل سیفلیس، سلول‌های مغز را از بین می‌برد و باعث جنون می‌شوند. در واقع حدود نیمی از بیماری‌های روحی به دلایل جسمانی از قبیل نارسایی‌های مغزی ناشی از مصرف الکل و تاکسین و جراحت‌های مغزی مربوط به وجود می‌آید؛ اما قسمتِ رقت‌انگیزِ داستان است که ظاهراً در سلول‌های مغزی نیم دیگری از مردم که دیوانه می‌شوند هیچ ضایعه‌ای وجود ندارد. زمانی که بافت‌های مغزِ این افراد در آزمایش‌های کالبد‌شکافی در زیر قوی‌ترین میکروسکوپ‌ها مطالعه می‌شوند، ظاهراً مثل بافت‌های مغزی من و شما سالم هستند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی‌ مترجم
مقدمه‌ی مؤلف: چگونگی و چرایی تألیف این اثر؟
نُه توصیه برای استفاده‌ی بیشتر از این کتاب
بخش اول: شیوه‌های اساسی رفتار با افراد
فصل اول: اگر می‌خواهید عزیز باشید، خیلی سر به ‌سر افراد نگذارید
فصل دوم: راز بزرگِ رفتار با مردم
فصل سوم: کسی که بتواند این کار را انجام دهد تمام مردم دنیا را همراه خود ساخته است
بخش دوم: شش روش برای محبوب شدن در بین مردم
فصل اول: این‌کار را انجام دهید تا در هر مکانی مقبول واقع شوید
فصل دوم: روشی ساده برای تأثیرگذاری مناسب اولیه
فصل سوم: اگر این کار را انجام ندهید به دردسر می‌افتید
فصل چهارم: روشی ساده برای اینکه یک سخنران خوب شویم
فصل پنجم: چگونگی جلبِ‌توجه افراد
فصل ششم: چه کار کنید که مردم فوری به شما علاقه‌مند شوند
بخش سوم: چه کار کنید تا افراد مثل شما فکر کنند
فصل اول: نمی‌توانید در بحث پیروز شوید
فصل دوم: راهی که قطعاً به دشمن‌تراشی می‌انجامد و روشِ پرهیز از آن
فصل سوم: اگر اشتباه کردید، اعتراف کنید
فصل چهارم: یک قطره عسل
فصل پنجم: اسرار سقراط
فصل ششم: دریچه‌ی اطمینان در حل‌وفصل شکایت‌ها
فصل هفتم: چگونگی جلب همکاری دیگران
فصل هشتم: فرمولی خارق‌العاده برای شما
فصل نهم: آنچه همه می‌خواهند
فصل دهم: فرجامی که همه دوست دارند
فصل یازدهم: سینما و تلویزیون این کار را می‌کنند، چرا شما انجامش نمی‌دهید؟
فصل دوازدهم: وقتی هیچ کار دیگری جواب نمی‌دهد، این کار را امتحان کنید
بخش چهارم: مدیر باشید! چگونه بدون رنجاندن افراد، آن‌ها را تغییر دهیم
فصل اول: اگر مجبور هستید ایراد بگیرید، راهش این است
فصل دوم: چگونگی انتقاد و مورد تنفر قرار نگرفتن به دلیل انجام این کار
فصل سوم: اول از اشتباهات شخصی خودتان بگویید
فصل چهارم: هیچ‌کس دوست ندارد به او دستور دهند
فصل پنجم: بگذارید دیگران آبروی خود را حفظ کنند
فصل ششم: چگونگی ترغیبِ دیگران به کسب موفقیت
فصل هفتم: انسان‌ها را با نامِ نیکو بخوانید
فصل هشتم: وانمود کنید که تصحیح اشتباه، کاری ساده است
فصل نهم: کاری کنید که افراد، خواسته‌ی شما را با رضایت انجام دهند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد
نویسنده
مترجمفرشته پرنیان
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات311
زبانفارسی
شابک978-600-536-108-7
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ 15000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد

Parya
۱۴۰۲/۹/۱۷
میدونی همش با خودم فکر میکنم چرا زودتر نخوندمش!!همش از خوندنش فرار میکردم فکر میکردم نامفهوم و سخت نوشته شده ولی بی نظیر بودحتما حتما حتما بخونید یادداشت بردارید و هر روز یادداشتهاتون رو مرور کنید قطعا تغییر میکنید در زندگی و تعامل با افرادواقعا ۵ تا ستاره براش کمهمطالب گفته شده توی کتاب در حین و و سادگی خیلی کاربردی مفیده من چون خودم بیشتر کتابایی می‌خونم که سطح مهارتهای فردیمو افزایش بده خیلی خوشم اومد این کتابم از دست کتابای بی نظیره بشرطی که به مطالب گفته شده عمل بشه. با مطالعه‌ی کتاب آیین دوست یابی در خواهید یافت که راز بزرگ رفتار با دیگران چیست، چگونه می‌توان یک فرد خوش صحبت بود توجه دیگران را به خود جلب کرد. همچنین می‌آموزید چگونه انتقاد کنید تا مورد تنفر طرف مقابلتان قرار نگیرید، چه کاری انجام دهید تا دیگران از انجام کار برای شما خشنود شوند و در نهایت روش‌هایی برای اینکه مردم شما را دوست داشته باشند و دوستان خوبی بیابید، در اختیار شما قرار می‌گیرد. کتاب مفید و عالیه پیشنهاد میکنم چند بار چند بار بخونیدش چون با یکبار خوندن کتاب چیزی یاد نمیگیرید فقط مطالعه کردید چندین بار بخونید و مرور کنید که ملکه ذهن تون بشه
زهرا رستمی
۱۴۰۲/۱۰/۲
سلام واقعا کتاب پرمغزی بود. من این کتاب رو توی یکی از سخت‌ترین شرایط زندگیم خوندم و با وجود تمام مشغله‌های ذهنیم بازم خوندن این کتاب بهم آرامش میداد.. چون انگار داشت منو از تله‌ای که مدتهاست بخاطرش نمیتونم جایی مشغول به کار بشم نجات میداد.. من مهارت‌های ارتباطیم خیلی قوی نبود ولی این کتاب چیزایی رو بهم یاد داد که هرگز کسی دربارش باهام صحبت نکرده بود. ‌ای کاش توی مدرسه به جای یه سری دروس مزخرف مثل تاریخ و جغرافیا و شیمی که الان به هیچ دردمون نمیخوره این کتاب‌های مهارت‌های ارتباطی و عزت نفس داشتن توی جامعه رو بهمون یاد میدادن که ما بعد فارغ التحصیلی مجبور نباشیم سالیان سال روی این مهارت‌ها کار کنیم تا بتونیم توی جامعه حضور موثر داشته باشیم. واقعا دم نویسنده ش گرم. ممنون از کتابراه عزیز
ماهور
۱۴۰۳/۱/۱۰
من همیشه دوست داشتم روابطم رو بهبود بدم و مدام فکر میکردم ازکجا شروع کنم و چگونه، تااینکه استاد عزیزم به من پیشنهاد دادن مطالعه و کتاب خوانیم رو افزایش بدم، و یکی از کتاب‌های پیشنهادیشون این کتاب بود که واقعا روان و جامع هست و هر فصل رو با مثال و کاملا واضح بیان کرده برای خواننده، که حتی خواننده مبتدی هم میتونه ازش نهایت استفاده رو داشته باشه.
قاسم انصاری
۱۴۰۱/۱/۱۰
من این کتاب را از قدیم می‌خواندم بخصوص همین اثر جاودانه ایشان. گرچه بر همه ما مبرهن است همه کتابها دست اول نیستند و اونقدر ویرایش در ویرایش میشوند که اصل مطلب گم میشود و خواننده تازه وارد نمی‌تواند سر وته مطالب را بهم بدوزد ولی خواننده‌های ماهرچون به منابع اصلی کتب دسترسی دارند براحتی میفهمند در مجموع برای شروع خوبه.
دلارام 0074
۱۴۰۲/۴/۱۷
این کتاب رو به توصیه کتاب ارزوی تو دستور توست تهیه کردم. واقعا کتاب تاثیر گزاری هست چه توی روابط چه در زندگی عادی
برخلاف اسم کتاب که نوسته دوست یابی و تاثیر گزاری یه جورایی درس زندگی هم میده داستان‌ها و مثال ‌های جالبی داره.
ممنونم از کتابراه بابت ارائه این چنین کتاب هایی
مصطفی حاتمی
۱۴۰۲/۱۱/۱
به نام خدا
کناب ایین دوست یابی به نظر من کتاب خیلی خوبی برای کسانی که درون گرا و یا در ارتباط با دیگران ظعف دارن مناسب هست من خودم نکات زیادی ازش یاد گرفتم که در ارتباط با همکارانم بهم کمک کرد که ادم خوش اخلاق تری به نظر برسم برای کسانی که نمیتونن راحت با بقیه افراد ارتباط بر قرار کنن مناسبه
ابوالفضل واعظی
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
عالی بود، به نظرم بهترین کتاب در این مبحث هست و روش‌های محشری گفته که خیلی هاش رو نمی‌دونستم و واقعا کاربردیه، همچین کتاب‌هایی واقعا ارزش دارن و به ارتباطمون با دوستان و عزیزانمون کمک زیادی می‌کنه
به شخصه از خوندن این کتاب لذت بردم و توصیه می‌کنم که حتی شده یه بار این کتاب رو بخونین
امین نوری
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
یکی از بی نظیر‌ترین آثار در حوزه ارتباط هست که من وقتی دارم این کتاب رو می‌خونم عشق میکنم که ان قدر راحت من میتونم مفید، جذاب، متمایز و دلخواه باشم و تازه اگر در زندگی شغلی هم ازش استفاده کنیم که معجزه میکنه و سود کسب و کار ما چند برابر میشه و من واقعا به این باور دارم
وحید آشوری
۱۴۰۳/۱/۱۴
بگمانم‌این یکی از بی نظیرترین کتب در زمینه توسعه فردی هست ک با خوندنش ریشه‌های بلوغ فکری در شما رشد و نمو میکنه و شما میتونید از هزاران اشتباه خواسته یا ناخواسته پیشگیری کنید و به عضوی بهتر و مفیدتر در جامعه و خانواده تبدیل بشید
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۲
اصلا مگه مهم تر از ارتباطات توی زندگی آدما هست؟ اونم وقتی که زندگیمون تا این حد به هم گره خورده و به هم مربوطه! درباره‌ی ارتباطات از دوستام که یه کتاب خواستم اینو بهم پیشنهاد دادن واقعا خوبه سعی کنید بخونیدش و درساشو به کار بگیرید👌
سینا پلنگ
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
کتاب خوبی هست و من از این کتاب خیلی چیز‌ها یاد گرفتم ولی چند ایراد داره یکی اینکه خیلی داستان‌های طولانی داره و خسته کننده میشه برای خواننده ولی در کل کتاب خوبی هست برای کسی که علاقه به خوندن این کتاب داره
رضا کریم پور
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
کتاب خوبی هست و مثال‌های زیادی هم آورده که باعث درک بیشتری از کتاب میشه و نکات پر کاربردی داره که میتونید در روابط روزه استفاده کنید به دوستان توصیه میکنم که حداقل یک بار این کتابو بخونن
ممنون از اپلیکیشن کتابراه
محمدرضا پارسا
۱۴۰۱/۹/۱۹
درود کتاب خوبی بود در مجموع با اینکه قدیمی شده ولی خب طبق معمول غلط املایی داشت و می‌خورد تو ذوق آدم اما خب دیل کارنگی آدم خفنی بوده تو زمان خودش بد نیست راهکاراشو مطالعه کنید ارزش یکبار خوندن رو داره یاحق
سپهر
۱۴۰۲/۱۲/۶
کتاب دلپذیری بود، ولی متاسفانه خیلی مهربونی داره که بنظرم تو اجتماع ایران یکم غیرعادی هست ولی روابط خانوادگی رو خیلی خوب بهبود میبخشه و میتونه زندگی زناشویی رو میتونه نجات بده.
Reza Ghaderi
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
سلام در مورد روابط بهترین کتابه بسیار تاثیرگذاره به طوری که وقتی کتاب رو میخوندم رابطه ام صد در صد با مردم بهتر و مهربون تر بودم و در کار وکسبم بسیار موفق تر هستم
مشاهده همه نظرات 76

راهنمای مطالعه کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد

برای دریافت کتاب آیین دوست یابی و تاثیرگذاری بر افراد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.