معرفی و دانلود کتاب سقوط در تاریکی

عکس جلد کتاب سقوط در تاریکی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سقوط در تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سقوط در تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سقوط در تاریکی

کتاب سقوط در تاریکی نوشته امیرحسین صمدی، به روایت داستان زندگی شخصی و حرفه‌ای یک کارآگاه ویژه قتل می‌پردازد که با یک پرونده پیچیده و مرموز مواجه شده است.

در بخشی از کتاب سقوط در تاریکی می‌خوانیم:

آن مرد مانیتور را به سمت بهرام برگرداند و موس را جلوی دست او قرار داد، بهرام فیلم تاریخ روز قتل را آورد و کمی منتظر ماند، دوربین دقیقاً همان جا که باید باشد قرار داشت دقیقاً روی سطل آشغال بود. بعد از چند دقیقه دو نفر با موتورسیکلت کنار سطل آشغال ایستادند، موتور به نظر بهرام کمی آشنا بود و آن را جایی دیده بود. روی آن‌ها زوم کرد، دید که نفر جلویی در حال باز کردن یک قلاب که نفر پشتی به آن بسته شده بود است، بهرام با دقت بیشتر به آن‌ها نگاه کرد، نفر جلویی نفر پشتی را بلند کرد و داخل سطل آشغال انداخت وقتی که با موتور دور زد تا از آن جا برود، بهرام فیلم را نگه داشت و روی صورتش زوم کرد و چهره‌ای را دید که اصلاً انتظارش را نداشت، آن قاتل همان آرمان بود. با خود گفت: دیروز هم هدفش این بود که من را به کلیسا بکشاند تا تنها کسی که دارد نزدیک می‌شود را از دور خارج کند اما من محمدرضا را قربانی این کار کردم.

بهرام فوراً اسم و عکس و شماره تلفن آرمان را برای یکی از همکارانش در اداره فرستاد تا آدرس او را برایش پیدا کند.

بهرام از مغازه بیرون می‌زند و سمت خانه می‌رود، داخل خانه که می‌شود به سمت تنگ ماهی می‌رود و می‌بیند که یکی از ماهی‌های بزرگ روی سطح آب شناور شده و مرده، بهرام که به اندازه کافی حال روحیش آشفته است با دیدن این ماهی مرده نیز آشفته‌تر می‌شود، آن ماهی را از آب بیرون می‌کشد و به سطل زباله می‌اندازد. داخل تنگ فقط یک ماهی باقی مانده بود، همان ماهی که همه را زده بود حالا تنها مانده است، بهرام به آن ماهی خیره شده بود که صدای پیامک تلفنش درآمد، از طرف همان همکارش بود یک آدرس برایش فرستاده بود.

بهرام از جایش بلند شد و به اتاقش رفت، از زیر تختش یک اسلحه بیرون آورد و خشاب آن را بررسی کرد و از اتاق خارج شد. لباس‌هایش را پوشید و نگاهی به تنگ و تنها ماهی که مانده بود کرد و از خانه بیرون زد و به طرف آن آدرس رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سقوط در تاریکی
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-622-734312-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سقوط در تاریکی

Dina
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
باسلام به نظرم نویسنده این کتاب دیگر طرف قلم و کاغذ نرود که هم وقت خودش و هم وقت ما را تلف نکند. اگر بخوام اشتباهات کتاب را بگویم: کاراکتر بندی اشتباه پیشروی سریع داستان غلط‌های املایی دیالوگ‌ها بعضی جاها رسمی و بعضی جاها عامه بود و.... با تشکر از کتابراه
shiva Aa
۱۴۰۰/۲/۲۸
قیمت کتاب با توجه به محتوا و تعداد صفحه فوق العاده بالا بود. متن آن پر از غلط‌های املایی تایپی و نگارشی بود. مشخص بود نویسنده کوچک‌ترین آگاهی از موضوع مورد نظر و نحوه کار پلیس دایره جنایی ندارد.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب سقوط در تاریکی

برای دریافت کتاب سقوط در تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.