معرفی و دانلود کتاب سرانجام دلباختگی

عکس جلد کتاب سرانجام دلباختگی
قیمت:
۱۳,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرانجام دلباختگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرانجام دلباختگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرانجام دلباختگی

کتاب سرانجام دلباختگی نوشته‌ی شیوا همتی، سعی دارد تا با به تصویر کشیدن داستانی عاشقانه و جذاب به معضلات و مشکلات اجتماعی درون جامعه بپردازد.

در این دنیای وارونه که به هر کسی، خوبی کنید، جز بدی چیزی نمی‌بینید. یک بار دیگر شیوا همتی با ناامیدی پس از سال‌ها، دوری از قلم و کاغذ شروع به نوشتن کرده است، به امید آن که ثابت کند، می‌تواند بنویسد و درد اجتماعی را که طی سال‌ها زندگی، با تموم وجودش حس کرده، در غالب نوشته‌هایش به گوش دیگران برساند.

به بیان همتی اگر نوشته‌هایش خالصانه و به گونه‌ای باشد که شما عزیزان، چند ساعتی را برای خواندن آن صرف کنید، ارزش آن را دارد که بر خود ببالد و به ماه‌ها و روزها و ساعت‌های بر باد رفته‌اش، افتخار کند و به امید آینده‌ای روشن باز هم بنویسد.

شیوا همتی را بیشتر بشناسیم:

شیوا همتی از بانوان جوان و سخت کوشی است که تا به حال توانسته چهار رمان بلند منتشر کند. این نویسنده پرکار و پرتلاش، با وجود مشقت‌های بسیار در مسیر چاپ آثارش، همچنان با شور و هیجان از چاپ رمان‌های آینده خود می‌گوید تا به عنوان یکی از زنان فعال در حوزه ادبیات بر فضای فرهنگی کشور تأثیرگذار باشد.

در بخشی از کتاب سرانجام دلباختگی می‌خوانیم:

یک ‌روز خوب بهاری بود. همه‌جا تا چشم کار می‌کرد درخت بود و شکوفه و بوی ترنم باران و خاک، از کوچه پس کوچه‌های گلی روستا که رد می‌شدیم، یه لایه گل، کف کفش‌مون می‌چسبید. هنگامی‌ که می‌خواستیم وارد خونه بشیم، مادر با یه شاخه‌ی خشک درخت، منتظر و نگران به پیشوازمون می‌یومد. اول با یکی دو تا ترکه از ما پذیرایی می‌کرد و بعد با یه استکان شیر گرم، پذیرای اشک‌هامون می‌شد و از دلمون در می‌آورد که یادمون بره چند دقیقه‌ی پیش چه طوری تنبیه شدیم.

مادر با بوسه‌ای گرم به روی گونه‌های خیسمون با چهره‌ی مهربونش نگاهمون می‌کرد و می‌گفت: آخه چند بار بگم. زبونم مو در آورد. یه بار، ده بار، صد بار نگفتم: بچه‌ها این قدر خودتونو گلی نکنید و با پای کثیف وارد خونه نشید. چرا توی این هوای بارونی و توی این گل و شل می‌رید و توی کوچه بازی می‌کنید؟

آخه من چقدر بشورم و تمیز کنم. من این قدر توی این آب سرد رودخونه‌ی جلوی خونه، لباس شماها رو شستم، خسته شدم. من از این ور می‌شویم و شما از اون طرف کثیف می‌کنید. امروز که دیگه لباساتونو نشستم و گذاشتم وقتی بارون بند اومد، خودتون برید کنار رودخونه و لباس‌های خودتون رو بشورید، می‌فهمید من چی میگم. وقتی یه ساعت لباس‌های خودتونو توی آب سرد رودخونه چنگ زدید و دستتون کرخ شد، می‌فهمید من چرا غر می‌زنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرانجام دلباختگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-600-289-240-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرانجام دلباختگی

الهام قلی نژاد
۱۳۹۹/۶/۶
امیدوارم‌ تلاش‌ بیشتری‌ از شما ‌ببینیم
شما به ‌عنوان ‌نویسنده اول ‌راه ‌اوج ‌هستید
در کل ‌فضای صمیمانه‌ و دلربایی داشت
به‌ امید روزهای ‌پر اوج ‌تر
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سرانجام دلباختگی

برای دریافت کتاب سرانجام دلباختگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.