معرفی و دانلود کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی)

برای دانلود قانونی کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی)

کارشناسان اقتصاد معتقدند بازدهی هیچ نوع از سرمایه‌گذاری‌ در درازمدت، بهتر از خرید سهام نیست. در کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی)، که حاصل تألیف جمعی عزت الله ملایی، آوات تیموری و بهنام بدری بگه جان است، با صفر تا صد مشارکت در بازار بورس و مزایا و معایب آن آشنا خواهید شد. این کتاب به شما کمک می‌کند خرید و فروش سهام را با حداقل سرمایه بیاموزید.

درباره‌ی کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی)

قرار نیست با مطالعه‌ی این کتاب و خرید سهم، پس از یک سال سودهای میلیاردی به‌دست بیاورید، اما مطمئن باشید به دانشی مجهز می‌شوید که مبنای محکمی دارد و می‌تواند تغییرات تدریجی مهمی در زندگی شما و خانواده‌تان ایجاد کند. هدف از نگارش کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی) این است که راه شما برای موفقیت در بورس هموارتر شود. عزت الله ملایی، آوات تیموری و بهنام بدری بگه جان مایل‌اند شما را در مسیری قرار دهند که بتوانید به یک سرمایه‌گذار آموزش‌دیده تبدیل شوید.

لازم است پیش از خواندن این کتاب بدانید منظور از سرمایه‌گذاری، صرف هزینه‌ای مشخص و پذیرش ریسک مشخص یا نامشخص برای کسب سود در آینده است که در دنیای بورس از طریق معامله و خرید اوراق بهادار انجام می‌شود. شما ممکن است پول مازاد راکدی داشته باشید که بتوانید آن را در جایی برای کسب سود به کار بگیرید؛ بنابراین با آگاهی از ریسک‌ها و امکانات موجود می‌توانید از چنین فرصت‌هایی استفاده کنید.

همه‌ی افراد با کمترین دانش نسبت به بورس می‌توانند در این بازار فعالیت کنند؛ اما یک معامله‌ی کورکورانه و حساب‌نشده سرمایه‌ی شما را در معرض خطری جدی قرار می‌دهد؛ پس برای اینکه به یک سرمایه‌گذار واقعی بدل شوید، لازم است مراحلی را طی کنید و بر آموزش‌های لازم در این زمینه به شیوه‌های معامله در بورس مسلط شوید. در این کتاب نکات کلیدی و قواعد مهم این بازار را خواهید آموخت.

در فصل‌های مختلف این اثر با اهمیت و مفهوم سرمایه‌گذاری، میزان سودآوری و درآمد بورس، نحوه‌ی خرید و فروش اینترنتی سهام به صورت آنلاین، چگونگی تجزیه و تحلیل سهام و بسیاری مفاهیم اساسی دیگر آشنا خواهید شد تا بتوانید با آگاهی و دانش کافی به بازار بورس ورود کنید.

کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی) را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی) مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به خوانندگانی که با سرمایه‌گذاری در بازار سهام آشنا نیستند کمک می‌کند به سرعت مفاهیم اصلی بورس را یاد بگیرند.

در بخشی از کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی) می‌خوانیم

همه‌ی مردم به نوعی دارای ثروتی هستند که ناشی از ارائه خدمات آنان در بازار کار است. اغلب مردم در طول مراحل زندگی خود تصمیم‌گیری‌های را در خصوص سرمایه‌گذاری اتخاذ می‌کنند. برای مثال برخی از کارگران راجع به اینکه آیا وجوه مربوط بازنشستگی خود را در سهام سرمایه‌گذاری کنند یا در اوراق قرضه، تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند. برخی دیگر افراد به دنبال حداکثر کردن بازده پس‌انداز خود از طریق سرمایه‌گذاری در گزینه‌های دیگر هستند.

یکی از تحولاتی که از سال 1990 در زندگی مردم بیشتر به چشم می‌خورد شرکت مردم در طرح‌های بازنشستگی است. مردم برای اینکه مبالغی را برای دوران بازنشستگی پس‌انداز کنند، تصمیم‌گیری‌هایی را در خصوص سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند. در طرح‌های سنتی، اغلب مردم مبالغی را به صورت ماهانه برای دوران بازنشستگی پس‌انداز می‌کردند، ولی حالا همین افراد منابع مالی خود را در خرید سهام، اوراق قرضه و سایر موارد مشابه به‌کار می‌اندازند. بنابراین در این حالت نتیجه تصمیم‌گیری که فرد انجام می‌دهد (اعم 14 سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار از سود یا زیان) بر روی مزایا و منافع بازنشستگی وی تأثیر می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه‌ای برای فهم سرمایه‌گذاری
فصل دوم: کلیات سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار
فصل سوم: روش‌های تجزیه و تحلیل سهام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی)
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات98
زبانفارسی
شابک978-600-124-703-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
95000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی)

برای دریافت کتاب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار (مقدماتی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.