معرفی و دانلود کتاب سوالات کوچک من: دروغ

عکس جلد کتاب سوالات کوچک من: دروغ
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوالات کوچک من: دروغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوالات کوچک من: دروغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوالات کوچک من: دروغ

هیچ‌کس از دروغ شنیدن خوشش نمی‌آید؛ با‌این‌همه، چرا خودمان به دیگران دروغ می‌گوییم؟ دلفین اوگه، نویسنده‌ی کتاب سوالات کوچک من: دروغ، به تمام سؤالات کودکان ما در مورد دروغ پاسخ می‌دهد. نویسنده در این کتاب مصور و جذاب، همراه با یک قصه‌ی شیرین به کودکان توضیح می‌دهد چرا گاهی حقیقت را پنهان می‌کنیم و چطور می‌توانیم راستگوتر باشیم.

درباره‌‌ی کتاب سؤالات کوچک من: دروغ

شاید شما هم از این که فرزندان کوچکتان گاهی به دروغ گفتن متوسل می‌شود نگران شده‌ باشید. سؤالِ «چرا دروغ می‌گوییم» از دیرباز، ازجمله بزرگ‌ترین سؤالات ذهنی انسان بوده است؛ این پرسش زمانی که پای کودکان به میان می‌آید، به یک سؤال روان‌شناختی مهم تبدیل می‌شود. البته اصلاً جای نگرانی نیست، چرا که دلفین اوگه (Delphine Huguet)، نویسنده‌ی کتاب سؤالات کوچک من: دروغ (‌Les mensonges) برای تمام پرسش‌های کودک شما جوابی دارد.

نویسنده‌ی کتاب برای یافتن بهترین پاسخ‌ها به مهم‌ترین دغدغه‌های کودکان، زبان شیرین قصه را برمی‌گزیند. پس همراه با کتاب، به یک سفر ویژه می‌رویم. تابستان به‌تازگی تمام شده و حالا نینا و دوستانش قرار است از تعطیلاتی که پشت سر گذاشته‌اند تعریف کنند. هرکدام از بچه‌ها ماجرای سفر خود را می‌گوید اما وقتی نوبت به نینا می‌رسد، او در کمال تعجب تعریف می‌کند که تابستان امسال را با موشک به کره‌ی ماه رفته است! البته که دیر یا زود، همه می‌فهمند که نینا راستش را نگفته است. اما نینا که یک دختر باهوش و مهربان است چرا دروغ می‌گوید؟ در کتاب سؤالات کوچک من: دروغ، از دلایل مختلف دروغگویی، به‌ویژه در میان کودکان سخن خواهیم گفت، از لذت تحریف واقعیت که در میان کودکان رایج است، تا دروغی که برای اجتناب از تنبیه گفته می‌شود. دلفین اوگه، نویسنده‌ی کتاب برایمان خواهد گفت چطور دروغ می‌تواند دیگران را آزرده کند یا حتی خودمان را به دردسر بیندازد.

دروغ‌گویی یک تجربه‌ی پرتکرار‌ میان سنین مختلف کودکان است. برای بررسی این رفتار در کودک نوآموز، بهترین راه، صحبت درمورد آن و دلایلش است. یعنی درست همان کاری که دوستان و اطرافیان نینا انجام می‌دهد. برای همین هم هست که خواندن کتاب سؤالات کوچک من: دروغ، می‌تواند یک آموزش ارزنده برای تمامی کودکان هم‌سن‌ّوسال نینا باشد. این کتاب اولین‌بار در سال 2019 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر چشمه و ترجمه‌ی مطهره حیدری به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های سؤالات کوچک من

مجموعه‌ی سؤالات کوچک من یک مجموعه‌ی داستانی و علمی _ آموزشی برای کودکان است. این مجموعه‌ی جذاب در ایران به همت نشر پرتقال گردآوری شده و در هر مجلد آن یکی از نویسندگان محبوب دنیای کودکان مثل دلفین اوگه و کامی لوقانس، در کنار تصویر‌گری‌های جذاب به یکی از سؤالات اساسی و دغدغه‌ی مهم ذهنی کودکان پاسخ خواهند داد. طرح این سؤالات به کودکان کمک خواهد کرد تا بهتر بتوانند با موضوعات مهم و جدید زندگی رو‌به‌رو شوند. نویسنده‌ی مجموعه‌ی سؤالات کوچک من برای طرح بهتر پرسش‌های خود، از روایت داستانی استفاده می‌کند.

از این مجموعه، کتاب‌های «احساسات»، «خواهرها و برادرها»، «دروغ»، «جدایی» و «خواب» به فارسی ترجمه شده است.

کتاب سؤالات کوچک من: دروغ برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب سؤالات کوچک من: دروغ یک پیشنهاد ویژه برای کودکانی 3 تا 7 سال است که به دنبال جواب سؤالات بزرگ و کوچک خود هستند. هر سؤالی که در مورد «دروغ» داشته باشید جوابش در همین کتاب است!

با دلفین اوگه بیشتر آشنا شویم

دلفین اوگه یک نویسنده‌ی مطبوعات و البته از نویسندگان دنیای آموزش کودکان است. او همچنین چند جلد از مجموعه‌ی مصور سوال‌های کوچک من را نوشته است.

در بخشی از کتاب سؤالات کوچک من: دروغ می‌خوانیم

تئو نمی‌داند ولی نینا حقیقت را به او نمی‌گوید: او تعطیلاتش را در بُروتانی به همراه پدربزرگ و مادربزرگش سپری کرده است و سفر به کره‌ی ماه اصلاْ حقیقت ندارد! او دروغ گفته است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوالات کوچک من: دروغ
نویسنده
مترجممطهره حیدری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-274-208-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوالات کوچک من: دروغ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سوالات کوچک من: دروغ

برای دریافت کتاب سوالات کوچک من: دروغ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.