معرفی و دانلود کتاب سخت‌ترین کار در زندگی

عکس جلد کتاب سخت‌ترین کار در زندگی
قیمت:
19500 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سخت‌ترین کار در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سخت‌ترین کار در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سخت‌ترین کار در زندگی

محمد ملکی در کتاب سخت‌ترین کار در زندگی با ارائه‌ی راهکارهایی کاربردی به شما می‌آموزد که چطور مسیر نه چندان آسان موفقیت را بپیمایید و در نهایت به رویاهایتان در حرفه و کار خود دست یابید.

درباره کتاب سخت‌ترین کار در زندگی:

تقریباً همه افراد دوست دارند به موفقیت دست یابند، اما آیا همه آن‌ها حاضر هستند بهای آن را بپردازند؟ شما باید بدانید که رسیدن به موفقیت لزوما آسان و ساده نیست. در واقع موفقیت ثروتی است که دستیابی به آن، فرآیندی طولانی و زمان‌بر خواهد بود. اما اگر حاضر باشید دشواری‌های راه موفقیت را تجربه کنید، حتماً می‌توانید شیرینی نهایی آن را بچشید.

اگر شما امروز کارهایی را انجام دهید که دیگران حاضر به انجام آن نیستند، فردا کارهایی را انجام خواهید داد که دیگران توانایی انجام آن را ندارند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که او در این رابطه بدان اعتقاد دارد، این است که شما برای کسب موفقیت و بهبود عملکرد، باید شکست‌‌های گذشته خود را واکاوی نمایید تا بتوانید از افتادن مجدد به دام آن‌ها جلوگیری کنید.

در کتاب سخت‌ترین کار در زندگی به پرسش‌های‌ زیر پاسخ داده می‌شود:

چرا درست تصمیم گرفتن بهتر از ادامه دادن به هر قیمتی است؟ چطور با شناسایی شکست‌های‌ مسیر موفقیت، می‌توانیم در ادامه مسیر بهتری برای خود ترسیم کنیم؟ چرا هدایت شدن به انتخاب‌های‌ تکراری و بی‌اهمیت، به معنی شروع دوباره سخت‌تری است؟

موضوع اصلی این است که همه ما در مراودات خود برای تبادل ایده‌ها ‌نیاز به درمان «طلسم دانایی» داریم؛ به این معنا که خودمان می‌دانیم منظورمان چیست؛ اما در اغلب موارد دیگران نمی‌دانند. چیپ هیث و دن هیث در کتاب ایده عالی مستدام (Made to Stick) این مسئله را به روشنی با «آزمون ضربه» نشان می‌دهند. به عنوان مثال اگر شما شروع به ضرب گرفتن آهنگی نمایید که در جهان شناخته شده است، احتمالا گمان خواهید کرد 50 درصد از شنوندگان حدس زده‌اند کدام آهنگ را می‌نوازید؛ اما این فکر اشتباه است. تنها یک نفر از هر 40 نفر آهنگ شما را درست متوجه می‌شود. شما آهنگ را می‌شناسید، چرا که به طور ذهنی آن را زمزمه می‌کنید. در این مثال در واقع شما دچار طلسم دانایی آهنگ شده‌اید که نهایتا منجر به برقراری ارتباط ناموثر خواهد شد. در این کتاب نیز با بیانی ساده و روان به این موضوع پرداخته می‌شود، این که چطور می‌توان از موفقیت ایده‌های‌ خودتان اطمینان حاصل نمایید و مسیر دستیابی به آن را هموار کنید.

کتاب سخت‌ترین کار در زندگی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید موفقیت‌های‌ خود را توسعه دهید، بدون شک توصیه‌های‌ این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا کنترل اوضاع را به دست‌ خود بگیرید.

در بخشی از کتاب سخت‌ترین کار در زندگی می‌خوانیم:

خواسته‌تان از زندگی چیست؟ زندگی دلخواهتان چیست؟ چه چیزی باعث خوشحالی و احساس پیشرفت شما می‌شود؟ آیا صبور هستید؟ منتظرید تا دیگران برایتان تعریفی از موفقیت بگویند یا دیدگاه خودتان را دارید؟

موفقیت تعریف واحدی ندارد و همان‌طور که در مقدمه گفتیم دارای اصولی است که اگر رعایت شود، سیستم عاملی را برای شما به وجود می‌آورد که شما را به اهداف گوناگونی که در سر دارید می‌رساند و به شما در تعیین شیوه مورد دلخواه زندگی‌تان کمک می‌کند.

یکی از دوستان دوران مدرسه‌ام، چون دوست داشت درآمد داشته باشد، وارد کارگاه‌های مبل‌سازی و ساخت کمد و میز‌های‌ اداری شد و با وجود مشکلاتی که با صاحب کار‌ خود داشت، تمام تابستان به این کار مشغول بود. من هم در منبت‌کاری محل مشغول یاد گرفتن این هنر شدم.

از نظر دوستم، به دست‌ آوردن آنچه در زندگی می‌خواست، فقط با موفقیت در همان حرفه حاصل می‌شد و من تمام آنچه را که می‌خواستم، در موفقیت تحصیلی خلاصه می‌کردم.

او بعد از طی مراحل تحصیل تا مقطع دیپلم، به ادامه تحصیل فکر نکرد و من با تمام تلاشم، با وجود آنکه علاقه زیادی به رشته مهندسی داشتم، در رشته دبیری زبان و ادبیات انگلیسی پذیرفته شدم. پس تصمیم گرفتم به سربازی بروم و خیلی ناراحت و سرخورده شده بودم. دوستم هم مغازه‌ای برای خودش دست و پا کرد و صاحب شغلی شد که سال‌ها در آن کارگری کرده بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه آقای محمدپیام بهرام‌پور
مقدمه
فصل اول: رابطه تحصیلات آکادمیک و موفقیت
فصل دوم: ارتباط سرمایه‌گذاران با کارآفرین‌ها
فصل سوم: داستان دوست بد و انتخاب‌های‌ اشتباه من
فصل چهارم: شناسایی سه مرحله شکست
سه مرحله‌ شکست
مرحله‌ 1: شکست تاکتیک‌ها (روش، شگرد)
چه نتیجه‌ای گرفت؟
مرحله‌ 2: شکست استراتژی (راهبرد، نقشه، سیاست‌گذاری)
مرحله‌ 3: شکست دیدگاه (چشم‌انداز)
مرحله‌ چهارم شکست
سخن آخر در مورد شکست
فصل پنجم: راه‌کار هر یک از شکست‌ها
راه‌حل شکست تاکتیک‌ها
راه‌حل شکست استراتژی
راه‌حل شکست دیدگاه
فصل ششم: باور و عمل به آموزه‌ها
فصل هفتم: مدیریت اراده
چگونه اراده‌مان را مدیریت کنیم؟
چند راهکار مفید برای افزایش بهره‌وری و کارایی
چطور اراده بیشتری به دست‌ بیاوریم؟
فصل هشتم: سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سخت‌ترین کار در زندگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-622-6346-85-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
19500 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سخت‌ترین کار در زندگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سخت‌ترین کار در زندگی

برای دریافت کتاب سخت‌ترین کار در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.