معرفی و دانلود کتاب سفر به انتهای دنیا

عکس جلد کتاب سفر به انتهای دنیا
قیمت:
۸۶۰۰۰ 43000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفر به انتهای دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفر به انتهای دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفر به انتهای دنیا

داستانی سرشار از هیجان، شجاعت و عشق به خانواده! جودی لین اندرسون در کتاب سفر به انتهای دنیا داستان غیرقابل پیش‌بینی و جذاب خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که برای نجات پسر کوچولویشان به دنیایی خارق‌العاده پناه می‌برند. کتاب حاضر دفترچه خاطرات دختر این خانواده در مسیر کشف این دنیای باورنکردنی است. این کتاب یکی از آثار برگزیده سال Publisher’s Weekly است.

درباره کتاب سفر به انتهای دنیا

اگر به شما بگویند برای نجات کسی که خیلی دوستش دارید باید به یک سفر سخت بروید یا یک ماده نایاب را پیدا کنید، آیا آماده چنین کار هیجان‌انگیزی هستید؟

گریسی یک دختر معمولی است که در سرزمین عجیب مین زندگی می‌کند. او شهرش را دوست دارد و حتی به پیروزی شهر در جنگ داخلی هم کمک کرده است. روزی این سرزمین توسط اجنه و هیولاها مورد حمله قرار می‌گیرد و ابری سیاه بالای خانه گریسی می‌ایستد و حرکت نمی‌کند. سم، برادر گریسی، بیمار است و اهالی شهر همگی آمدن ابر سیاه را نشان از این می‌دانند که سم قرار است به زودی بمیرد.

پدر گریسی که دانشمندی عجیب و غریب است اعتقاد دارد دنیایی موازی در دو قطب زمین وجود دارد که همه از ابر سیاه مرگ و هرگونه موجود عجیب‌الخلقه در امان هستند؛ دنیایی خارق‌العاده که تا به حال کسی به آن قدم نگذاشته است. خانواده گریسی برای رهایی از ابر تیره تصمیم می‌گیرند هر طور که شده به دنیای خارق‌العاده برسند. از همین نقطه است که ماجراجویی‌ها و اتفاقات هیجان‌انگیز کتاب سفر به انتهای دنیا (My Diary from the Edge of the World) آغاز می‌شود. آن‌ها می‌فهمند رسیدن به این سرزمین اصلاً کار ساده‌ای نیست...

جودی لین اندرسون (Jodi Lynn Anderson) با الهام از داستان‌های هری پاتر و دنیای جن و پریان، کتاب سفر به انتهای دنیا را را نگاشته است. او در این اثر پشتکار و تلاش برای رسیدن به هدف را یادآور می‌شود و شجاعت و عشق به خانواده را به بهترین شکل به تصویر می‌کشد.

افتخارات کتاب سفر به انتهای دنیا

- نامزد جایزه Keystone در سال 2017
- یکی از آثار برگزیده سال Publisher’s Weekly

در نکوداشت کتاب سفر به انتهای دنیا

- طرفداران «هری پاتر» از این فانتزی صمیمانه و تلخ و شیرین لذت خواهند برد. (School Library Journal)

کتاب سفر به انتهای دنیا مناسب چه کسانی است؟

خواندن کتاب سفر به انتهای دنیا برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌‌های هیجان‌انگیز و فانتزی بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

جودی لین اندرسون را بیشتر بشناسیم

جودی لین اندرسون در شمال نیوجرسی زندگی کرده و نویسنده آثار کودک و نوجوان در آمریکاست. او پس از فارغ‌التحصیلی از رشته ادبیات انگلیسی دانشگاه مریلند، کار خود را به عنوان سردبیر کتاب در هارپر کالینز نیویورک آغاز کرد. کتاب دیگر او «سیزده ساحره» از پرفروش‌های نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب سفر به انتهای دنیا می‌خوانیم

اندازه‌ی یک اتوبوسِ بزرگ شهری بود و بال‌های آبی‌رنگش دو برابر هیکلش باز می‌شد. فقط یک‌بار به من نگاه کرد؛ با چشم‌های سبزش، غرق در رنگ و به درخشندگی لیموهای ترش سبز، گردن دراز کرد تا به من خیره شود. برای لحظه‌ای به هم چشم دوختیم و همان باعث شد به خودم بلرزم. او بوی وحشتناک غارها، خزه‌ها، صخره‌ها، مُردگان و حیوانات سوخته را می‌داد. اگر نفس داغش را بیرون می‌داد، من را ذوب می‌کرد؛ اما قبل از این‌که دوباره توجه‌اش به درّه جلب شود، فقط یک لحظه به من نگاه کرد و از بالای سرم با صدای بادبان‌هایی که می‌خواهند باد را صید کنند، سُر خورد. به‌قدری نزدیک بود که وقتی سبک‌بالانه از بالای سرم پرواز می‌کرد، می‌توانستم پولک‌های مرواریدمانند پایین دُمش را ببینم.

نمی‌دانم توی سرم چه می‌گذشت، اما به‌جای این‌که مثل توپ در خودم جمع شوم - یعنی اولین کاری که در مهدکودک برای نجات پیدا کردن از حمله‌ی اژدهایان به ما یاد داده‌اند - مسحور پولک‌های درخشانش شدم و دستم را به‌طرف آن دُم آبیِ مرواریدمانند دراز کردم. فکر بدی بود.

با یک ضربه من را به‌طرف کلیسای سنگی پرت کرد. صدای خُرد شدن وحشتناکی آمد. اول فکر کردم به‌جای بدن خودم، سنگ را شکسته‌ام. بعد، به دلایلی این به فکرم رسید که دستم یک تکه هویج است که لای درِ یخچال گیر کرده (البته که هیچ معنی‌ای نمی‌دهد).

اژدهای پدر به پروازش ادامه داد. می‌توانستم سُر خوردنش بر فراز درّه را ببینم که مثل یک بادبادک آبی بزرگ بر صفی از ماشین‌های جاده‌ی شماره‌ی یک سایه می‌انداخت. بعد از آن، بالای سر بچه‌اژدها شناور شد، بال‌بال می‌زد و صدای گوشخراش نعره‌اش در کوهستان طنین انداخت. بچه‌اژدها با نعره‌ی ضعیفی به او پاسخ داد و لحظه‌ای بعد، دوباره شجاعت خود را به‌دست آورد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفر به انتهای دنیا
نویسنده
مترجمآرزو ویشکا
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات340
زبانفارسی
شابک978-600-462-108-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۸۶۰۰۰ 43000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفر به انتهای دنیا

rashideh
۱۴۰۱/۱۲/۳
این کتاب خیلی قشنگ بود من بنظرم اول همه کتابا کسل کنندس بعدش باید اونقد قلم نویسنده فوق العاده باشه تا ترغیبت کنه ادامه بدی 👌🏼
حسمم دقیقا به اول همین کتاب همین بود 😶
ولی هر چی که جلو تر میرفت قلب من بیشتر اکلیلی میشد من عاشق کتابایی هستم که شخصیت‌ها ماجراجویی میکنن و به سفر میرن این همه چیزایی
که باید من و به هیجان میاوردن و داشت خون آشام داشت راجبشون نوشته بود گرگینه‌ها و جادوگر‌ها همین طور اشباح و... تئوری‌های دنیای موازی زمین و زمین تخت. یه دنیای جادویی و خفن که تو ذهن ماها دلمون میخواست داشته باشیمش ولی اونا از داشتنش ناراحت بودن میدونید چیه اونجا یه ابرهای سیاهی هستش که نزدیک مرگ کسی میشه میره بالای خونشون میمونه و تا موقعی که اون طرف نمیره از بالای خونشون نمیره و اون‌ها ناراحت بودن از بابت این موضوع ولی یه وجه قشنگ داره خوب می‌تونیم قدر لحظه هارو بدونیم و از ثانیه به ثانیه اون استفاده خوبی ببریم و حالا یه ابر سیاه بالای خونشون هست یعنی این ابر به خاطر برادر مریض شخصیت اول داستانه؟! یا بقیه اعضای سالم خانوادس!!
جدا ازون اون‌ها میخواستن به انتهای دنیا برن جایی که دیگه ابره دنبالشون نره یا برن به یه سیاره دیگه که هیچ ابر سیاهی نباشع میتونیم از ابر سیاه (مرگ) فرار کنیم؟!
Kosar
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
با اینکه توی گوشی بود خیلی پر هیجان بود من میخواستم اول خودکتاب رو سفارش بدم اول گفتم ببینم توی کتاب راه چه کتابی هستبنظر نمی‌رسید اینقدر باحال باشه من کتاب مغازه جادویی، دختری که ماه را نوشید رو پیشنهاد میکنم این کتاب خیلی باحال بود و خیلی تئوری‌های باحالی داشت بعد یکم خوندن دیگه نمیتونی ازش دست و بکشی اولش که می‌خونی میگی اصلا باحال نیست ولی بعد یکم نظرت عوض میشه من خیلی کتاب هارو دیدم دوست داشتم همشون رو باهم بخرم ولی این یکی رو با هیچ کتابی عوض نمیکنم.....
دلارام مهدوی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
فوق العاده بود. شاید به نظر نیاید اما فلسفه هم درون این کتاب جای داده شده است. البته فلسفه این کتاب به شدت به اندازه است و نویسنده طوری فلسفه به اندازه را وارد داستان کرده که آدم خسته نمی شود و تئوری‌ها و فکت‌های جالبی هم گیر می اید
مهرداد
۱۴۰۲/۵/۱۷
بازم یه داستان فانتزی قشنگ خانواده‌ای که برای نجات یکی از اعضاش حاضر میشه با تمام سختیا تا آخر دنیا برن و حتی از فدا کردن جون خودشون هم ترسی نداشته باشن
ملینا
۱۴۰۲/۱۰/۱
خیلی کتاب عالیی هست. از نویسنده و ترجمه کننه‌اش خیلی سپاسگزارم.
سهیل اسماعیلی
۱۴۰۱/۸/۲۱
بسیار سرم گرم کننده و آموزنده بود
یسنا سری رادیان
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
پرفکت
ماجراجویی جالبی بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب سفر به انتهای دنیا

برای دریافت کتاب سفر به انتهای دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.