معرفی و دانلود کتاب سمسون تنبل زرنگ

عکس جلد کتاب سمسون تنبل زرنگ
قیمت:
15900 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سمسون تنبل زرنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سمسون تنبل زرنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سمسون تنبل زرنگ

سمسون یک کوآلا با سرعت حلزون است که هیچ‌وقت نمی‌تواند به‌موقع به مهمانی‌ها برسد. وقتی هم سعی می‌کند سریع‌تر راه برود در جنگل ماجراهایی پیش می‌آید که باز دیر می‌رسد. در کتاب سمسون تنبل زرنگ، نوشته‌ی بتانی کریستو، سمسون برای یک مهمانی جدید کارت دعوتی دریافت کرده و می‌داند باز هم قرار است آخر مهمانی برسد، اما این‌بار فکر تازه‌ای به سر دوستانش زده است... این کتاب به کودکان مفهوم پذیرش خود را می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب سمسون تنبل زرنگ

ما در رفتارهای روزمره‌مان طبق ویژگی‌های ذاتی و اکتسابی‌ خود عمل می‌کنیم که از نظر میزان تغییرپذیری با هم تفاوت بسیاری دارند و معمولاً برخلاف ویژگی‌های اکتسابی تغییر برخی از ویژگی‌های فطری در ما به راحتی شکل نمی‌گیرد. باید دانست قابلیت‌های گوناگون در هر فرد متفاوت است و مقایسه‌ی آن با دیگر افراد می‌تواند احساسات مخربی چون حس ناکارآمدی و عدم شایستگی را در ما ایجاد کند.

در کتاب سمسون تنبل زرنگ (Slow Samson)، نوشته‌ی بتانی کریستو (Bethany Christou) با یک کوآلای مهربان به نام سمسون آشنا می‌شویم که علی‌رغم آنکه نمی‌تواند در انجام کارهایش مثل دیگران سرعت لازم را داشته باشد، ویژگی‌های خوب دیگرش چون حس همدلی و کمک به دیگران باعث می‌شود محیط خود را به جای بهتری بدل کند. اما تمرکز او روی ویژگی منفی‌اش و پیامدهای آن سبب شده دیگر ویژگی‌های مثبت خود را نیز دوست نداشته باشد. باید درنهایت دید سمسون چطور می‌تواند با این بحران روحی کنار بیاید و دوستان او در مسیر بهبود حالش چه کمکی به او خواهند کرد.

این کتاب تمرکز بر ویژگی‌های مثبت وجودی را به کودکان آموزش می‌دهد تا بتوانند تطابق بیشتری با محیط پیرامون خود پیدا کنند. متن کوتاه و تصویرگری جذاب و سرگرم‌کننده‌ی اثر از ویژگی‌های برجسته‌ی کتاب است که تصاویری زنده و رنگارنگ از طبیعتی بکر را پیش روی کودکان ترسیم می‌کند. کتاب سمسون تنبل زرنگ با ترجمه‌ی فرزاد محمدی از سوی نشر مهرسا منتشر شده و در دسترس کودکان و علاقه‌مندان به کتاب‌های داستانی آموزنده قرار دارد.

کتاب سمسون تنبل زرنگ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 6 سال نوشته شده و به آن‌ها آموزش می‌دهد نسبت به ویژگی‌های ذاتی خود احساس شرمندگی نداشته باشند و از آن‌ها در جهت مثبت استفاده کنند.

درباره‌ی بتانی کریستو بیشتر بدانیم

بتانی کریستو نویسنده‌ و تصویرگر کتاب کودک است و کتاب سمسون تنبل زرنگ اولین اثر او محسوب می‌شود. او در هرتفوردشایر انگلستان زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب سمسون تنبل زرنگ می‌خوانیم

سمسون بیشتر از هر چیزی در دنیا دلش می‌خواست بقیه را خوشحال کند.
سمسون دوستان زیادی داشت و به یک‌عالمه جشن و مهمانی دعوت می‌شد، اما فقط یک مشکل وجود داشت...
سمسون کارهایش را خیلی یواش‌یواش انجام می‌داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سمسون تنبل زرنگ
نویسنده
مترجمفرزاد محمدی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7437-68-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
15900 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سمسون تنبل زرنگ

Ft Ft
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
تصاویر زیبا بود. داستان هم خوب بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سمسون تنبل زرنگ

برای دریافت کتاب سمسون تنبل زرنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.