معرفی و دانلود کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد

عکس جلد کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد
قیمت:
۵۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد

عمارتی مرموز، ساعتی که جان دارد، و جنگلی که هیولایی در آن پنهان شده. کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد نوشته‌ی گرگوری فونارو داستان خواهر و برادری است که می‌خواهند بر شرارت و پلیدی پیروز شوند، اما در این راه باید از موجوداتی کمک بگیرند که انسان نیستند. این کتاب برنده‌ی سه نشان لاک‌پشت پرنده شده است.

درباره‌ی کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد:

در اعماق جنگلی انبوه در شهر واچ‌هالو، عمارتی بزرگ قرار دارد که نامش بلک‌فورد است. درون این عمارت، ساعت کوکی بسیار بزرگی هست که کارش فقط نشان دادن زمان نیست؛ اگر این ساعت از کار بیفتد، حضوری شیطانی از سایه‌های جنگل بیرون می‌خزد. کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد (Watch Hollow) درباره‌ی نبرد این عمارت و جنگلِ پیش رویش است.

قهرمان‌های داستان گرگوری فونارو (Gregory Funaro) زمانی که به بلک‌فورد می‌رسند، نمی‌دانند که خطری آن‌ها را تهدید می‌کند. لوسی تینکر به‌همراه برادرش، الیور، و پدرش به این عمارت نقل مکان می‌کنند، چون پیرمردی غریبه و مرموز به پدرش پیشنهاد شغلی را داده که نمی‌توان از آن صرف نظر کرد. پدر لوسی، که تعمیرکار ساعت است، می‌تواند در ازای درست کردن ساعت عمارت بلک‌فورد سکه‌های طلا دریافت کند.

اما طولی نمی‌کشد که لوسی و الیور متوجه می‌شوند که چیزی مرموز در این خانه هست؛ حیوان‌های چوبی داخل ساعت فقط مجسمه نیستند و جنگلی که عمارت را احاطه کرده فقط تعدادی درخت نیست. آیا بچه‌ها موفق می‌شوند بلک‌فورد را از دست هیولای شرور درون جنگل نجات دهند؟ چه کسی به کمک آن‌ها خواهد آمد؟

کتاب ترسناک و مرموز پیش رو مجموعه‌ای چندجلدی است که تا کنون دو جلد از آن منتشر شده است. عمارت مرموز داستانی هیجان‌انگیز و ماجراجویانه از تلاش‌های خواهر و برادری است که با همراهی موجوداتی دیگر به جنگ با زشتی و پلیدی می‌روند.

مجموعه‌ی عمارت مرموز موفق شده تا در سی‌وهشتمین فهرست لاک‌پشت پرنده، برنده‌ی سه نشان شود.

نکوداشت‌های کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد:

- داستانی که در آن خیر در برابر شر قرار می‌گیرد. (کیرکاس ریویو)

- عمارتی مرموز، جنگلی پیش‌رونده، و هیولایی ساکنْ حسی از داستان‌های گوتیک را القا می‌کند که برای خوانندگانی که به‌دنبال خواندن داستانی ترسناک هستند رضایت‌بخش است. (بولتن مرکز کتاب کودک)

کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به نوجوانانی که به داستان‌های ترسناک و هیجان‌انگیز علاقه دارند توصیه می‌کنیم.

با گرگوری فونارو بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر داستان‌نویسی را از کودکی آغاز کرده است. گرگوری فونارو در حال حاضر مشغول تدریس ادبیات نمایشی در دانشگاه کارولینای شرقی است.

فونارو چندین کتاب نوشته که کتاب «تالار شگفت‌انگیز آلیستر گریم» او یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نیویورک تایمز است.

مجموعه‌ی عمارت مرموز نخستین آثار اوست که به فارسی برگردانده می‌شود.

در بخشی از کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد می‌خوانیم:

الیور بلند شد و روی تخت نشست. چشم‌هایش را تنگ کرد و گفت: «حالا چرا همین الان می‌خوای بری اون رو ببینی‌؟» لوسی جوابی نداشت و شانه بالا انداخت ولی الیور آهی کشید و عینکش را به چشمش زد، انگار که یک‌ جورهایی جوابش را گرفته بود.

الیور چراغ‌قوه‌ی ساعتش را روشن کرد و وسط تاریکی خانه رفتند داخل کتابخانه. لوسی سگ کوچولو را از روی نشیمن کنار پنجره برداشت و برش گرداند به اتاق‌خوابشان. الیور وقتی لوسی مجسمه‌به‌دست روی تخت دراز کشید دیگر به او سخت نگرفت؛ انگار همیشه می‌فهمید لوسی کِی نیاز دارد به حال خودش باشد.

توی تختش خزید و گفت: «فقط مراقب باش وقتی غلت می‌زنی توی تنت نره. اون یه عروسک پارچه‌ای نیست، می‌فهمی که؟»

الیور چراغ را خاموش کرد و بچه‌ها به هم شب‌به‌خیر گفتند. لوسی سگ کوچولو را زیر بازویش گذاشت و چشم‌هایش را بست. پنجره باز بود و بیرون صدای باد می‌آمد که شاخه‌ها را می‌لرزاند. حالا که سگ کوچولو پیشش بود دیگر از دالان جنگلی نمی‌ترسید. البته خب، شاید هنوز کمی ترس داشت.

لوسی سگ را به خودش نزدیک‌تر کرد. پیش خودش فکر کرد یک روزی، وقتی بروند خانه‌ی جدید خودشان که پنجره‌های بزرگی هم دارد، پدرش برایش یک سگ واقعی می‌گیرد. فعلاً همین سگ چوبی برایش کافی بود و البته باید برایش اسم هم می‌گذاشت. ولی قبل از اینکه بتواند روی اسم فکر کند، چشم‌هایش سنگین شد و خواب دید. یا لااقل فکر کرد رویا می‌بیند، چون اتفاقی که بعدش افتاد عین رویا بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: پیشنهاد آقای کوییگلی
فصل دوم: کیسه‌ها و بیگزبی‌ها
فصل سوم: به‌سوی جنگل
فصل چهارم: عمارت بلک‌فورد
فصل پنجم: تورستِن
فصل ششم: پسری در جنگل
فصل هفتم: کلاغ خبردار می‌شود
فصل هشتم: گار کیست؟
فصل نهم: درون و بیرون ذهن الیور
فصل دهم: نگهبان
فصل یازدهم: لوسی با گار مواجه می‌شود
فصل دوازدهم: انتقام تدی
فصل سیزدهم: کابوس آغاز می‌شود
فصل چهاردهم: کیمیاگریِ شیطانی
فصل پانزدهم: بازگشت به خانه از نوعی دیگر
فصل شانزدهم: خداحافظ و صبح به‌خیر
تشکر و قدردانی
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد
نویسنده
مترجممحمد ورزی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات196
زبانفارسی
شابک978-600-462-747-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد

Sarah
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب جالب و جذابی بود البته بیشتر برای گروه سنی ب و نهایتا برای کودکان تا سن 14 سال. در این کتاب با خانواده ای آشنا میشویم که بنا بر اتفاقاتی به عمارتی نقل مکان میکنند که در آن اتفاقات عجیب و دور از ذهن در حال وقوع است. اطمینان میدهم که تا پایان کتاب نمیتوانید از آن دل بکنید.
Azin Km
۱۴۰۲/۶/۲۱
کتاب اسپارک، چنج اف پلنز و اوج خوبی داره اما در یه چهارم نهایی کیفیت خودش رو از دست میده. با این حال نثر روانی داره و خواننده باهاش ارتباط میگیره. هیجان متوسطی داره در ژانر ترس قرار نمیگیره. در کل برای لذت بردن از زمان مناسب هست ولی اثر برتر حساب نمیشه.
Kian Haji
۱۴۰۰/۱۲/۵
خیلی کتاب جالب و عالی‌ای بود و خوشحالم که جلد دوم هم دارد امیدوارم جلد ۳و۴ و..... داشته باشد و خواندن این کتاب را به همه پیشنهاد می‌کنم. کتابهایی که قصه‌ی مرموز و کنجکاوی برانگیز دارند همیشه جذاب هستند.
Ghorbani
۱۴۰۱/۴/۲۷
عالی بود خیلی خوب و ماهرانه اتفاقات رو به هم ربط میداد من بسیار لذت بردم و جلد دوم خیلی پر تنش بود حتمن بخونید، اخر داستان جوری تموم شد که من منتظر فصل سوم هستم 🦋
امیرحسین خیرخواه
۱۴۰۱/۱۰/۷
کتاب بسیار زیبایی بود
آدم حتی از همون ابتدای داستان که هنوز خوب باهاش جا نیوفتاده مشتاق به خوندنش میشه و داستان فراز و فرود زیادی داره که بهش جذابیت میبخشه
هاتفی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
بسیار عالی، کیفیت داستان و حس شیرین آن خواننده رو مجاب می‌کنه که به خواندن ادامه بده و هر لحظه به فکر این باشه که در ادامه داستان چه خواهد شد
نگین
۱۴۰۳/۱/۲
جالب بود، برای برادرم که دوازده سالشه تهیه کردم تا کمی با دنیای کتاب‌خوانی انس بگیره، خداروشکر از حالت معماییش خوشش اومد و جذب داستان شد
سارا کرمی
۱۴۰۲/۳/۳۱
کتاب بدی نبود ولی در کل مناسب سن ۱۳ تا ۱۵ سال بود داستانش خوب بود ولی یه جاهایی توضیحاتش خیلی کم بود.
samin
۱۴۰۳/۱/۹
این کتاب داستان خیلی جالبی داره و به نوجوان ‌ها پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخونن
Dina
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
کتاب خوبی بود و امید وارم نویسنده به همین روش به کارش ادامه دهد
nastaran birgani
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
کتاب خیلی جذابی بود، با سرعت تمامش رو خوندم.
ف. م. م
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
خیلی قشنگ بود خیلی ازش راضی بودم اگه بخونینش ضرر نمی‌کنید
Vaniya
۱۴۰۲/۸/۱۹
برای من یکم خوفناک بود اما خیلی جالب بود
ترنم بی پروا
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
کتاب خیلی قشنگی بود و من از خوندن اون لذت بردم
اعظم پورمقدسی
۱۴۰۱/۱۱/۹
عالی بود اما از پایانش خوشم نیومد نویسنده سعی کرد آخرش رو یک جوری تموم کنه بره
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد

برای دریافت کتاب عمارت مرموز 1: راز ساعت بلک‌ فورد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.