معرفی و دانلود کتاب سرباز دلم

عکس جلد کتاب سرباز دلم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرباز دلم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرباز دلم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرباز دلم

کتاب سرباز دلم نوشته‌ی مبینا اقدسیان، داستان زندگی محمدمهدی و فاطمه زهرا را به تصویر می‌کشد که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند؛ اما تصمیم محمدمهدی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه سرنوشت آن‌ها را تغییر می‌دهد. این اثر دو راوی دارد و قصه از زبان دو شخصیت اصلی تعریف می‌شود. اگر به داستان‌های عاشقانه‌ی مذهبی و همچنین کتاب‌هایی درباره‌ی مدافعان حرم علاقه دارید، خواندن کتاب سرباز دلم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب سرباز دلم می‌خوانیم

امیرعلی حکم جلب سعید سعیدی رو گرفته بود، تو راه خونه‌اش بودیم که فاطمه زهرا بهم پیام فرستاد که دارن برای فروش زمین‌های شمال، به شمال میرن. برای همین گروه سیار نیروی انتظامی دست به کار شد و با هم‌دیگه رفتیم تو جاده تهران شمال، ماشین سعیدی رو پیدا کردیم، هی اخطار دادیم که توقف کنه، ولی نایستاد. مجبور شدیم شلیک کنیم، همین جوری داشتیم بزرگراه رو پیش می‌رفتیم که بچه‌ها خبر رسوندن الیاس و ابوالخالد رو دستگیر کردن؛ در همان حین ماشین سعید با یه کامیون به دلیل سرعت بیش از حد مجاز تصادف کرد و چپ شد! سعید مرد و فاطمه زهرا رفت کما؛ دکترها هم گفتن بچه‌ی داخل شکم‌اش هم سقط شده؛ الان یک ماه تمام است که میرم پیش فاطمه زهرا و فال می‌گیرم براش؛ فال امروزم این بود که: «آفرین بر تو که بی‌نیازی و به مال و منال دنیا اهمیتی نمیدی؛ اما باز مردم به تو حسادت و بد رفتاری می‌کنند؛ ناراحت نباش؛ برای رفتار مردم اهمیت قائل نشو که تو موفق و کامروا می‌شوی».

به‌به چقدر خوب اومد! واقعیت‌اش می‌خواستم باهات حرف بزنم عشقم تو کسی هستی که من براش می‌میرم، دوسش دارم و یه تار موش رو به دنیا نمی‌دم. من منتظرت هستم، چه یک ماه چه صد سال، فقط به خاطر منم که شده قول بده زود زود خوب میشی.

یه آهنگ ملایم باز کردم که دکتر معالج‌اش اومد؛ همون لحظه فاطمه زهرا انگشت اشاره‌اش رو تکون داد که دکتر اینو نشانه بهبودی دونست. داشتم بال در می‌آوردم؛ در گوشش گفتم: مرسی که به حرفم گوش دادی و برام ارزش قائل شدی و اهمیت دادی فرشته کوچولوی من!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرباز دلم
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-622-7725-49-0
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرباز دلم

Elena
۱۴۰۲/۸/۳
از نویسنده‌ی عزیز برای نوشتن این اثر کمال تشکر رو دارم.... امااز نظر قلم و محتوا بسیار ضعیف عمل کردن... خواهش می‌کنم وقتی موضوعی با این حساسیت رو انتخاب می‌کنین برای نوشتن سعی خودتون رو هم انجام بدید که یک اثر فاخر شکل بگیره... نه محتوایی که با خوندن دو خطش آدم از شدت ضعف ساختار مجبور میشه خط داستانی رو رها کنه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سرباز دلم

برای دریافت کتاب سرباز دلم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.